.

Wintersun paljon tsemppiä teille teidän tilanteeseen ❤

En ole saanut vielä kertaakaan plussa ovulaatiotestiin sen edellisen haalean viivan jälkeen. Eli selkeää plussaa ei ole tullut, mutta en ole päivittäin mitannut. Eiköhän se sieltä tule. Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, mutta kunhan ne alkaa saa kiertoon hieman selkeyttä, aiemmin en ole seurannut päivälleen kiertoa.
 
Mulla ei oo ollu MITÄÄN oireita ja tänää dpo7. Noh, eihän meillä ollu ovun aikaan kuin yks talletus. Joten ei ihme vaikkaen raskautuisi. Mut ootellaa loppuun. Mutolo on ollu normaali. Ei maha nippailuja eikä mitään. T.hätähousu.
 
Hui, tänne on tullut niin paljon viestejä viime käynnin jälkeen! Menkkojen alkaminen kirpaisi sen verran että piti pysyä hetki pois palstoilta. @Helmi30 kävin läpi just samoja tunteita mistä tossa aiemmin kirjottelit. Meilläkin niin, että mies on jarrutellut pitkään. Kaveripiirissä lähes kaikilla lapsia ja me vaan odotellaan.. :unsure: @lilia88 teilläkin näköjään ollut sama juttu. Mulla vaihtelee, enimmäkseen oon onnellinen muiden plussauutisista mutta välillä ne "oho hups, oon raskaana" uutiset pistää harmittamaan kun itse on niin kauan jo toivonut ja odotellut.

@Nipsu#5 teillä kuulostaa olevan samanlainen tausta kun meillä! Plussatuulia sinne (y)

Paljon on tullut vuosien varrella kyselyitä että milloinkohan meille se vauvakuume tulee ja eikö vieläkään haluta lapsia. Nyt oon muutamalla ystävälle kertonut että yritetään ja se on onneksi saanut kyselyt vähenemään.

@Wintersun oon niin pahoillaan, että joudutte käymään läpi noi inhottavat utkimukset ja toimenpiteet. Superisti haleja ja tsemppiä sinne!

Pahoittelut Ja tsemppihalit myös sulle @Lilja<3

Onnea :love: @Yemi @miniminimini @Katie89 @KKaisuli @talvilintu ja muille jos joku unohtui listalta!

ON: tulipa tästä pitkä viesti! Ovis oli viime viikon loppupuolella. Ensimmäistä kertaa tuntemuksia myös oikealla! Jee! Mies oli kuitenkin silloin työreissulla ja petipuuhat jäi alkuviikkoon, joten eiköhän tässä odotella taas seuraavaa kiertoa :poop: Onneks on kesä ja aurinko paistaa!
 
@RUSKA82 Onneksi joskus yksikin kerta riittää ;)

Itseä ei muiden vauvauutiset haittaa, lähinnä huvittaa omien vanhempien mummokuumeilut mikä on tähän asti ollut voimakkaampaa kuin oma vauvakuumeilu :) Toivon myös jokaiselle vauvaonnea ketkä lapsia haluavat.

Esikoisesta toiveilijoihin kerroinkin, että yöllä alkoi todella inhottava jatkuva pissahätä ja sellainen outo tunne virtsatessa, mikäli ei mene ohi niin varmaan pakko ottaa plv josko olisi jotain tulehdusta. Aamulla tuli haalean vaaleanpunaista vuotoa yhden pyyhkäisyn, mutta ei ne kuukautiset vielä alkaneet. Lisäksi jatkuvasti palelee ja sitten on kuuma. Tein yhden raskaustestin sekä ovulaatiotestin, molemmat neg. mikä ei yllätä. En ole löytänyt ovulaatiota tämän vajaan kuukauden aikana, mutta ehkä se on mennyt ohi :unsure:
 
@Evelin27 tuokin kuulostaa tutulta - olen kyllä iloinen kaikkien raskausuutisista, mutta ihan ”hups vaan” -raskaudet aiheuttaa pienen piston. Aiemmin pitkään himmaillut mies on nyt yk4:n aikana alkanut kysellä ja ottaa selvää raskausasioista (mikä tuntuu ihanalta :love:) ja juuri eilen kysyi, että miksi pariskunnat käyttää ehkäisyä, kun kerran niin lyhyen aikaa kuusta on hedelmällisiä päiviä o_O

Mulla eilen ovistesti oli plussa ja limatkin bongasin. Eilen illalla tuntui ehkä pieniä kipuja, mutta ne saattoi olla kyllä kuviteltujakin. Joka tapauksessa tänään testi oli jo nega, joten eiköhän se ovis ole viimeistään tänään ollut. Mulle voi siis seuraavaan listaan päivittää piinailijoiden puolelle vaikka dpo1, kun en nyt ihan varma ole minkä vuorokauden puolelle ajoittui.

