.

Valemenkka teoria!! :
Vuoto oli normaalia niukempi 2päivää ja loppui eilen puolilta päivin kuin seinään.
Yön olin ilman sidettä, mutta tänään tullut ihan aavistus aivan kirkastapuna alushousuihin :eek:
Aamuyöllä heräsin todella voimakkaaseen kouristukseen ja useaan otteeseen päivällä oksettanut:sick:

Testiä en lähde tuhlaamaan, koska 99% todennäköisyydellä ennemmin mahatauti, mutta silti pieni osa kuvittelee taas olemattomia :ROFLMAO:

No jos nyt valevuodoksi osoittautuisi ja seuraavat jää tulematta ei ainakaan tarvitse arpoa tuleeko testiin selvää plussaa :D
 
Ehdin jo kommentoida tonne esikoisesta haaveileviin mutta jännäilläänpä täälläkin. :barefoot: Oon ollut alkuvuoden poissa palstalta. Parempi, kun raskautuminen ei pyöri päässä koko ajan. Toissa kierto oli ilmeisesti ovuloimaton (gyne ultrasi alkukierrosta). Nyt on menossa jo kp41. Oviksen arvelen olleen kp 27-28 paikkeilla mutten ole siitä varma. Olisi siis dpo 11-12 vasta. Iltapissasta onestep. Hyvin haalea mutta väriä kuitenkin. En haluaisi innostua liikaa. :whistle:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Camy
@Irene_4 Tsemppiä piinailuihin! Hauska, päätin ottaa nyt illalla lasin punkkua ja luin viestisi, ja hoksasin, että nythän minulla on siis ovispunkku hyvänä syynä lasilliselle :ROFLMAO:

@peanut_butter toivon tosi tosi paljon, että saatte pian plussan. Olisi jo teidän aika myös!

@sucrine minusta tuossa on väriä! Peukut pystyssä vahvistumiselle!

Täällä nyt talletukset dpo -3, dpo -2, dpo -1 ja dpo 0, että jospa nyt. Jännää piinailla kun tietää, että nyt on ainakin hyvin osuttu oviksen suhteen vaikka alkuun vaikutti ettei ovista edes tule.

Minut voi lisätä piinailijoihin, kun ehtii, tänään on dpo 0
 
Ehdin jo kommentoida tonne esikoisesta haaveileviin mutta jännäilläänpä täälläkin. :barefoot: Oon ollut alkuvuoden poissa palstalta. Parempi, kun raskautuminen ei pyöri päässä koko ajan. Toissa kierto oli ilmeisesti ovuloimaton (gyne ultrasi alkukierrosta). Nyt on menossa jo kp41. Oviksen arvelen olleen kp 27-28 paikkeilla mutten ole siitä varma. Olisi siis dpo 11-12 vasta. Iltapissasta onestep. Hyvin haalea mutta väriä kuitenkin. En haluaisi innostua liikaa. :whistle:
Minä sanoisin jo plussaksi :love:
 
Tämä jännäily saikin nopean vastauksen. Oli onneksi yksi puikkotesti kaapissa. Ja selvä plussahan se on. :love: Yritystä on nyt takana vähän yli vuosi ja on mennyt puoli vuotta hyvin varhaisesta keskenmenosta. Välillä on usko meinannut loppua, kun kroppa on ollut sekaisin ja tuntuu ettei mitään tapahdu. Nyt se jännääminen sitten vasta alkaakin.

Mun ystävistä aika moni tietää vauvahaaveista, koska olen kertonut keskenmenosta. Mun mielestä on parempi, että km:stä puhutaan. Näin kolmekymppisenä vauvahaaveet on muutenkin aihe, joka tulee nykyään aika usein puheeksi. On haaveita tai ei. :ROFLMAO:

edit. Iskee heti huoli iloitsinko liian aikaisin. Tuli tosi menkkamainen olo ja verta paperiin vessassa. Voi hemmetti. Ei auta kuin seurailla tilannetta.:confused:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Onnea plussanneille! :love:

Mä tuun vaan pikaisesti käymään ennen töitä. Oon ollut reissussa niin en oo kerinnyt tänne lainkaan, mutta huomasin keikkuvani listan kärjessä vaikka menkatkin on jo kerenneet olla. Mulle voi päivittää listaan että kp 8/28-31 yk 7. :poop:
 
Apteekin ultra nega:cry: hyvillä viivalaseilla ehkä jotai mut negaksi tulkitsen.. no vielä se voi plussaksi muuttua mutta epäilenpä että uuteen kiertoon ens viikolla startataan:poop: olikoha ti millo vuodon pitäs alkaa.. toivottavasti sit ens kuussa tärppäis(y) ratkasis mun puolesta lähdenkö töihi elokuussa vai jäänkö viä khtllä hoitaan kuopusta.. huhtikuus pitäs pomolle ilmottaa:eek:
 
Onnea @sucrine !! Ehdin jo toisella puolella sanoa että kokeile digitestillä vielä mutta CB kertoi totuutta ilmeisesti jo nyt! Tarrasukkia sinne :)

Omanapa: limojen perusteella olisin laittanut ovista sunnuntaille, mutta eilen iski niin sellainen himo karnevaali että oli pakko kirjoitella miehelle että tänään (eilen siis) tapahtuu! Sitten mietin että kyllä eilen oli vähän nippailuja ja en ole kyllä moneen kuukauteen tuntenut sellaista himoa, että ehkä se on hyvä merkki? vartaloni viestii että "hei nyt petipuuhiin!"
Oon sanonut jo 2 viikkoa ettei tämä ole paras aika raskautua mutta olisipa se onnekasta jos näin tapahtuisi. Nyt kuitenkin on koulua muutama päivä ja mulla tulee olemaan kiire, joten katsotaan aiheuttaako se ongelmia. Pitäisikö uskoa limoihin vai himoon? Kommentteja?
 
