25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Tiistai 13.5.2008

mami-ehdokas:kp 2/28-30
Mammutti-mamma: kp 12/30
Vilinäiti: kp 12/?
Tuulia79: kp 18/35
mulmul: kp 20/27-30
Apsu: Kp 27/35
Peppi1981: kp 27/28-30
johanna83: kp 31/37
Ouska: kp 56/35
Tiiperö: 80/25-26
PikkuMyy-82: kp 89/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
 
voihan :eek: sentään... minäpä se täällä olen kuvitellut oviksen jo menneen, mutta eilen iski vahva epäillys että mulla ovis on viikkoa myöhäsemmin. Aika napakat menkkajuilinnat ja se todella pieni "vuoto" (tuskin edes erottaa). -Ja kirkasta limaa havaittavissa! Tsekkasin viime kierron mukaan et luteelivaihe ois ollunna 12pv ja sillon ol sama homma!

meikäläisen aiemmat ovikset onkin ollu muniksen kasvukipuja -->ilmankos on ollu vaikeeta löytää se ovis :headwall:

summasummarum: pitkä kierto taas tulossa, mutta toivoa ei oo menetetty vaan illalla peitto heiluun!
(pessimisti itsessäni ajattelee, että menkat varmaan alkaa kipujen perusteel)

mami-ehdokas: :hug:
 
Keskiviikko 14.5.2008

Peppi1981: kp 1/28-30
mami-ehdokas:kp 3/28-30
Mammutti-mamma: kp 13/30
Vilinäiti: kp 13/?
Tuulia79: kp 19/35
mulmul: kp 21/27-30
Apsu: Kp 28/35
Stella82: kp 30/30-32
johanna83: kp 32/37
Rouva B: kp 34/33
Ouska: kp 57/35
Tiiperö: 81/25-26
PikkuMyy-82: kp 90/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
 
Nyt tuntuu siltä, että täti tulee hetkellä millä hyvänsä.. vielä ei ole mitään ihmeempää tullut, mutta vatsassa on ikäviä tuntemuksia.. no, ei ole mitään uutta.. nyt on ollut vain paljon rennompi kierto, ku en ole stressannu ovulaatiota.. :whistle:
 

Täällä pian 26 v. täyttävä nuori rouva Itä-Helsingistä...

Tein ekan negani eilen, viime kierto oli 33 vrk, nyt menossa 34/33. Ja just NYT tuli ekat sellaiset oireet, että täti saattaisi olla tulossa...

Tosin mulla siis pitkät ja epäsäännölliset kierrot, sekä monia muitakin "naistenvaivoja" mitkä hankaloittavat tätä homma hitusesti... :ashamed:

-Rva B :heart:
 
Rouva B ja Stella82: Tervetuloa! =)

ON: Täti sit tuli, vaikka toivon kyllä muuta.. no, ei auta kuin uutta yritystä putkeen.. jätän kyllä tässäkin kierrossa noi testit ja greippimehut välistä.. saa olla rauhassa, eikä tarvitse stressata noiden testausaikojen kans..
 
Jospa sitä riipustais puumerkkinsä tännekin ja antais samalla pikkuisen elonmerkin itsestään.
Lukemassa oon siis käynyt, tietysti, muuten hiljaiseloa viettänyt.

ON: Limajuttuja; ei kannata jatkaa lukemista, jos ei kestä...

Kierto on ovisvaiheessa, sunnuntaina tuli limaklimppi josta on yleensä mennyt kaks päivää niin alkaa kuivat kelit, MUTTA tää kierto ei nyt sit meekkään näköjään taas niiku edelliset!!
Kirkasta limaa tulee yhä tänään ja alavatsaa nippailee välillä tuonne oikealle. Onko ovis vasta tulossa?!?
Pakko kai se on varoiksi tuo mies kellistää tuonne petiin, eilenkin piti, mut mut iski kauhia unitus molemmille ja alettiin nukkuun. :whistle:


Tervetuloa uusille! :flower:
 
iltaa kaikille :wave:
mie aattelin pitää pikkusen taukoa palstailusta ja keskittyä kesän tuloon ja kodin sisutukseen, jos se vaaveliki ilmottelis tulostaan ku ei oo ressiä...käyn kyllä päivittään kp:t ja muut mut nyt koitan pysyä taustalla vähän aikaa!!
plussa tuulia toivottelee
mulmul
 

Kiitos Peppi tervetuliaistoivotuksesta...

