Tää on niin tylsää tää dpo2-11... Mieskin lähti "pakoon" jo mua
lievää turhautumista havaittavissa. No hänen osaltaan ei oo nyt tähän kiertoon enää mitään tehtävissä, joten antaa hänen nyt rentoutua. Nyt oon merkannut itelle dpo6, mut enhän mä tiedä millon se ovis on oikeesti ollut. Voi olla kaikkea väliltä dpo3-8, mut toi 6 on aika todennäköinen.
Täs kehittelee kyl itselleen koko ajan uutta oiretta. Mut kyl edellisen kieron aikana huomasin et mun alavatsan tuntemukset on ovulaation jälkeen viikon samoja ku alkuraskaudessa, eli se ei kerro mitään nyt on kyllä myös alaselkä ja iskiashermo vaivannut. Tissit mulla ei oo kipeytyneet ku imetyksestä, eli en odota että niihin tulis mitään tuntoa jatkossakaan. Pahoinvointia mulla ei myöskään ollut sillon ollenkaan. Mut nyt on ollut siitä torstai-aamun kivusta(vai oliko unta..) asti nivuset ja häpyluu kipee, mistä muistin ne kauheet liitoskivut odotusaikana.
kipeytyy kävellessä enemmän ja illalla päivän päätteeksi on sit pystysuunnassa vihlontaa tosta häpyluusta ylöspäin. Jos nyt tärppäs niin laitan kyl ton muistiin. Ei oo kiva jos alkaa jo heti alussa ne vaivat, oli nimittäin ihan kauheet ne vikat viikot ku ei uskaltanut edes kävellä ku tuntui et koko lapsi vaan putoo tuolta
Uni maistuu mulle aina hyvin ja juon muutenkin paljon ja siks juoksen vessassa, niin ei niitäkään voi ottaa tosissaan.
"Testilupa" on vasta ens perjantaina, et kyllä tässä vielä hetken joutuu kärvistelee
Flo ennustaa menkkoja siitä seuraavalle maanantaille, mut eihän sitä kierron pituutta nyt edes tiedä sitten...