Hui, tänne on tullut niin paljon viestejä viime käynnin jälkeen! Menkkojen alkaminen kirpaisi sen verran että piti pysyä hetki pois palstoilta.
@Helmi30 kävin läpi just samoja tunteita mistä tossa aiemmin kirjottelit. Meilläkin niin, että mies on jarrutellut pitkään. Kaveripiirissä lähes kaikilla lapsia ja me vaan odotellaan..
@lilia88 teilläkin näköjään ollut sama juttu. Mulla vaihtelee, enimmäkseen oon onnellinen muiden plussauutisista mutta välillä ne "oho hups, oon raskaana" uutiset pistää harmittamaan kun itse on niin kauan jo toivonut ja odotellut.
@Nipsu#5 teillä kuulostaa olevan samanlainen tausta kun meillä! Plussatuulia sinne
Paljon on tullut vuosien varrella kyselyitä että milloinkohan meille se vauvakuume tulee ja eikö vieläkään haluta lapsia. Nyt oon muutamalla ystävälle kertonut että yritetään ja se on onneksi saanut kyselyt vähenemään.
@Wintersun oon niin pahoillaan, että joudutte käymään läpi noi inhottavat utkimukset ja toimenpiteet. Superisti haleja ja tsemppiä sinne!
Pahoittelut Ja tsemppihalit myös sulle
@Lilja<3
Onnea
@Yemi @miniminimini @Katie89 @KKaisuli @talvilintu ja muille jos joku unohtui listalta!
ON: tulipa tästä pitkä viesti! Ovis oli viime viikon loppupuolella. Ensimmäistä kertaa tuntemuksia myös oikealla! Jee! Mies oli kuitenkin silloin työreissulla ja petipuuhat jäi alkuviikkoon, joten eiköhän tässä odotella taas seuraavaa kiertoa
Onneks on kesä ja aurinko paistaa!