@pandanen lupaavalta näyttää!
Pahoittelut kaikille uusiin kiertoihin joutuville, aina iso pettymys!
Itsellä tänään dpo5. Ärsyttävä olotila, kun samaan aikaan on sellainen olo, ettei ole tärpännyt ja toisaalta taas etsin ja löydän itsestäni niitä "oireita". Eilen jomotti mahaa (mutta ei kyllä minun logiikalla voi olla vielä kiinnittymistä), valkovuotoa sellaista paksua tulee jotenkin runsaasti ja aamulla oli suussa raudan maku. Keltarauhanen jomottelee, mutta se nyt ei ole raskausoire. Ja on hirmuinen vilu, mutta niin mulla kyllä aina. Tissit ei ole kipeytyneet, joten en usko plussaan, jos ne ei lähipäivinä kipeydy (mulla aina plussakierroissa kipeytyneet).
Vähän niin kuin hanskat kaivossa olo edelleen. Sellainen fiilis, että ei se luonto halua niin helpolla päästää keskenmenon jälkeen, lisää p*skaa vaan.. Silleen olen aina ennen ollut onnekas, että on tärpännyt kaikki raskaudet ensiyrittämällä, nyt km jälkeen elämäni ensimmäistä kertaa yk2 menossa.. Tuntuu aika vääryydeltä, että näin raskaan kokemuksen jälkeen joudun kokemaan vielä senkin ettei tunnu tärppäävän yhtä helposti.. Tiedän, että täällä on moni yrittänyt paljon kauemmin, mutta tuo keskenmeno mursi minut ihan palasiksi, joita en tunnu saavan kasaan ennen uutta raskautta..
siksi koko ajan mietin miten jaksan, jos joudutaankin tällä kertaa plussaa odottelemaan pidempään.