.

@Naissoturi no siis, ei tietenkään tarpeellisia naiselle itselleen, enkä tiedä oliko tarpeellinen ihan oikea sana tähän :D Mutta siis tietenkin nämä itsestäänselvät jutut, että alkiossa jotain vikaa eikä pystyisi ikinä muutenkaan selviytymään tai sitten myöskin kertoi geenipuolesta jotenkin, että jos alkio on geeniperimältään liian samankaltainen, kuin esim. jo aikaisempi lapsi, se keskeytyisi. Mutta nyt en ole varma tuosta, että oliko aikaisempi lapsi, voiko se jäädä kehoon "muistiin". Varmaan kuitenkin pointtina, että näitä "virheyhdistelmiä" eli jollaintavalla viallisia/ei-toivottuja alkioiden aka. solumöykkyjen, mitä alkuun on, on hyvä heti lopettaa kasvunsa. Noh, tämä nyt meni tosi negatiivissävyiseksi, kun se ei ollut tarkoitukseni ollenkaan :) Yritin vain tsempata sinua, että jos olikin kemiallinen tai ihan varhainen raskaus, niin kyllä ne tarkoituksella menevät kesken hyvin todennäköisesti ja ehkäpä juuri sitten seuraava jatkaakin kasvuaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iK
@iK peukut pystyssä teille! Eikös se plussa voi jäädäkin joksinkin aikaa päälle (n) Ja noista limoista, huhhei sellainen oma maailmansa :D Johon en edes ole kovin halunnutkaan sen tarkemmin tutustua välttämättä, toki olisi hyvin informatiivista ovulaation metsästyksessä. Monellako vv jatkuu jonkinlaisena ovulaation jälkeenkin? Itsellä nyt jostain syystä ei kovin kuivaa ole, vaikka (oletettu) ovis oli lauantaina. Noh, ei sitä silloinkaan vuotamalla tullut, mutta selkeästi runsaammin. Mutta nyt ei vieläkään kuivaa (n)

Ja mitä tuohon varovaisuuteen tulee, niin itse elelen kyllä täysin normaalia elämää aina plussaan asti. Luotan, että kehoni kertoo sitten, kun on tosi kyseessä, niinkuin on tehnyt nyt 2 kertaa :) Alkoholi ei ole enää maistunut, tullut pikemminkin huono olo (normaalisti kyllä ihan viini maistuu) :whistle:
 
@chili_ mulla jatkuu kyllä vv oviksen jälkeenkin, toki ovulaation aikaan todella runsasta ja kirkasta. Ja muuttuu kellertäväksi ovulaation jälkeen. Mutta en kyllä osais sanoa että mikä on viimeinen limapäivä, kun sanotaan että silloin irtoaminen tapahtuu. On tää kyllä oma maailmansa.:D
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mäkään en muistaisi että olisi mitään kuiviakausia selkeesti,siks aina ihmetellytkin että mikä "kuivakausi"..
Täällä kyl ihan mitään sen kummenpia välttelemättä eletää ja ennenkin kunnes on plussanut. Tosin mitään lääkkeitä en käytä paitsi joskus miniaspiriini kuuria kokeillut.
Nyt reilusti yli 2v. yritystä niin tuntuu et kyl kaiken tän lisäksi menisi elämä aika säätämiseksi jos pitäis viel puolet kuukaudesta miettiä mitä uskaltaa tehdä. Kyl se tärppää jos on tärpätäkseen(y)

Tervetuloa kaikille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja Sennay
iK
@chili_ Toivon kans että tärppi kävis! Alamahajomot kyllä jatkuu, ja on tämä ihmismieli kumma, kun nyt jo olo että ei se ovis kuitenkaan ollut vielä, eikä tärppää eikä eikä...:D Kiva kyllä jos gyne osais huomenna kertoa jotain! Luulis että ainakin näkyy jos siellä vielä on jotain irtoamatta... (n) Limoista oon kyllä kans ihan pihalla. :D:LOL::ROFLMAO:
 
Onpa jännittävää lukea tätä palstaa taustalla: myötäelää kaikkien onnistumiset, pettymykset ja pähkäilyt, ja joka aamu on pakko ensimmäiseksi käydä katsomassa, että kenelle on tullut plussa. Tsemppiä kaikille, ja pahoittelut, ettei ehdi kommentoida, kun viestejä tulee niin paljon!

ON: Tässä yritystä odottaessa olen ensimmäistä kertaa koskaan tikutellut ovista. Näin yli kolmekymppisenä ja ensimmäinen lapsi haaveissa, en ole aiemmin edes ajatellut, miten ovulaatio toimii. Jännittelin jo viime kierrossa, että mitä tikuttelun kanssa tapahtuu, ovuloinko edes?