Kiitos @Wintersun aktiivisesta listan päivityksestä, jos en ole aiemmin muistanut kiittää!
 
Minun ihan lähipiiriin ei välttämättä enää vauvoja tule, niin ei tartte tuskailla sen asian kanssa. Toisaalta, jos joku ystävistä vielä saisi, niin olisin kyllä vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Vaikka kovasti mietin, miksi meille ei vauvaa nyt tule (nyt on laihdutustsemppi päällä jos auttais!) niin koen ettei se oo minulta pois jos joku läheinen sen onnen saa. Ei vaikuta minun mahdollisuuksiin mitenkään. Mutta kyllä nyt näkyy joka paikassa raskausmahoja ja vaunuja, se vähän kirpasee. Ja se harmittais, jos ei vielä kerran saisi tuntea niitä pieniä potkuja mahassa. Jos vielä raskaudun, niin aion kyllä nauttia, oli olo mikä tahansa!

Kiitos täältäkin @Wintersun, huomiselle voi päivittää dpo1 (tänään siis ovis).
Kivuista päättelin, en oo testannu. Aamulla tuntui hetken kun taas mahatauti tulis ja sitten yhtäkkiä loppui. En muista kysyinkö jo, mutta kysynpä uudelleen: onko teillä muilla oviksen aikaan samoja oireita kuin ennen menkkoja? Mulle tuli nytkin finni, mikä epätavallista mulle, ja vitutti ihan syyttä plus olisin voinu syödä mitä tahansa, etenkin herkkuja.
 
@vuuti mulla on menkkamaisia jomoja sekä ripuli:confused: ja kivut aika kovia, menkoissa sitten maksimoituu:cry:

@aronoele onnea ! Onpa kiva että noin nopsaa, valaa uskoa että ehkä meilläkin toivoa (y)

Mikäs dpo mulla nyt menossa, lauantaina siis tuo tasavahva viiva ovistestiin ja olen melko varma että ovis oli eilen kivuista päätelleno_O eli onko tänään dpo 1 vai 2 vai mikä kun netissä löytyi pari erilaista laskutapaa..
 
Huomenna päättyy ehkäisypakko:):) Piti alkaa ovista tikutteleen, mutta päätin etten alakkaan ainakaan vielä. Ens kierto on vihdoin se yk 3 sitten! Tästä kierrosta ei ota selvää ollenkaan ja toisaalta en jaksa stressata yritystä. Eilen aloitin taas gelee royalen syömisen, mutta muuten mennää tjot meiningillä. Totesin, että ehkä parempi näin kun viimenen kaksi kuukautta on ollut niin stressaavaa aikaa. Ensin plussa, sitten km joka vaihtuikin KU:ksi kuukauden jälkeen :confused:
Toi koko keissi vähän latisti vauvakuumetta ja nyt kun vihdoin tuo on ohi niin haluan rentoutua :)

Onnea plussanneille :love: Ja piinalijoille toivotan plussia :love::love:
 
@Wintersun voi oon niin pahoillani sun puolesta :cry: Toivottavasti ois nyt kaikki kuitenkin hyvin.
@tylleröinen_21 Jos oletat oviksen olleen eilen, niin silloin tänään on dpo1 :)

Kyllä mullakin pistää rintaan kun kuulen vauvauutisia. Viime viikonloppuna kuulin taas tutulta että heille tulee vauva, ja he eivät olleet edes yrittäneet. Tuntuuhan se ikävältä. En siis missään nimessä ole pahoillani että muut tulee raskaaksi, mutta tuntuu pahalta että miksi mäkin en voisi tulla :(

On: Mulla ollu menkkajomoa dpo3 lähtien joka päivä. Selkeesti painetta ym kohdussa vasemmalla puolella. Mutta nyt dpo11 ja jo eilen lämmöt laski alas, ja tänään on jo samassa kun ovis. Tein myös eilen aamulla cb:n viikkonäytöllisen, ja illalla pc:n liuskan, ja molemmat täysin puhtaita negoja :( Kai tää on taas uus negakierto :cry: Harmittaa niin paljon. Tehtiin miehen kanssa molemmat kaikkemme että vihdoin onnistuisi, ja tuntuukin että miksi enää yrittäisi kun kaikki on jo koitettu :unsure:

Eikö tuo lämpöjen lasku yleensä enteile menkkoja?
 
