.

PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

@Wintersun Aika jännä, toivotaan että tietää hyvää.. :rolleyes:

Tosi moni joutunut uuteen kiertoon vuoden vaihteessa, pahoittelut siitä. Toivottavasti tämä vuosi tuo monen monta plussaa ja onnellista uutista mukanaan :love:

ON, kuvassa tän aamun one step o_O Testasin negan/viivanpaikan pari päivää sitten, eilen en edes testannut. Tänään on dpo11-12. Jos olis vaikka dpo9 niin sitten olisin toiveikas.
IMG_20190102_064019-780x1040.jpg

Moikka!

Nyt oli munkin pakko liittyä tänne, kun olen keskustelua jo jonkin aikaa seuraillut, ja ajoittain herää niin paljon kysymyksiä, joihin olisi kiva saada vastauksia :) Vaikutatte muutenkin todella hyvältä porukalta, joten miksipä ei olisi mukava tulla tänne jakamaan yrityksen eri vaiheita!

Me ollaan miehen kanssa puhuttu syksystä 2017 asti vakavasti lasten hankinnasta ja nyt viime marraskuussa jätettiin e-pillerit pois. Otettiin aika rento ote yritykseen, ei siis haluta stressiä asiasta (vaikka mulla se tuntuu olevan aivan mahdotonta...).

Itseäni naurattaa se, miten paljon mieli yrittää tehdä tepposet ja keksii kaikenmaailman oireita. Monesti olen ollut aivan varma, että olen raskaana, vaikka on ehkäisykin ollut käytössä. Nyttenkin (yk2, kp 2/28-30) yrittää aivot huijata kaiken maailman oireita edellisestä kierrosta. :unsure: En ole itseasiassa varma voiko näitä edellisiä menkkoja edes laskea, koska vuoto alkoi 30.12. illalla rusehtavana vuotona, 31pv oli jo ihan veristä, mutta ei niin paljon kuin yleensä ja eilen oli jo taas rusehtavaa ja illalla ei enää tullut mitään. Herkän testin tein viime kierrossa kp 27/28-30 ja tämä näytti negaa, maksimissaan viivanpaikan.

Noh mutta se mun tarinatuokiosta. Mielenkiinnolla jään seurailemaan teidän muiden tuntemuksia ja onnistumisia! :)

Tämä kierro jäi minulta nyt todella harmillisesti väliin yhteisen ajan puutteen takia ovulaation aikana. :(
Flo ennustaa tänään ovista, mutta veikkaan sen olleen jo edellispäivänä kun tuli vähän limaa pyyhkiessä ja ainoa päivä kun lämpö ollut 36,5 (muut alle 36,3).

Eipä auta jäädä surkuttelemaan, käsittelen asian stressivapaana kiertona, onhan tässä vielä vuotta jäljellä ja ainakin 14 yritysmahdollisuutta (y)
Ehkä pieni kk tauko yrityksestä tekee minun ja puolison kummankin hermoille ihan hyvää :)

Olen kuitenkin hengessä mukana ja piinailen teidän muiden puolesta :love:

Joku kyselikin, että miten kierto tasaantui kierukan jälkeen, niin mulla ainakin näyttäisi tasaantuneen omilleen. Vuodotkin ihan entisellään..

Täällä on nyt dpo 5, tallettelut oli dpo -3 ja -2. Oviksen jälkeen ei kuivaa kautta tullut, vaan todella kosteata on. En tiedä onko hyvä vai huono. Eilen oli sitten jo kuumeista oloa, huimausta, kihelmöintiä käsissä, alavatsakipuja...
Uutenavuotena tuli juotua puoli lasia siideriä, en oikein enää nykyään tykkää alkoholista, että tuskin siitä johtuu nuo oireet. En kuiteskaan halua elätellä toiveita. Olen sopinut itseni kanssa, että aikaisintaan 10 päivä saan testata...

Mies onkin aivan varma raskaudesta ja haluaisi jo testailla.:LOL: Hän ei ihan ymmärrä miten nuo testit toimii.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja plussa tuulia! :love:

@haaveilija92 oliko tämä ensimmäinen ovistesti kiertoon vai teitkö loman aikana myös? Jos sulla nyt on vatsatuntemuksia ja reilusti liukkautta niin voihan se olla että irtoaa hyvin pian ja testi siksi nega kun piikki mennyt ohi jo (y)

@hamae pahoittelut!

@peanut_butter näkyy jotain (y) one stepillä on mahdollisuus vielä vahvistua ;)

@Wintersun ei ihmekään ettei muista kaikkia :) meillä on hoitajan käynti jossa ilmeisesti käydään läpi prosessin kulkua ym. infoa, varataan lääkäriaika ja labrat + perustutkimukset.

Noniin täällä Italiasta kotiuduttu, ja rakkausloma teki kyllä tosi hyvää (y)

Lentokoneessa tosiaan lorahti housuun märkää vuotoa, ja nytkin kosteat paikat. Lisäksi eilen pisteli kovasti munasarjaan ja välilihaan.

Yöllä testasin negan one step ovistestillä, mutta en saa niillä muutenkaan koskaan plussaa. Tässä tämänpääivän PC ovisliuska.

Flo ennustaa ovista huomiselle... Onkohan vielä tulematta? Jotenkin olin niiiin varma oireista että olisi ollut eilen. Tänään ei muita oireita kun märkyys

Attachments

@chili_ Mielenkiinnosta kyselen minäkin tuosta ferritiinistä. Mikä arvo sulla oli, kun se todettiin huonoksi? Itse edelleen epäilen omaa arvoani, kun olen aamusta iltaan pelkkää haukotusta. Silti lääkäri oli sitä mieltä, että 33 on hyvä arvo.

Anteeksi ollut vähän hiljaista, mutta arki painaa päälle! Ensin joulu, sitten ensimmäinen vuosipäivä miehen kanssa, uusi vuosi juhlien, kuopus kipeänä, esikoinen nyt kipeänä ja nyt viikonloppuna pitäisi järjestää kuopukseni 3v synttärit!
Mutta pari päivää sitten tuli kunnon klöntti limaa housuun, mutta tänään kivut ja ovista ehdottaa flo tänään. Toivottavasti näin koska miehen kanssa hommailut ei oo aina ihan tuottanut tulosta, jospa tänään vielä saisi kaadettua edes kerran :) Ja nyt näyttäis että kierto vähän lyhentynyt eli mulle voisi päivittää listalle kp 13/26 & dpo 0 :rolleyes:

@peanut_butter on mielestäni hiukkasen vahvistunut jopa viiva, toivottavasti vahvistuu!

Koitin reagoida viesteihin kyllä ja selata puhelimella läpi kaikki, mutta tämä niin kovin hankalaa :ROFLMAO:
Ja jos jäänyt ohi niin onnea plussanneille ja onnea tärppeihin :love:

@peanut_butter näyttää todella todella hyvältä !!! (y)

JEE ! MIES SELÄTETTY KUUDENNEN KERRAN VIIKON SISÄLLÄ:whistle::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: jos ovisplussa on huomenna todella todella selkeä niin sitten ei mies varmaan enää jaksa. Flo siis ennustaa ovista huomiselle mutta oireiden puolesta veikkaan että ollut aikaisemmin. En oikeen tiedä kun reissussa ei ollut testejä. Tänään antoi aika vahvan ( ainakin kun yleensä en saa niiiin vahvoja )

Yhteistyössä