Kiertoni on 30 päivää, ja aloitin tikuttelun kp 13. Kp 13 - puhdas nega, kp 14 - juuri ja juuri nähtävissä oleva viiva, kp 15 - joten kuten nähtävissä oleva viiva, kp 16 - selkeästi vahvistunut viiva ja tänään kp 17 - selkeä ovisplussa! Aikamoista. Hypin täällä kotona aamulla riemusta, "vanhakin" ovuloi ;) Hauskaa, että voi olla näin iloinen pelkästä ovisplussasta.

Marraskuussa pääsee sitten yrittämään (y)

Plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
iK
@pandanen Ihana! Kuule, tässä toista lasta kun nyt toivotaan, minä 33v, niin ihan samoja tunnelmia. En esikoista ”yrittäessä” muuta ku tähdännyt kierron puoliväliin ja naps tokasta kierrosta. Nyt vasta tutustunut ovulaation ihmeelliseen maailmaan :D:D! Jotenkin ihan hassua että en oikeasti ees muista, että jännitinkö siinä ennen plussaa edes että oonkohan raskaana. Ei ainakaan mitään oireita ollut. Sit vaan plussa kun menkat päivän myöhässä. En ees aatellut että etukäteen vois testata!:LOL::LOL: Ja, en tehnyt kuin sen yhden testin. Thats it. Mikä luotto siihen että näin tää menee.... Nyt ihan eri vaihteella lähdetty liikkeelle. :LOL::LOL: Tsemppiä teille myös yritykseen!
 
iK
Täällä yks himoanalysoija. Piti vielä yksi illasta liottaa. Vahvahan tuo on. Mutta ehkä nyt yhtä vahva kuin kontrollikin. Hiiiivu hiivu nyt vaan.

Iik huominen gyne jänskättää! Nyt oon ite niin väsynyt että taitaa tänään uni viedä, mutta jooooooosko vaikka huomeena vielä pupuilis. Tai no, mistä sitä tietää jos jo tänäänkin kun nyt hormonit vie...:D

7BC2E796-0994-4059-A409-366D4D6557E2.jpeg
 
Pari päivää pitäis tuskastellen jaksaa odottaa testailun aloittamista :censored:

Käytiin miehen kanssa oikein raskaustestishoppailuilla :LOL: en olis tätäkään päivää uskonu tulevan :ROFLMAO:

Lisäks se ilmoitti että on "seurannu" mun limojani:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

En ehkä kestä :ROFLMAO: se on yksin pienessä miehen mielessä yrittäny pähkäillä että miksi se muuttuu kierron aikana:D
 
Ompa ollut rankat 2 päivää kun ei ole syönyt särkylääkkeitä kaksin käsin nyt menkkojen aikaan. Ollut kyllä niin tuskaista ettei oo tosikaan, ihan jossain horroksessa mennyt. Eilen otin yöksi yhden ja tänään päivällä yhden. Voi olla että ensi yöksi vielä yksi ja toivottavasti huomenna alkaa jo helpottaa.
Normaalisti olen ottanut 1g para-tabsin ja 600 buranan yhtä aikaa, noin 3-4 kertaa päivässä. Joten siitä voi kuvitella kuinka tuskaista on ollut ilman ja nyt ne mitä oon ottanu, on olleet vain puolikkaita para-tabseja.
Jonkin verran katsonut youtubesta joogaliikkeitä menkkakipuihin, mutta nekin auttaneet vain hetkellisesti. Mutta voitonpuolella jo ollaan. Mielikin on tänään jo parempi kuin eilen.
Mies eilen sanoi, että lopeta se stressaaminen o_O Olen kyllä samaa mieltä, että täytyy yrittää hieman rentoutua. Eihän se hyvää tee jos kauhea stressi päällä.
Eikä tässä varmaan muuten stressiä olisikaan, mutta kun halutaan 2 lasta ja kun ikää itsellä on, niin sitä pelkää ettei aika riitä. Enkä halua olla yli 40 vuotias ja edelleen yrittää. Tokihan tässä on vielä se viitisen vuotta siihen neljäänkymppiin, mutta aika menee nopeasti.

