Onnea plussanneet:
@pandanen @Emppu-93 @kathii
Tsemppiä alkaneeseen kiertoon
@peanut_butter , toivottavati tämä on sinun kiertosi !
@haaveilija92 :n monen päivän takaiseen gallupiin: A) Naimisissa ollaan oltu jo kolme vuotta (mentiin siis myös siinä hieman ennen 23 ikävuotta), kk ennen häitä alettiin yrittämään
Äläkä huoli, vaikka kävit suihkussa ja osa tavarasta huuhtoutuisi pois, tarvitaan vain se yksi nopea valioyksilö joka osaa suunnistaa oikein
ja ihanaa että uskalsit varata ajan! meillä ei tosiaan hoidot vielä tuottaneet tulosta, mutta ihanat lääkärit tsemppaavat ja lapsettomuuspsykologi on aivan mahtava
@Kertomus samaistun tuskaasi, itsellä myös havaittu vain toinen munasarja toimivaksi, joten ahdistaa kun tietää itse että mahdollisuudet ovat puolittuneet..
Ihmettelen myös miten se raskautuminen voi olla niin vaikeaa ja rakettitiedettä.
Tekisi välillä mieli lyödä, jos joku kaveri kertoo raskaudesta ja mainitsee sen tapahtuneen ekalla yrittämällä tai jos on jopa vahinko (miten joku voi vahingossa tulla raskaaksi, kun itsellä ei hoidoistakaan tähän mennessä apua)
@Laima mullakin ollut alkukierrosta taukoa palstalta, ja nyt tulin vain poikkeamaan takaisin. Täällä on ihania ihmisiä, mutta huomannut että oma stressi ja vainoharhaisuus kehostaan kasvaa, kun täällä alkaa liikaa kohtalontovereiden kanssa pohtimaan.
Onnea tuoreelle rouvalle!
@Wintersun pahoittelut huonoista uutisista, mutta ihanaa että olet päässyt vähän piinailemaankin!
Toivottavasti testit saavat enemmän väriä, jos niitä raaskit lisää käydä ostamassa.
@hitvetti mä olen kolme vuotta yrittänyt raskautua ja edelleen yhtä kujalla noista ovistesteistä ja kysymässä melkein joka kierto täällä tulkinta apua
jos ois isommat mahdollisuudet raskautua ostaisin varmaan kalliita digejä..
@Cara-mel tsempppiä! Jollei menkkojenkaan suuntaan ole mitään tuntemuksia, niin silloin ei saa vielä vaipua epätoivoon !
@Minic tuttu tunne, odottavan aika on pitkä, vaikka odottaisi vain koska pääsee testaamaan tai kuvittelemaan kiinnittymistä tms.
Tsemppiä sinulle
@Neltsuliini lauantain r-testiin näin ainakin vain selkeästi sen valkoisen viivan paikan aivan oikeassa kohdassa
(tuttu näky)
Mikä tilanne on nyt ja mikä dpo?
@chili_ tsemppiä! mitä kaikkea olet nyt tässä kierrossa kokeillut? edelleen greippimehulla ?
@mimmik mahdollisuudet näyttäisi olevan korkealla, toivotaan parasta
@Ilonetsijä nyt on jäännä, toivottavasti pian tulisi jotain paremmin näkyviin testeihin, tsemppiä!
@alfred.j.kwak mä ajattelin ensin kanssa noin, että olisi ihanan lahjaidea! tosin olen missannut jo monta miehen syntymäpäivää, joulua, isänpäivää ja hääpäivää milloin olisin halunnut noin tehdä...
ehkä sitten joku ihan tavallinen keskiviikko päivä tms.
ja kyllä turpoaa masu... oviksen jälkeen menkkoihin asti näytän siltä että voisi kysyä saanko kolmoset...
@Beibihaaveilija mä alotan joskus kp3 jo ovistestailun, heti ku menkat on loppu
en vain halua missata ja joskus ollutkin jo kp5 ovisplussa
joskus siinä 11-13 teen aamuin ja illoin, muuten siinä toisesta vessakäynnistä
@Rosmariini86 tsemppiä tähän kiertoon! toivottavasti olisi normaali ja menkat jäisi tulematta muusta syystä kuin pitkästä kierrosta !
otan aamulla yhden foolihappo tabletin
@Rimaleli kauanko olette yrittäneet ?
on ihan normaalia että apeuden tunne valtaa välillä...
itse olen kerran osallistunut vauvakutsuille, mutta jätin sen viimeiseksi kerraksi, kun puolet juhlistä kävin korjailemassa meikkiäni kun itketti vaan niin katkerasti, vaikka halusin olla onnellinen ystävän puolesta
tsemppiä piinaan
@_minävain_
@StellaMom miten sulla menee sen negan jälkeen? onko tullut plussaa vai uusi kierto
Pahoittelut sivunmittaisesta viestistä, en voinut antaa teidän olla