@Siltsu sulta mä odottelen kuvaa kun taas mennään niin synkassa tässä päästäänkö molemmat kerrankin oikeasti jännäilee ja heinäkuussa sitten omat pikkuiset syliin
Mun viivat ei vaihteeksi oo vahvistunut alkaa hieman jo vituttaa tää homma.@Siltsu sulta mä odottelen kuvaa kun taas mennään niin synkassa tässä päästäänkö molemmat kerrankin oikeasti jännäilee ja heinäkuussa sitten omat pikkuiset syliin
Ja nyt viä huomasin tollasia pieniä valkosia näppyjä nännien ympärillä, onko muilla kierroissa ollu tälläsiä oireita? Tuntuu hölmöltä kysellä, mutta kun mun menkat oli parivuotta pois ni ny jotenki tarkkailee kaikkia muutoksia vähän stressaantuneenakin :/Voi kun tulee plussia, puhaltakaa niitä meillekkin
Joko tää ois ny jo oviksen merkki! En jaksa ootella enää piti olla jo viime sunnuntaina mut rfsu testeillä kaikki viivat oli nii haaleita, sillo sunnuntaina oli kyl niitten testien tummin.. nyt pc testeillä tulee tällästä viivaa.
Mulla on ollu pari päivää niin etova olo ja tänää ei ees aamukahvi maistunu mikä on mulle päivän kohokohta ja tänää nänneja kuumottaa ja vähä turvonneet..
https://aijaa.com/d4GQp1
Sama täälä!!! oon pitäny itteeni epänormaalia, enkä oo kentää kehdannu kysyä!@Siltsu Tsemppiä
@toivojatintti Mä en tiiä onko mussa vikaa tai mun rinnoissa mutta mulla on aina noita valkosia näppyjä nännipihassa
Ehkä se vähän taitaa ollakin.. oon ihan pessimisti nyt viime kierron takia haluaisin kunnon viivat jo !!@Siltsu kyl se kuule mun silmään on tummunut