@iK Saas nähdä onnistuiko nimesi linkittäminen :LOL: Mutta niin, eli toivotaan että alkiokuiskaaja eli miehesi on oikeassa :LOL: Mutta jos sattu ettei se ovis vielä ollutkaan, niin ei muuta kuin lisää pupuilua kehiin :love:

@Appelsiiniomena Mäkin olin ensin siinä uskossa, että ovis on silloin kun limaklöntti tulee, mutta sitten selvisikin, että vasta joku päivä sen jälkeen. Tuntuu että sitä joka päivä oppii jotain uutta, varsinkin sen jälkeen kun tänne palstalle löysin :LOL: :love:

@chili_ Nii no joo tosiaan nyt ymmärrän :) Hyvähän se on että kroppa huolehtii jos jokin ei ole kunnossa tms.
 
@pandanen Mulla oli ihan sama reaktio kun onnistuin tikuttamaan oviksen! Olin niin onnellinen koko päivän :ROFLMAO:

@Naissoturi Hyvin olet pärjäillyt. Mulla on kuukautiskipuihin käytössä Miranax. Oon nyt tietoisesti koittanut sitä välttää ja mennä burana+panadol combolla. Miranaxin pakkausselosteessa kun mainitaan selkeästi, että raskautta yrittävän ei sitä kannattais käyttää. Buranan ja panadolin miellän itse kohtuu turvallisiksi menkkojen aikaan.

@iK Ihan kuin alkaisi jo tuossa viimisimmässä kuvassa haalenemaan.

Täällä välillä olo ihan tyhmänä maansa myyneenä. Ei ole mitään oireita, ei edes kipeitä rintoja :cautious: Samalla tiedostan, että ei tässä vaiheessa edes kai kuuluisikaan olla vielä mitään :whistle: Dpo 2 vasta siis menossa :ROFLMAO: Mietein vähän, että testailisin ensi viikon perjantaina jos menkat ei oo tulleet.. Se ois sitten dpo 11.

Tänään oli paluu kesälomalta töihin. :poop:, mutta saapahan vähän muutakin ajateltavaa taas päiväänsä.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

23.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 61/23.............yk 3
Keijukuningatar.....kp 60/30-40........yk 2
Lunart....................kp 57/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 55/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 52/?...............yk 1
Autumnn...............kp 47/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 36/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 33/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 32/38............yk 8
Kumiankka1...........kp 31/28............ya 5/17
Toiveli....................kp 30/26.............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 29/25-28......yk 1
aanskuh................kp 27/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 27/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 267/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 27/28..............ya 5/16
Emerentia.............kp 27/28(?)..........yk 7
Hemppanen..........kp 26/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 26/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 26/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 21/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 21/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 19/28..............yk 1
chili_......................kp 18/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 18/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 17/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 17/28..............yk 2
Minimali..................kp 16/30-32..........yk 2
Appelsiiniomena.....kp 14/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 13/30................yk 1
Janskusdff..............kp 13/28................yk 4
Sarianne81.............kp 13/xx................yk 1
iK............................kp 11/28...............yk 4
Miina-.....................kp 11/27................yk 6
papupata12............kp 10/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 10/?..................yk 2
Nelly31...................kp 10/35................yk 2
Wintersun...............kp 9/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 8/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 8/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 8/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 7/30................yk 3
Bubble92.................kp 7/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 5/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 4/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 4/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 4/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 3/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 1/27-32..........yk 13
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 16
Toiveli.................dpo 14
Momon...............dpo 13
Tiutau13.............dpo 12
Emerentia...........dpo 12
Hemppanen.......dpo 11
Alinah92.............dpo 10
Vauvameille........dpo 6
Tillukkainen........dpo 6
Sarianne81.........dpo 5
Rosemarie..........dpo 3
Lillium.................dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille! Pc:t loppui ni hain eilen apteq -merkkisen testin. Herkkyys 10miu . Ja negaa näyttää!(n):cry: siihen testiviivan kohdalle alas tuli pienen pieni viivan alku, punainenkin oli, mutta lasken sen näihin virheellisiin/viivanpaikkoihin. Kuitenkin jo dpo12 ni pitäis näkyä kunnolla jos on näkyäkseen..:cautious:

Anteeksi pelkkä omanapa, salaa töissä kirjoittelen!:LOL:

@Alinah92 miltä siellä näyttää??:LOL:
 
Tervetuloa @Veeja ja @Beibihaaveilija!

