Täytynee testailla lisää tulevina päivinä. Ehkä isänpäivänä sais kunnon viivat! Pelottaa vaan, että kemiallista taas pukkais ni en uskalla innostua ja kellekkään viitsi kertoa (paitsi tänne tietty ).
Onko sulla @Miina- nyt ollut kuinka monta kemiallista? Onko sulla ajatuksia siitä, mistä nää voisi johtua? Kurja tilanne teilläkin, mäkin oon useamman kerran ollut varma että plussaat Voi kumpa saataisiin pian ne plussat jotka pysyis..
Mennää ihan samas tahdis määki kyttäilen flowta ihan ku se nopeuttais asioita., mulla saman kaltasii oireita lisäks väsymystä( ihan ku ei vois johtuu pimeydestä ) mää mietin testaavani kans jos ensviikol menkat ei ala, tai ainaki maanantaihi ootan xD@W.we Mäkin nään viivan mutten saa selvää onko väriä vai vaan harmaa.
Sit taas omaa napaa. Aika matelee. Jatkuvasti katson flo sovellusta vaan todetakseni että kyllä, edelleen on 4 päivää mahdollisiin kuukautisiin. Tänään olen varmaan jo sen 5 kertaa katsonut Nyt tekisi mieli jo testata mutta olen päättänyt odottaa että alkaako menkat vai ei. Ei ehkä sitten tarvitse tihrustaa haamuja.
Oireita (tai kuviteltuja oireita) on mm.
-Närästys tuli eilen illalla ja aamusta etova olo.
-Mahdollisesti pieni raudan maku suussa mutta voi johtua myös kielikorusta
-Arat tissit ja nännit.
-Alamahan nipistely, vihlonta yms tuntemukset aina välillä. Viikko sitten tuntui kuin menkat alkaisi, sellaista menkkapolttelua siis ja tällä viikolla sitten nippailuja.
Äh. Pakko se olisi kyllä kestää tiistaihin asti testaamatta