@sucrine Toivotaan, että olisi jotain kiinnittymisvuotoa. Onnea plussasta. :love:

Tsempit myös muille haamuileville/plussanneille ja oviksen bonganneille. Ja hyvää ystävänpäivää. :giggle:

ON: Aamulla taas pissitty tikkuun ja kyllähän se sieltä vähän tahtoisi viiva vahvistua. :love: Tein tämän pc:n, sekä Onestepin. Onestep meni kai jotenkin pieleen.. niin teen kohta uuden samanlaisen. Tämä pc näyttää kuitenkin aika ihanalta. :rolleyes:
 

Attachments

Onestepin herkkä näytti sitten puolestaan tällaista.. :love: Voih. En voi mitenkään uskoa, että ison itkun ja surun jälkeen meitä voitaisiin siunata jollain näin ihanalla jo näinkin pian. Uskon kuitenkin, että edellinen raskaus mylläsi paikan vain tätä pientä varten, jotta olisi hyvä kasvaa. :cry: Voihan kyynel silmäkulmassa. Ollaan niin onnellisia.. Kunpa tämä onni pysyisi matkassa <3
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
Apteekin ultra nega:cry: hyvillä viivalaseilla ehkä jotai mut negaksi tulkitsen.. no vielä se voi plussaksi muuttua mutta epäilenpä että uuteen kiertoon ens viikolla startataan:poop: olikoha ti millo vuodon pitäs alkaa.. toivottavasti sit ens kuussa tärppäis(y) ratkasis mun puolesta lähdenkö töihi elokuussa vai jäänkö viä khtllä hoitaan kuopusta.. huhtikuus pitäs pomolle ilmottaa:eek:
@hitvetti Ilmoitat pomolle heti, että tuut töihin, se on ihan varma plussa seuraavassa kuussa... :LOL:
 
Varovaiset onnittelut @sucrine ja @Beibihaaveilija (y) :love:

Pahoittelut uusista kierroista (n)
Tsemppiä piinailijoille :love:

Täällä kp 21, Flo näyttää menkkoja alkavaks 23.2 toivottavasti ei vuoto ala. (n) eilen oli aivan kauhiasti valkovuotoo (paksuhkoa) ja tänäänki ollu, aamupäivästä lämpö 36,9 ja vähän flunssainen olo.. Maha ollu vähän outo :cautious: välillä paha maku suussa...
Vähän ehkä harmittaa, et ei oo tätä kiertoo niin paljon saatu hyödynnettyä ku oviksen aikaan olin töis jne, mut aika hyvin silti ollu pupuilukertoja saa ny nähä miten käy (n) :LOL:
Oishan se ihanaa saada jo plussa :love: yrittäny olla stressaamatta kyllä.. :unsure: täs kierros ollu käytös ny vadelmanlehtitee :)
 
Hurjasti onnea plussanneille! @sucrine ja @Beibihaaveilija ainakin :love::love::love:


Olen tänne kirjoittanut muutaman kerran, mutta sitten kirjoittelut jääneet, kun en raskautumiseen ole uskonut imetyksen vuoksi. Nyt imetystä lopetellaan pikku hiljaa, ja päätinpä alkaa taas kuumeilemaan enemmän :love: Mies kovasti toivoisi myös toista pientä meille.
Täällä nyt menossa kp20 ja dpo3. Eli minut voisi lisätä piinailijoihin.

En osaa sanoa monesko yk, kun tässä kuitenkin jo puolisen vuotta oltu ilman ehkäisyä, mutta uskon kehoni laittavan vahvasti vastaan niin kauan, kun imetän... Nyt kuitenkin kevättä rinnassa ja toiveet korkealla:p joten sovitaanko, että yk1 :sneaky:
 
Onnittelut @sucrine ja @Beibihaaveilija, ihanilta näyttää plussat .

Tänään toilettilausta löytyi yks one stepin testi, oli jäänyt sinne vahingossa (oon siis reissussa). Tein aamulla testin, ja tuli testiajalla hailakka viiva(npaikka). Täytynee käydä tänää apteekista toinen testi, ku tuohon one steppiin ei voi mun kohdalla luottaa. Tässä samaisessa kierrossa oli tosi törkeä plussa, PC- on näyttänyt useissa testeissä puhdasta negaa. Dpo taitaa olla 21/28. Muita oireita ei ookkaan ollut kun hyvin runsas närästys ja muutamana päivänä voimakas rintojen turvotus ja ummetus. Tässä tietysti se haaste, et töitä tarjottu paikasta, jossa ei saa olla missään tapauksessa raskaana (sytostaattihoidot), niin jännät paikat, kun pitäis ilmoittaa vastaus-ottaako paikan vastaan, aika pian, ja kuitenkin lapsi olisi haaveissa.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: sucrine ja hitvetti
@minttu-82 nii on varmaa tehtävä:LOL::D

kävin vilkasee aamulla reippaasti teatiajan jälkee vielä testiä nii hailakkaa viivaa/npaikkaa näky.. taidan odotella vielä jos vaikka.. toiveita ei kyllä enää oo mutta silti:whistle: kuitenki oviksen suhteen voi heittoo olla se 3kin päivää niin.. no joo kuumeilen taas liikaa nii toivoo vaikka mitä(n)
 

Yhteistyössä