Osaisiko joku kertoa mulle, miksi netin ovulaatiolaskuri sivut näyttävät ovulaation eri päiville, vaikka arvot ovat samat, eli menkkojen alkamispäivä ja kerron kesto. Hämmentää...
Olen miettinyt välillä samaa !Osaisiko joku kertoa mulle, miksi netin ovulaatiolaskuri sivut näyttävät ovulaation eri päiville, vaikka arvot ovat samat, eli menkkojen alkamispäivä ja kerron kesto. Hämmentää...
Jos olette laittaneet luteaalivaihe 12-14 pvä niin oviksestahan flo laskee sitä. Mulla on normaalisti kierukan kanssa ollut 27 päivää, mutta ovis oli vasta kp 18 niin ei se 27 päivää onnistu 14 päivän luteaalivaiheella.Olen miettinyt välillä samaa !
Ja mun flo sovellus keksii jotain ihan omia päiviä... eilen se näytti vielä että menkkoihin on 6päivää, vaikka sinne laitoin että kierto on 26 ja keskiarvo 24, niin merkattuani ovisplussan se ehdotti että menkat on kp 29
No eilen vuoto alkoi ja nyt se ennustaa ovista jo viikon päähän
Sitten se laskee edellisen kierron perusteella varmaan, jotain algoritmejä tms nää analysoivat mutta eivät välttämättä ole oikeassa toki! Mun pitää tottua siihen että ovis on vasta kp 18, nyt 2 kiertoa ollut jo näin myöhään!@StellaMom en oo merkinnyt luteelia sovellukseen, koska viime kierto oli ensimäinen mistä oviksen sain edes tikulle bongattua
Mulle gyne sano ku oon siä rampannu viimesen vuoden, että mulla on tosi ohuet limakalvot ja mun menkat vuotaa max 3 päivää. En osaa sit sanoo johtuuko ohkasuudesta...@StellaMom en oo merkinnyt luteelia sovellukseen, koska viime kierto oli ensimäinen mistä oviksen sain edes tikulle bongattua
@Beibihaaveilija @Siltsu mulla on aina olleet niukat vuodot (yleensä 1,5 vuorokautta)
Ajattelin että se on ihan normaalia, mutta voisiko siinä sitten olla vikaa
juon kyllä greippimehua, syön macaa ja foolihapot on kunnossa... en enää itsekään tiedä mikä auttaa mihinkin
Voi ei, mitä tapahtui (jos saa kysyä/jaksat kertoa jo)Mä palaan surullisin mielin tänne. Ei tullutkaan meille vielä pikkuista.
Ketutus menee yllättävän nopeasti pois kun uusi kierto alkaa! Mulla kesti km kierrossa hieman kauemmin mut kuitenkin pääsin yli ja eteenpäin. Kun ajattelen asiaa niin toki tuntuu vielä pahalta mutta ei mun yrittämiset lopu siihen!Täällä taas.. Muutaman päivän ketutuksen jälkeen alkaa toivo taas viritä. Ja kiitos vielä kaikille tsemppauksista! Kyynel silmässä luin niitä.
En tosiaan ymmärrä mikä viime kierrossa meni mönkään. Gynen mukaan ovulaatio oli tulossa, jonka tunsinkin myöhemmin tapahtuvan. Ei ollut testejä kaapissa, joten ihan tarkkaa päivää en saanut selville. Yhdyntöjä oli joka toinen päivä kahden (!!) viikon ajan ennen ja jälkeen. Lopulta menkat kuitenkin tuli, mutta ne oli kahden päivän mittaiset Normaalisti kestää kolmesta neljään. Nyt tullut parina päivänä pari tippaa. Ja edelleen välillä tiettyyn kohtaan kohtua nipistää, kuten ovulaation jälkeen?? En tajua. Mutta ei kai mun tarvikaan kaikkea tajuta.
Nyt kohti seuraavaa ovulaatiota, ja tällä kertaa tikuttaen! Laitoin nipun testejä tilaukseen Tänään siis kp 4.
Tuo ei oo ees haamu enää , vaan ihan plussahttps://aijaa.com/Vnb9nW
No nyt onnistui kuvan linkityskin!
@StellaMom mulla tuntui toimivan tuo. Oli jotenkin sellainen vähemmän kyttäyskierros, oviksen tosin tikutin ja nyt näyttäis jotain tapahtuneen. Hetken aikaa tässä varmasti mennään varovaisesti miettiessä, edellisellä kierroksellahan tuulimuna todettiin vasta NT-ultrassa. Jos pieni näyttäis pysyvän matkassa, niin varhaisultraa sit rv 8.