Varovaiset onnittelut @Alinah92 lle plussasta! :love:

@Toiveli lla jännät paikat, toivottavasti tärppi siellä :)

@Naissoturi pahoittelut menkoista :unsure: itsellä vähän samankaltainen kokemus ystävän yllättävästä raskaudesta. Hän raskautui ns. Varmoilla päivillä tässä vasta aikoihin. Itteä alko vituttaa ko toiset täällä yrittää kaikkensa ja ei onnistu. Sitten toiset ei ees yritä ja heti tärppää..En ole pystynyt nyt sitten olemaan hirveästi hänen kanssaan tekemisissä vaikka toki yritän olla onnellinen hänen puolestaan (n)

@vauvameille mie elän ihan normaalisti niin kauan ko plussa mahdollisesti tulee. Alkuun varoin mutta ei jaksa enää.

@Tiutau13 voi harmi :unsure: toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa (y)

@iK toivottavasti tämä on the kierto!

On : soittelin gynen kanssa pari päivää sitten. Sovittiin että jatkan letroja, mutta tässä kierrossa ei ultraan tarvi tulla. Laitto lähetteen myös julkiselle puolelle. Itse olen jo pitkään epäillyt kohdun limakalvon olevan liian ohut ja siksi en raskaudu. Mulla menkat kestää nippa nappa kaksi päivää. Kolmas päivä on jo yleensä tuhrua. Ultrassakin viimeksi limakalvo oli ohuehko. Gyne ei kuitenkaan pitäny tätä ongelmana (n)
Nyt syödään kuitenkin noita lääkkeitä vielä pari päivää ja sitten odotellaan ovista. Tylsä vaihe siis.. :unsure:
 
Onpas tuossa monella pitkiä kiertoja :eek:
Täällä kp10 ja sorruin tilaamaan ovistestejä Koska oon ilmeisesti addikti:rolleyes: ei jaksais oottaa et pääsis piinailemaan, kivointa koko touhussa kun saa aamuyöllä tehdä testejä ja.jännittää tulosta:LOL: sit alkaa se hermoja raastavin osuus kun saa plussan testiin. Sitä odotellessa.

Paniikkihäiriöstä olen kans itse kärsinyt teini-ikäisestä saakka,mutta tällä hetkellä oon ollut 5vuotta ilman lääkitystä.pahimmillaan en kyennyt kotoa poistumaan,mutta pikkuhiljaa harjoitusten kautta oon oppinut kontrolloimaan niitä ja kykenen elämään normaalisti. Toki joissain tilanteissa menen aivan lukkoon ja poistun koska en halua ettäkohtaus lyö päälle täysiä mutta suurimmaks osaksi oon oppinu hallitsemaan ne.
 
Onnea kaikille plussanneille! :love:

Clue ennustaa ovista maanantaille kp 18, yleensä silloin se on ollutkin. Mies on lähdössä viikonlopuksi reissuun joten nyt panikoin että jos ovisplussa tuleekin parin päivän sisään niin että ei päästä kunnolla hyödyntämään. Toivottavasti se tulisi siis vasta lauantaina tai sunnuntaina. :whistle:
 
Hurjasti onnea plussanneille! :love:

@Toiveikas92 Voiei. :(:poop:

Minkälaisia ovisoireita teillä muilla on ollut? Tässä omaa napaa mietin, kun en siis ole vielä testeillä testannut, kun sovittiin miehen kanssa, että otettaisiin rennosti. :D Noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen mulla oli nimittäin ihan jäätäviä kipuja melkein viikon ajan. Tuntui, kun olisi keilapallo ollu mahassa. Viimeisenä kipupäivänä soitin terkkarillekin, kun miehen läpsäyttäessä pepullekin, vihlasi joka kerta vatsaa. :D Myös pyöräillessä kaikki töyssyt vihlaisi, kuten kävellessäkin. Sitte sitä seuraavana päivänä oireet mystisesti katosi kuin tuhka tuuleen. Tota kipeintä päivää edellisenä oli siis jotain limaa myös. :sick: Nyt on ollut kaksi päivää täysin ilman mitään oireita.

Osaako joku sanoa, mitä tää nyt on? :LOL:

Terveisin, kujalla
 
iK
@Toiveli Ihanaa!!!!! :love::love::love::love:

@Toiveikas92 Kyllä mun mielestä dpo10 on niin aikainen, että en itse uskalla edes testata kun tulis melko varma nega. Kaikilla nousee hormonit kuitenkin omaan tahtiin. Toivottavasti vielä tulisi plussa. <3

@jonxu Kaverille joskus sanottiin just ohuesta limakalvosta että ei tehdä pakastealkionsiirtoa vielä juuri sen takia. No mutta luomusti oli salakavalasti raskautunut samalla kun lääkäri oli vielä sitä mieltä ettei siirretä, ja oli missannut jo kasvavan alkion.. :LOL: Ja keho hoiti sitten kalvot kuntoon. :)
 

Yhteistyössä