@W.we meillä sovittiin lääkärin kanssa neljä kiertoa annetaan näille mahdollisuus Sitten tulee pistos mukaan jos tuloksia ei ole syntynyt.
Apua nyt pistit pahan, lupaan lopettaa tupakan jos plussa tulee Onko sulla tai muilla jo jotain tuntemuksia piinailuun? Mulla alavatsa vihloo, tissit ihan pikkusen arat, nää on ollu varmaan joka kierrossa, että ei voi laittaa oireiden piikkiin. Mut tulee vaan huomioituaKiva kun on joku joka menee samoissa
Voi spekuloida oireita ja oireettomuutta
Lopetatko myös tupakan kanssani niin katsotaan onko vaikutusta
Luin sun viestin just matkalla kauppaan ja vielä siinä kassalla olin että ei hemmetti, en kyllä aio ostaa itselleni askia !@W.we Toi tupakan lopettamis haaste kuulostaa hyvältä ja järkevältä Mä voisin siihen lähteä mukaan
Tuosta olen lukenut että tunnin sisällä pitäisi käydä yhdynnän jälkeen pissalla. Muuten voi tulla esim kohtutuehduksia jnee.. siks ite venailen sängyssä about 30min ja sit meen veskii.. täällä omaa napaa nyt 1pv menkat myöhässä... perjantaina jos ei kuulu niin digi testi käyttöön@W.we teidän innoittaman kysyin lääkäriltä maanantaina että onko vinkkejä ja keinoja miten saisi siemenesteen pysymään parhaiten sisällä
Kuulemma sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka nousisi heti seisomaan kun kuulemma insissäkin lääkärissä heti toimenpiteen jälkeen noustaan ja lähdetään kotiin..
Mutta vähän uskon silti toisin koska eilenkin jäin suoraan nukkumaan simpat sisällä ja pidättelin pissahätää