.

@Wintersun Oi että, tosi hieno juttu että jäi hyvä mieli!! Se on niin tärkeää että tuntee olevansa hyvissä käsissä. <3 Toivottavasti vielä jatkat kuulumisten kertomista täällä!

@Miina- Kansa vaatii testin! ;) Ja kiitos kun jatkat listan päivittämistä!

@rubikinkuutio Wau!!! Ihana juttu! :love:

@Alinah92 Mä just tänään mietin että jokos saa pian jännätä niitä kaksosia! Toivottavasti tämä olis kuitenkin teidän kierto. <3

@quinque en osaa ihan suoraan vastata, mutta joku joskus vinkkas tämän linkin ja kaikessa ällöydessään erittäin hyvä ja havainnollinen!

http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1
Arvaa vaan tekiskö mieli mutta en uskalla :LOL: eikä kaapissa oo yhtään..tietystihän tuo kauppa on tossa lähellä :whistle: ja kaupantäti joka sattuu olemaan lapsen tarhakaverin äiti ja lasteni isän (ex-mieheni) tuttava :ROFLMAO: se on JOKA kerta ollut töissä kun olen testejä hakenut..
 
@chili_ Mulla alkaa jomotukset päivää paria menkkojen jälkeen ja ovulaatio on vasta reilun viikon päästä. Kirkas valkovuoto puolestaan alkoi samana päivänä, kun tein plussatestin. Mut varmaan aika paljon eroja eri ihmisten välillä. Tää on tämmöstä oman kehon opiskelua. :LOL:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

16.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 54/23...............yk 3
Keijukuningatar.....kp 53/30-40..........yk 2
Lunart....................kp 50/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 48/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 45/?................yk 1
Autumnn...............kp 40/xx..............yk 12
Mansikka19..........kp 34/25................yk 4
Eufemia85.............kp 29/26..............yk 6
Uhups....................kp 29/26-28............yk 6
Vuuti......................kp 27/28-32.....ya 2/17
Jeyz84...................kp 26/xx............yk 1
Toiveikas92............kp 25/38..............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 25/30...........yk 8
Kissanainen87.........kp 25/29..........yk 13
Mustikka89...........kp 23/25-28.......yk 2
Toiveli....................kp 23/26............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 22/25-28.....yk 1
Helinä87...............kp 21/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 21/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 21/28...........ya 5/17
aanskuh................kp 20/35...........ya 7/17
Tiutau13...............kp 20/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 20/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 20/28.............ya 5/16
Hemppanen..........kp 19/29 .............yk 5
Sofi86...................kp 19/28-32.........yk 8
Pihlaja87..............kp 15/26..................yk 7
Tillukkainen...........kp 14/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 14/xx...............yk 2
chili_......................kp 11/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 11/33-36..........8/18
Lillium....................kp 10/26-28.........yk 4
Laima....................kp 10/28.............yk 2
Sucrine.................kp 8/xx..............yk 7
Appelsiiniomena...kp 7/33.............yk 9
Haavejuttu............kp 6/30.............yk 1
Janskusdff............kp 6/28..............yk 4
Sarianne81...........kp 6/xx..............yk 1
iK..........................kp 4/28.............yk 4
Miina-....................kp 4/27............yk 6
papupata12..........kp 3/29-32.........yk 2
Siltsu....................kp 3/?...............yk 2
Nelly31..................kp 3/35.............yk 2
Wintersun.............kp 2/23-29........ya 12/10
Pillipöllö................kp x/xx..............ya 8/18
1986/13................kp x/xx..............ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Uhups.................dpo 16
Vuuti....................dpo 13
Mustikka89........dpo 13
Toiveli.................dpo 7
Naissoturi..........dpo 7
Momon...............dpo 6
Kumiankka1.......dpo 6
Tiutau13.............dpo 5
Helinä87.............dpo 5
Hemppanen.......dpo 4
Alinah92.............dpo 3

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
@iK Juu tuo onkin tuttu sivu :) Tunnistan siis kyllä erilaiset valkovuodot, mutta lähinnä mietin miten tuo sovellus erottelee sen valkuaismaisen ja kirkkaan toisistaan kun muualla sanotaan, että valkuaismainen on juuri sitä kirkasta. Aattelin että menee ovulaation ennustukset ihan pieleen, jos alan vääränlaisia vuotoja merkkailemaan väärille päiville (n)
 