Täällä siis kiertopäivä 35/33, ja nega testattu varmasti ainakin toissapäivänä.

En kyllä ees tiedä ovuloinko, ja sit kun on tää ohut limis, polykystiset, keltarauhasmöykky tukkeena vas. puolella ja tosi pitkät ja epäsäänn. kierrot...

Eli varmaankin on aika kauan teidän kaverina täällä. :ashamed:

-Rva B.
 
Kopsaan toisesta:
Täällä on nyt sitten menty kuumeen varjolla, nimittäin oikean flunssakuumeen. :snotty: Nyt alkaa vihdoin helpottaa mutta tukalaa on ollut. Lisäksi en meinannut saada yhtään unta viime yönä, valvoin puoli 9 aamulla kun nyt painaa kaikenlaiset rahasotkut mieltä. Kaikkea sitä tulee kun on tumpelo. :ashamed: :|
 

Heippa Mami-ehdokas:

Sehän on hyvä, että podet nyt rahasotkut ja flunssakuumeet samaan aikaan, sehän on oikeaa ajan tehokäyttöä.
Jää sit myöhemmin enempi aikaa tälle haaveilulle.

Toivottavasti ei mulle tuu rahasotkuja pian mieleen, kun oon ihan innostunu shoppaamisesta. Vähän liikaakin. En ikinä ennen oo tykänny, mutta nyt oon ostanu vaikka minkälaista vekotinta ja vempelettä :ashamed:

Kai mulla on joku pesänperustamisvimma....

-Rva B.
 
Torstai 15.5.2008

Peppi1981: kp 2/28-30
mami-ehdokas:kp 4/28-30
Mammutti-mamma: kp 14/30
Vilinäiti: kp 14/?
Tuulia79: kp 20/35
mulmul: kp 22/27-30
Apsu: Kp 29/35
Stella82: kp 31/30-32
johanna83: kp 33/37
Rouva B: kp 35/33
Ouska: kp 58/35
Tiiperö: 82/25-26
PikkuMyy-82: kp 91/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
 
Mie olen myös aikamoinen shoppailija.. varsinkin noita vaatteita tulee ostettua ihan liikaa.. olen vaatekaupassa töissä ja aina, kun tulee jotain uusia vaatteita, tekee mieli ostaa niitä.. tänäänkin näin aivan ihanan kesämekon ja pitihän sitä sit kokeilla.. siellä se nyt varauskaapissa sit odottelee.. :headwall: ja juuri puhuin miehelle, että nyt en enää ostaa vaatteita, ku keskiviikkona ostin paidan.. :whistle: sit mie haluaisin löhöilytuolin tonne parvekkeelle, vois ottaa sit aurinkoa.. viime kesänä makoilin mattojen päällä ja koviahan ne olivat.. onneksi mieskin puhui siitä tuolista, että eiköhän me osteta se joku päivä.. sit haluaisin myös pienen kirjahyllyn.. tykkään ostella noita kirjoja kirppiksiltä ja tarjouksista, joten toiselle hyllylle olis tarvetta.. nytkin toi viimeisin on ihan täynnä ja uusia kirjoja on niiden aikaisempien päällä, enkä mie ole edes kerennyt niitä lukemaan.. :ashamed:
 
Perjantai 16.5.2008

Peppi1981: kp 3/28-30
mami-ehdokas:kp 5/28-30
Mammutti-mamma: kp 15/30
Vilinäiti: kp 15/?
Tuulia79: kp 21/35
mulmul: kp 23/27-30
Apsu: Kp 30/35
Stella82: kp 32/30-32
johanna83: kp 34/37
Rouva B: kp 36/33
Ouska: kp 59/35
Tiiperö: 83/25-26
PikkuMyy-82: kp 92/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
 

Stellaaa...

