Hei, tiedän miltä toi tuntuu. Täällä haluuttomuutta miehen osalta. En tiedä mennäänkö yhä tjot vai mitä kun toinen ei suostu puhuu ollenkaan aiheesta, ehkäisyä ei ole mutta ei seksiäkään.. Mutta olen 3 kertaa raskautunut kun seksiä on ollut vain kerran kuussa (ja yhel kertaa kaks kertaa niin että toinen seksikerta oli dpo -4 ja toinen dpo-1)! Eli ei välttämättä tarvita kuin se yksi kerta!Taisin liikaa innostua siitä, että tjottaillaan. Miestä ei kauheammin seksi kiinnosta, ei juuri syty. Kerran vain tässä ovulaation ympärillä, eilen aamulla ja limat bongasin sitten illalla. Tietty ensimmäinen yrityskerta, mutta en tässä neitsyt Mariakaan ole, niin kyllä sitä täytyy seksiä olla, jotta vauva saa alkunsa.. On vähän apea olo, ehdin niin innostua vauvantekobuumista. Mutta piinaillaan, onko se siis tänään dpo 0
Tääl on aivan sama tarina! X2Hei, tiedän miltä toi tuntuu. Täällä haluuttomuutta miehen osalta. En tiedä mennäänkö yhä tjot vai mitä kun toinen ei suostu puhuu ollenkaan aiheesta, ehkäisyä ei ole mutta ei seksiäkään.. Mutta olen 3 kertaa raskautunut kun seksiä on ollut vain kerran kuussa (ja yhel kertaa kaks kertaa niin että toinen seksikerta oli dpo -4 ja toinen dpo-1)! Eli ei välttämättä tarvita kuin se yksi kerta!
Yritin tätä just miehelle kertoa...@chili_ kiitti
@Tiinaliina1 ikää on jo 39. Aina aiemmin raskautunut nopeasti eikä keskenmenoja.
Yli 36 vuotiailla oliko peräti 70% munasoluista jo huonoja...en tiedä onko syy siinä vai kiinnittymisessä. Hormonitkokeet ja ultran perusteella kaikki kunnossa.
Munasoluja ei kyllä mitenkään nuoremmaksi saa
Ensimäisenä kuukautisten poisjäänti päivänä, jos haluat tosiaan jättää kaiken turhan tikuttelun (itseltäni se ei onnistu kun niin malttamaton olen, muttei kyllä tuloksetkaan sen pahemmin miellytä...)Mikä dpo voi sitten aikaisintaan testailla? Moni kun puhuu siitä että ei halua tietää jos menee aikaisin kesken.. itse oon ajatellut sitäkin että vaikka kemiallinen tulis, niin haluaisin tietää vaikka harmittaisi. Kuitenkin tietäisin sitten että hedelmöittyminen on tapahtunut vaikka kiinnittyminen epäonnistuu.
@Tiinaliina1 Pari päivää sitten tein negan digin, mutta kun näitä oli kaapissa niin ajattelin testata kun tosiaan tänään olisi ollut pidemmän kaavan kautta tarkoitus alkaa uusi kierto.@W.we siis mitä hittoa tuossahan on ihan selvä plussa! Toi on jo kauheaa kiusaamista jos tosiaan testi antaa noin räikeitä vääriä tuloksia .