@iK Juu tuo onkin tuttu sivu :) Tunnistan siis kyllä erilaiset valkovuodot, mutta lähinnä mietin miten tuo sovellus erottelee sen valkuaismaisen ja kirkkaan toisistaan kun muualla sanotaan, että valkuaismainen on juuri sitä kirkasta. Aattelin että menee ovulaation ennustukset ihan pieleen, jos alan vääränlaisia vuotoja merkkailemaan väärille päiville (n)
Oon miettiny ihan samaa :cautious: en sit oo merkannu sitä koostumusta sinne enää:LOL::ROFLMAO:
 
@iK Juu tuo onkin tuttu sivu :) Tunnistan siis kyllä erilaiset valkovuodot, mutta lähinnä mietin miten tuo sovellus erottelee sen valkuaismaisen ja kirkkaan toisistaan kun muualla sanotaan, että valkuaismainen on juuri sitä kirkasta. Aattelin että menee ovulaation ennustukset ihan pieleen, jos alan vääränlaisia vuotoja merkkailemaan väärille päiville (n)
Mä oon merkannu ovislimat valkuaismaiseksi ja vetisen (mitä loppukierrossa) kirkkaaksi, 5 täyttä kiertoo oon merkannu ja toistaiseksi toiminut oikein :)
 
Miks en löydä kaupoista GREIPPI MEHUA?! Yhen merkin oon löytäny mut seki verigreippiä + jotain muuta sekasi. Onko pelkkää greippimehua myynnissä? Tietoa kellää?

Ja joka ihmettelee miks kyselen mehujen perään vauvapalstalla nii googlettakaa greippimehu + raskaus :D
 
Osaakohan kukaan täällä sanoa enteileekö pahaa. Nyt 6+1 menossa ja tein pari päivää sitten huvikseen testin kun halusin nähdä sen ihanan tumman viivan taas. No sitten tuli selkeästi haaleampi kuin kontrolli :( ja tänään sama juttu.. Raskaus oireita on mutta nyt jotenkin pelottaa. Eikö tässä vaiheessa sen viivan pitäis olla tumma kokoajan? 3+0 todettu että on kohdun sisällä jotai mutta onkohan nyt mennyt jotain pieleen :unsure: tuntuupa inhottavalta epätietoisuus ja ekaan neuvolaan vielä 2viikkoa..:cautious:
 
@Sasusa Toi on todella piinaava tilanne:oops:
Omalla kohdallani samanlaista ja meni kesken.. Mutta tutulla ei tullut koko alkuraskauden aikana tummaa testi viiva ja raskaus sujui loppuun asti hyvin! Hcg nousussa niin paljon eroja! Pystyisitkö viikkonäytöllisiä digejä käyttämään?
Tsemppiä!
 
Heipä hei!
Olen tässä hetken jo seuraillut tätä viestiketjua ja ajattelin nyt liittyä mukaan niin pääsee tänne vähän purkamaan tuntoja. :LOL:

Esikoista yritämme ja mulla ikää 29. Nyt on menossa kp 34/30, yk2. En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ja kierto on aina ollut keskimäärin sen 30 päivää. Menkkojen piti alkaa siis jo maanantaina, mutta niitä ei vaan näy eikä kuulu. Raskaustestit tein sunnuntaina, tiistaina ja tänään ja kaikki näytti negaa. Argh! :confused: Niin ja dpo:sta ei mitään hajua, en ikinä tunne ovista. Limoja koitin vähän seurailla ja niiden perusteella ovis olis saattanut olla kp 17-19, mutta tiedä häntä..
 
@Neltsuliini Niin.. Ehkä pitää vielä digi ostaa. Tein kyllä digin 3 päivä ja sillon oli hienosti edennyt +3.. Eka oli pcn kun tuli haalea https://aijaa.com/cMz7cb ja sitten apteekin oma sellanen kova kotelo testi. Ehkä vaan pitäs odotella rauhassa, ei pitäs ikinä mennä huvikseen testailee enään ku kerran on tullu vahvat :mad:. Edit. Toisaalta kattelin nyt noita vanhoja testi kuvia niin illalla 20:30 ja aamulla ennen 5 oon saanut tosi tummat.. Voi olla et hormoni taso ei oo vaan niin korkea aamusin/päivisin (n)(n)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä