@W.we Voi kumpa tuliskin plussa! <3 Mähän viime kierrossa aloin ihmettelemään kun menkat ei alkaneet dpo13, eikä edes dpo14. Aina mulla alkavat normaalisti dpo13. Mietin että mistä voi tuo myöhästyminen johtua, jos en kerta ole raskaana. Noh teinpä sitten joskus dpo14 illalla sen haalean plussatestin, mistä nyt ei mitään hyvää seurannut mutta käytännössä olin raskaana. Jos on kovin tarkka luteaalivaihe niin kyllähän se syy ihmetyttää, että miksi ei menkat alakkaan.. Toivottavasti sulla meinaisi kuitenkin plussaa ja lopulta vauvaa syliin
@Persikka123 Sä oot kyllä sissi kun maltat olla testaamatta! Lupaavan kuulosia oireita
Toivotaan plussaa <3
@quinque Sinun testiä myös jännityksellä odottelen..
Miten jotkut osaa ottaa rennosti ja unohtaa kiertopäivät ja ovikset ja dpo:t ja kaikki?
Mä lasken jo innolla päiviä ja odotan ovista, ja oviksen jälkeen tiedän että piina jatkuu menkkoihin tai plussaan asti. Nyt on jotenkin tosi positiivinen fiilis.
Tosiaan kävin lääkärillä taas vähän muissakin syissä ja kerroin tästä kolmannesta varhaisesta keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta. Mulle tehdään parit verikokeet ja sitten lääkäri tekee lähetteen tutkimuksiin. Luulen kyllä että se lähete tulee bumerangina takaisin. Mutta oon myös omin päin menossa ensi viikolla sinne yksityiselle kohdun ultraan, jännittää löytyykö siellä jotain vikaa..