.

Oma napailua tällä kertaa. Päivän ovistesti tikuteltu noille ilmeisen p*skoilla liuskoilla.
Näkeekö muut pientä viivan vahvistumista? Mulla kun on ilmestynyt ensimmäinen lähestyvään ovulaatioon viittaava oire eli migreeni (hormonitasot siis nousussa). En ole kyllä ihan 100% varma onko hormoneista vai tästä saakelin lenssusta johtuvaa..

https://aijaa.com/VDtE6g
 
Kiitokset, Toivon todella että vahvistuu.
Wintersun, testi on one step, tässä tosiaan oli tuo teksti. Herkkiä testejä.

Neltsuliini, kiitos..Toivon niin

Nuttu92, uskon että on vaikea malttaa. Ekan testin tein jo dpo 10, selvä nega oli, mutta nyt dpo 13 tämä.

Hyvää viikonloppua kaikille ja kiitos tsempeistä:love:
 
@Sarianne81 näyttää tosiaan haamulta, toivottavasti lähtee vahvistumaan!:love:

@Nuttu92 erittäin lupaavalta kuulostaa, tsemppiä piinapäiviin!(y)

@kathii mun silmään näyttää hieman vahvistuneen toi viiva. Samalta näyttää meikäläisen ovistestit tällä hetkellä, mut en kyllä tosiaan tiedä kuinka paljon noihin One Stepin liuskoihin on luottaminen.o_O
 
Alkuviikosta jaksoin viimeksi käydä täällä lukemassa, sitten meni monta päivää läheisen elämäntapahtumia surressa ja nyt kun tulin, niin yli 10 sivua luettavaa. Mahtavaa!
@Sennay , onnittelut menkoista! Ja kaikille muille samassa tilanteessa oleville pahoittelut.
Melko monella tosiaan ovis nyt samaan aikaan, täälläkin lienee kohta. Tänään oli aamulla ilmaa mahassa ja eilen ja tänään ollu kosteat paikat. Eilen ja toissapäivänä talleteltiin, täytyy tänäänkin. Kannattaako tänään vielä illalla testata parin tunnin pidätyksen jälkeen? Tuo kuva tänään iltapäivästä. Eilen ei näkyny kun onneton haamu.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Sennay
Tiinaliinan kropan tiet ovat kummalliset vol 18762;
Jaaha tarvii näköjään ostaa uus kuumemittarikin...:cautious:. Toi väittää et mulla olis edelleen lämmöt koholla 37.1 ja on menkat päälläo_O. Lämpöjen kuuluis romahtaa kun menkat saapuu(n).
 
@Sarianne81 kyllähän siellä haamu näkyy! :)

Mulla on jotenkin ärsyttävän positiivinen fiilis tästä kierrosta. Ärsyttävän siksi, että tiedän että taas tiputaan korkealta kun menkat alkaa. No, mutta sellaistahan tämä elämä on. Mutta jotenkin kun sen oviksenkin bongasin tikulla ensimmäistä kertaa niin jaksaa uskoa, että josko nyt olis meidän kierto tämä.
 
@lillium joo kummallista juilintaa välillä, mut sit kuitenkin välillä erilaista kuitenkin, poltetta jopa aivankuin (n) Mutta ei koko ajan ja tänään ei oo taas ollut :) Mulla on luteaalivaihe ymmärtääkseni ollut aika usein 9, joskus alle ja joskus oon muistaakseni tikuttanut oviksen ennemminkin, että silloin saattoi olla jopa yli 10 päivää, mut harvoin. Oviksen tulo siis mielestäni vaihtelee, kierto on ollut pitkään säännöllinen (poislukien nyt toukokuun km jälkeen vähän hakenut taas). Eikai tässä auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta :D Märkää on ollut jo monta päivää ja edelleen. Onko sulla menkkatuntemukset jatkunu?
 
TOIVEENA VAUVA 2019

1.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 70/23.............yk 3
Lunart....................kp 66/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 64/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 61/?...............yk 1
Autumnn...............kp 56/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 45/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 42/xx.............yk 1
Kumiankka1...........kp 40/28............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 38/25-28......yk 1
aanskuh................kp 36/35.............ya 7/17
Alinah92................kp 36/28-29.........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 35/26..............yk 7
Rosemarie.............kp 30/xx...............yk 2
Li88........................kp 30/30..............yk 2
Saltsu_..................kp 28/28..............yk 1
LaTiLa...................kp 28/28-37..........tjot
chili_......................kp 27/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 27/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 26/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 26/28..............yk 2
Minimali..................kp 25/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 24/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 23/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 22/30................yk 1
Janskusdff..............kp 22/28................yk 4
Sarianne81.............kp 22/xx................yk 1
iK............................kp 20/28...............yk 4
Miina-.....................kp 20/27................yk 6
papupata12............kp 19/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 19/?..................yk 2
Nelly31...................kp 19/35................yk 2
Wintersun...............kp 18/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 17/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 17/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 17/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 16/30................yk 3
Bubble92.................kp 16/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 14/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 13/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 13/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 13/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 12/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 10/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 10/27...............ya 5/16
Keijukuningatar........kp 9/??................ya 5/18
Sofi88......................kp 8/28-32..........yk 9
Tiutau13..................kp 7/26-33..........tjot
Toiveikas92.............kp 7/34................yk 9
Emerentia................kp 7/28(?)...........yk 8
Hemppanen............kp 7/29................yk 6
Sennay....................kp 3/xx................yk 2
Tiinaliina1................kp 3/31...............tjot
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 25
Alinah92.............dpo 19
Vauvameille........dpo 15
Sarianne81.........dpo 14
Li88....................dpo 14
Rosemarie..........dpo 12
Lillium.................dpo 11
Laima.................dpo 11
Ngale..................dpo 9
LaTiLa................dpo 9
Chili_..................dpo 7
iK........................dpo 7
Miina-..................dpo 6
Uhups.................dpo 6
Siltsu..................dpo 3
Vuuti...................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kiitos kovasti onnittelusta ja tsempistä!:love:
Minun plussa on vahvistunut joka päivä vähäsen ja nyt ajattelin uskoa että jotain siellä on meneillään! Tässä tämänaamuinen dpo15:
https://aijaa.com/Mp5XNm

