Moi kaikille! Lueskelin äsken monta sivua juttuja
Meillä nääs pääsi noro irti kotona juuri pari päivää mun plussaamisen jälkeen. Voitte kuvitella, monestiko ajattelin pää vessanpöntössä että "tässä tämä taas helvetti soikoon menee, ei noin varhainen raskaus voi kestää tällaista"
No, noro oli ja meni, etominen jäi on näyttänyt tulleen taas ihan pysyvästi joksikin aikaa. Lapsi on niin toivottu, että (vielä) olen jopa etomisesta iloinen, katsotaan kun muuttuu oikeaan pahoinvointiin
Mutta pelotti! Muita raskausoireita vv lisääntyminen, paine alavatsalla, nippailut ja kivistelyt. Tissit edelleen aika normit, MUTTA mikä hauskinta, maidontulo loppui taas heti kun r-hormoni alkoi nousta ( tullut puristettaessa). Nyt ymmärrän kun monet sanoo, että isomman imettäminen joskus loppuu kun alkaa odottaa. Varhaisultra olisi 2vkon päästä, missä vainoharhainen saa toivottavasti todisteet sintin olemassaolosta
Hirveästi onnea vielä jokaiselle, joka plussaa täällä havittelee. En tiedä oliko sillä mitään merkitystä, mutta tässä kierrossa itsellä olin taas pitkästä aikaa saanut paineen pois plussaamisesta ja OIKEASTI hyväksynyt tilanteen, että nyt vaan saattaa kestää. Kai se ainakin vähentää stressiä.
@Wintersun pahoittelut että sait noin törkeän viivanpaikan!
Onneksi teillä pian alkaa hoidot ja vauva todella paljon lähempänä! Ihanaa ja plussarikasta kevään alkua kaikille huipuille vauvakuumeilijoille