Moikka!
Haluaisin liittyä seuraanne, kun haaveissa olisi se esikoinen :) Oon 24v neito keskisuomesta. Miulla kauheet kuumotukset menossa meillä on ensimmäinen yrityskerta ja 3 pv sitten testi näytti haaleaa viivaa, mutta nyt menkat 2pv myöhässä ja testi näyttää negaa :/
 
@johannnaa teretulemast mikä kp teillä menossa?
@kuus+1 älä lannistu, tsemppiä tilanteeseen (y)

Kaikenlaista sitä joutuukin miettimään nyt kun on yritys päällä : lauantaina ystäväni piti värjätä mun kulmat mutta yöllä aloin sitten miettimään että ei se kyllä nyt voi JOS sattuisinkin olemaan raskaana.. ehkä vähän hölmöä koska ei sitä voi tietää mutta jotenkin haluaa pelata ihan 100% kaikki varman päälle.o_O
Aamulla olin ottamassa monivitaa minkä ostin eilen mutta oli pakko katsoa että oliko siinä a-vitamiinia ja olihan siinä.. mies myöskin kielsi syömästä tonnikalaa yms :whistle: eli hänkin ottaa tosissaan nämä Suositukset.
 
@kuus+1 aika samassa dpossa mennään. Testasin jo monta päivää sitten ja luulin nähneeni haamun...Tiedän että ihan typerää testailla niin aikasin:unsure: eilen päivällä tein myös (dpo11) ihan nega.
En myöskään usko enää plussaan. Ei ole oloja.
Meillä oli myös preseed,tee ja mehu käytössä ja odotukset korkealla.
Tuntuu tosi pahalle. Kun pystyisi päättämään ettei laske päiviä ja eikä testaile. Eläisi vain. Mutta se on niin vaikeaa kun haluaa.:(
 
@Momon meillä myös hirmu lista apuja käytössä:
-vadelmanlehtitee
-monivitskut
-foolihappo
-d-vitamiini
-solumineraalit
-greippimehu
-preseed
-ovistikut
-homeopaattiset lääkkeet
-miehen vitskut
Ja seksiä on ollut paljon oviksen aikoihin.
Ovulaatio tapahtuu ja sen ja menkkojen väli riittävä. En ymmärrä missä vika :unsure:
 
Tervetuloa @johannnaa :)

Onnittelut @aronoele :love:

Samaistun @kuus+1 ja @Momon tuohon viimeisten päivien tuskaan :( toiveet aina niin korkealla ja itse ainakin tihrustelen viivalasien kanssa testejä mitä ei pitäisi tehdä :unsure:

Käytiin miehen kanssa keskustelua tulevan oviksen hyödyntämisestä. Viime kierrossa tosiaan epäonnistu talletukset juuri kriittisinä päivinä, ilmeisesti stressin takia. Tilasin digitaaliset ovistestit itselle mutta en tule kertomaan tulosta miehelle, tokihan hän tietää milloin se on mutta ehkä tärkeää etten mesoa asiasta ja pitkittyvästä oviksesta. Kaksi edellistä kiertoa on olleet niin erilaiset ja meinasi usko loppua pc ovistestien kanssa kun viivojen vahvuudet vaihteli päivittäin. Josko digi toisi mielenrauhan :)
 
Iso kiitos @Wintersun listan päivittämisestä vaikka teillä on noin raskas tilanne! Sano jos tarvit apua listan kans, voin kyllä auttaa :) Paljon tsemppiä teille myös! :love:

En oo hirveesti käynyt täällä, kun oon yrittäny keskittyä muihin juttuihin. Hyvin onnistuinkin, kun keskityin koiran hankintaan ja suunnitteluun (huomenna mennään tapaamaan yhtä kasvattajaa, hurjaa). Tää koira-asia vaan lähti vähän lapasesta kun syksyllä vasta piti katsoa ja nyt oon melkein jo varannut meille pennun, joka tulis kesällä :ROFLMAO::ROFLMAO:

Nyt kuitenkin kun on jo dpo10, alkaa toiveet vauvasta nostaa päätään. Vaikka kuinka oon yrittäny olla kehittelemättä raskausoireita, niin silti mua palelee, päätä särkee ja naama on kuin teini-ikäisellä. Ei mulla yleensäkkään paras iho ole, mutta nyt on hirveä määrä pikku näppyjä koko naama täynnä :cautious: Ja mulla siis oli tuota palelua ja pään särkyä myös keskenmenneessä raskaudessa, palelee vaikka sisälläkin 25 astetta lämmintä ja peitto päällä :D
 
@kuus+1 naisilla on kierrossa 20% todennäköisyys tulla raskaaksi, välillä kyllä mietin et aika hemmetin rakettitiedettä tää välillä tuntuu olevan.o_O

Mulle voi päivittää dpo 1 huomiselle, tänään dpo 0. Eilinen ovistesti oli luultavasti positiivinen, ei niin selkeä kuin aikaisemmin, tänään jo haaleampi. Tänään myös päivällä puolen tunnin ajan niin järkyttävä kipu tuolla munasarjoissa että hyvä kun pystyin kävelemään, toivon todella että se oli irtoaminen. Tallettelut oli nyt sit kp 14, kp 16 ja tänään kp 18.
 

Yhteistyössä