@papupata12 voi kuinka toivon että kaikki kävisi hyvin sinulla! Ja onnea @Sarianne81 plussasta!

Toivon plusssa teille kaikille ja nautinnollisia vauvantekohetkiä! Kiitän sydämestäni tämän ryhmän naisia. Täällä on pysynyt keskustelu kannustavana ja empaattisena ja sitä jokainen meistä tarvii pienen suuren salaisuutensa kanssa.

Minä voin siirtyä nyt nyt rohkeasti plussanneisiin.
 
@Tillukkainen on kyllä niin hienot viivat. :) tsemppiä kaikkeen tulevaan!

@Wintersun luin jostain, että lähes kaikilla naisilla on yksi ovuloimaton kierto vuodessa, jos sinulla nyt tämä kierto oli vain sellainen? Mietin samaa itsellänikin viime kierron suhteen kun sitä plussaa en saanut.

Voisko päivät mennä nopeampaa? Dpo6 plääh vasta. Ja lapsikin kipeänä niin kotona menee tämä viikonloppu eli ehtii miettiä liikaa kaikkea.
 
@Sarianne81 Onnea haamulaisesta, toivottavasti vahvistuu! :love:

@chili_ Luteaalivaiheen pitäiskin vissiin olla olla melko samanpituinen henkilöittäin. Mä oon tikuttanu vasta kaksi kiertoa ja omani oli viime kierrossa 11 päivää, kierto 26-28 päivää. Vatsaa ja selkää on kolotellut vaihtelevasti, mikä on kyllä mulla usein merkki menkoista. (n) Toivon, toivon, toivon, et oon väärässä. Valkovuoto on mullakin lisääntynyt. Aika samankaltaisia oireita meillä. :) Esikoista, kun aloin odottaa, ni kaikki kivut oli poissa. Kai mä sitä kautta odotan vähän samanlaista oireettomuutta. Flo uhkailee menkkoja huomiselle. Ihme sovellus, kun tommosia kehtaa mainostaa. :cautious: Mut sä sen sanoit: "ei auta muu kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta". :D

@vuuti Tärppionnea! :)

@Tillukkainen Paljon paljon onnea vielä kertaalleen! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ann33
@Miina- mäkin tässä mietin, että milloin uskaltais testata, samat dpot näyttää meillä olevan. :ROFLMAO: odottelin, että milloin joku muu laittaa että on testannut, no nyt se tuli. Yritän nyt malttaa odottaa tiistaihin niin olis dpo9. Ehkä. Yritän ainakin. :ROFLMAO:
 
@Sarianne81 Onnea haamulaisesta, toivottavasti vahvistuu! :love:

@chili_ Luteaalivaiheen pitäiskin vissiin olla olla melko samanpituinen henkilöittäin. Mä oon tikuttanu vasta kaksi kiertoa ja omani oli viime kierrossa 11 päivää, kierto 26-28 päivää. Vatsaa ja selkää on kolotellut vaihtelevasti, mikä on kyllä mulla usein merkki menkoista. (n) Toivon, toivon, toivon, et oon väärässä. Valkovuoto on mullakin lisääntynyt. Aika samankaltaisia oireita meillä. :) Esikoista, kun aloin odottaa, ni kaikki kivut oli poissa. Kai mä sitä kautta odotan vähän samanlaista oireettomuutta. Flo uhkailee menkkoja huomiselle. Ihme sovellus, kun tommosia kehtaa mainostaa. :cautious: Mut sä sen sanoit: "ei auta muu kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta". :D

@vuuti Tärppionnea! :)

@Tillukkainen Paljon paljon onnea vielä kertaalleen! :love:
Joo niinhän ne sanoo, että yleensä olisi luteaalivaihe sama, mutta en tiedä itse kyllä väitän, että minulla nimenomaan vaihtelee se oviksen ajankohta, vaikka kierto olisi täsmällisesti 28-29 päivää (n):D Näin muistelen siis keväältä, mutta en toki 100% luota mihinkään omiin havaintoihin niinkin kaukaa :LOL::LOL: Täytyy nyt seurata taas tarkemmin, kun kierto alkaa normalisoitua. Fakta on kyllä se, että luteaalivaihe jää välillä auttamattomasti liian lyhyeksi, niinkuin nyt ovis+ oli kp20 :( Heh jep mullakin flo kehtaa varoitella maanantain menkoista! Mulla on nyt uutena nivusten kohdalla sellasta pientä pistoa ja kun tuossa esikoisen kanssa valvoin yöllä ja pyörin sängyssä, niin piti olla aika tarkkana, ettei vihlase ikävästi. Noh, varmasti ennen menkkojakin on joskus ollut samanlaista, eipä oo yllättäen tullut vain niin tarkkailtua o_O:ROFLMAO: Ootko tehnyt jo testiä?
 

Yhteistyössä