Jokos testasit uusiks?

Entä mikä teillä muilla on syynä noin pitkiin kiertoihin? Ja siis ette ole tekään plussanneet vielä? :eek:

Onpa kummaa peliä. Tädeillä on joku pitsinnypläyskerho jossain jonne unohtuneet. :LOL:

-Bee
 
Hippistä hei!

miun täytyy varmaan aamusella testailla mielenrauhani vuoksi jotta uskallanko nautiskella alkoholipitosia juomia (ellei täti yöllä yllätä).
sen verran tiukat kivut on nyt olleet eilispäivän ja tämän aamupäivän että olin aivan varma menkkojen alkaneen. nyt taas ei mitään oireita. hmm... kyllä sitä vaan jaksaa toivoa vaikka merkit kovasti tätiä puoltaa.

Mites rouva b:n omat kierrot ja testaukset? -ja kaikkien muitten???
 
syytä en tiedä pitkään kiertooni... alkaa jo lukemat olla kamalissa suuruuksissa... Mut raskaana en ainakaan ole... tekee mahdollisesti tuo stressi joka pitäisi olla taaksejäänyttä elämää tehtävänsä :headwall:
 
Lauantai 17.5.2008

Peppi1981: kp 4/28-30
mami-ehdokas:kp 6/28-30
Mammutti-mamma: kp 16/30
Vilinäiti: kp 16/?
Tuulia79: kp 22/35
mulmul: kp 24/27-30
Apsu: Kp 31/35
Stella82: kp 33/30-32
johanna83: kp 35/37
Rouva B: kp 37/33
Ouska: kp 60/35
Tiiperö: 84/25-26
PikkuMyy-82: kp 93/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
 
Rouva B: Toivottavasti se plussa sieltä tulee.. :)

ON: Minusta tuntui, että nää menkat olivat kyllä todella vähä vuotoiset.. voi olla kyllä, että aikaisemmin vuoto oli runsaampaa ton greippimehun takia ja nyt kun jätin sen mehun pois, menkkavuotokin väheni.. no, onneksi täti tosiaan on pakannut kamppeensa ja pääsemme taas yrittämään..

minun mies on nyt alkanut puhumaan vauvoista.. olen jo aikaisemmin puhunut, että sitten kun joku päivä tärppää, meidän pitää muuttaa rivitaloon.. nyt asumme kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja tässä talossa ei ole hissiä, joten lapsen kanssa liikkuminen ei olisi sitten helppoa.. no, perjantaina, ku juteltiin, mieskin oli vihdoin samaa mieltä mun kans tossa asunto-asiassa ja sit puhui, että voisimme hankkia oman asunnon.. muutenkin olemme viime päivinä puhuneet tästä lapsettomuudesta ja siitä, että mahdollisesti emme tule saamaan lasta kuin vain koeputkihedelmöityshoidolla.. onneksi se ei tunnu miehestä pahalta vaihtoehdolta.. no, sen näkee sitten, ku vihdoin viimeinen joskus pääsemme niihin kunnon tutkimuksiin..
 
Peppi: Ihanaa, että miehesi on noin mukana! Tsemppiä oman pesän etsimiseen.

Mullehan ei tullu plussaa, vaan täti. Kp 1 siis menossa. Tuntuu kuitenkin oireettomilta ja "hyviltä" nämä kuukautiset. Mulla siis on noita "naistenvaivoja" mutta tän greippimehun ansiosta oireet ovat poistuneet (KAIKKI pms oireet ja kk-kivut) ja limis kasvanut (niukka vuoto ainakin normalisoitunut kohtuullisesti!

Peppi, millon aattelitte lähteä hed. hoitoihin? Me meinattiin ens vuoden alusta, jos ei sitä ennen tärppää... Ainaki päästään sit suoraan (sanottiin kättäriltä...).

-B-
 

Yhteistyössä