25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

kiitos lohdutuksesta :heart:
mä taidan hiukka pitää taukoa tästä palstailusta...muille plussaonnea ja oikein mukavaa joulun odottelua :xmas: Palaan kyllä jonkin ajan päästä kirjoittelemaan, mut nyt tuntuu ettei oo asiaa ja ehkä tätä täällä roikkumista ois hyvä rajoittaa...
 
Moikka kaikille...Tekis mieli niin kauheesti juhlia..kiljua onnesta...pomppia pilviin ja rutistaa kaikkia.... :D :D :D
Tein tänä aamuna aika selkeen plussan... :D :D
Mutta tuo parin kk takainen km kummittelee eikä anna mun kiljua onnesta.. :( :|
Isäntäkin jännää oikeen kovasti mutta edellisestä pettymyksestä on silläkin kummituksset päässä...Onnessaan on kun testi kaksi viivaa näytti...mutta tuumasi että katotaan nyt rauhassa...mitä saaman pitää.

Voi että kun pikkunen nyt pysyisi kyydissä...ei voi kun toivoa. :)
 
MAANANTAI 3.12.07

Unico: kp 2/22-30
Caffee81: kp 3/18-34
Minski26: kp 6/25-32
Peppi1981: kp 6/28-30
Vilinäiti: kp 7/?
Nanna81:kp 7/26-33
Adimo : kp 9/26
Maotao: kp 15/30-35
Emskuli: kp 17/24-28
henni82: kp 31/31-36
Annuli81: kp 34/28-32
Giantti: kp 50/28
 
caffee81 :hug:

daizz: hurrrrrrrrrrrrjasti ONNEA :) :heart: :)!!!!!

ON: oviksen bongasin viime viikolla (piiiiitkästä aikaa tuli kunnon limat :LOL:). Ja tulihan toi kerran pari hyödynnettyä... Toivotaan että tuottais tulosta ;). Odotukset ei kuitenkaan kamalan korkeella, kun on aina se täti paholainen tullut. Nyt sit odotellaan pari viikkoo. En ees muista monesko yk menossa... Oisko 5 tai 6...

Mites Annuli81, ootko ajatellu testailla ;)?
 
unico: kun aloteltiin kakkosen yritystä, niin ei oo kertaakaan tullu näin selvää ovista, jippii :D! Aattelin, et jos ei pariin kk:teen tärppää niin vois kokeilla niitä ovistikkuja... Onko teistä kukaan tikutellu??
 
Tää on tikutellut muutamaan otteeseen. Mut selvää yhtä tummaa viivaa ei oo kertaakaan tullut. Mut viiva on ollu ensin haalea ja voimistunut mut ei kontrolliksikuitenkaan ja sitten hävinnyt. Tiiä sit mitä on ollut...
 
Heippa! Hurjasti onnea Daizzille plussasta :heart: :heart:
Itsellä alkoi vuoto viimein myöhään eilen illalla, eli nyt kp 1. Tuo kierto olikin vika luomukierto, tän kierron lopussa alkaa jo omien hormonien alasajo sumutteilla tammikuussa tulevaa ICSI-hoitoa varten.

Onpas meidän pinon jännäilijät käyneet vähiin huomasin juuri... Mutta hyvä että plussia on säännöllisesti tullut =)
 
Eli ikää on mulla ensi kuusta 26 ja miehellä 25. Kolmas on toiveissa, löytyy jo kaksi tyttöä 04 ja 06.
Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat, kierto on nyt tasaantunut 23 päivään, nyt taitaa olla siis 18/23?
 
Tiistai 4.12.07

Annuli81: kp 1/28-35
Unico: kp 3/22-30
Caffee81: kp 4/18-34
Minski26: kp 7/25-32
Peppi1981: kp 7/28-30
Vilinäiti: kp 8/?
Nanna81:kp 8/26-33
Adimo : kp 10/26
Maotao: kp 16/30-35
huhkuu: kp 18/23
Emskuli: kp 18/24-28
Mammutti-mamma: kp21/26-30
henni82: kp 32/31-36
Giantti: kp 51/28


Tervetuloa huhkuu! Lisäsin sut listalle...

Annuli: :hug: En heti unisena huomannut. Voimia sinne!
 
Tervetuloa huhkuu.. =)

Annuli81: :hug:

ON: Huh, sain soitettua sinne tk:een.. vieläkin olen ihan hermostunut ja kädet tärisee.. nyt mietin, että menihän ne kaikki ihan oikein ja sain asiani kerrottua selvästi.. :ashamed: sain ajan lääkärille tammikuun alkupuolelle.. kysäisen samalla noista lapsettomuustutkimuksiin pääsystä.. luultavasti laittaa lähetteen eteenpäin, koska kuitenkin olemme yrittäneet jo kauan.. en tiedä pitäiskö minun nyt sit tehdä niitä ovulaatiotestejä.. jos tänään panisin tilauksen tulemaan, se saattaisi ehtiä viikonlopuksi..

mutta plussatuulia.. ++++
 
Minun piti saada aika Papa-kokeeseen ja sanoin sitten samalla tosta lapsettomuustutkimuksesta ja se vastannut nainen sanoi sitten, että sanoa tosta asiasta sille lääkärille.. se vastannut sanoi sitten myös, että se lääkäri voi laittaa minulle lähetteen sinne missä varsinaisesti ne tutkimukset tehdään tai sit verikokeeseen.. no, sen näkee sitten tammikuussa.. on vähän helpottunut ku sain nyt se ajan..
 
Mie oon viimeksi käynyt tk:ssa papa-kokeessa -05, joten täälläkin on voinut muuttua noi tavat.. viimeksi lääkäri otti, nyt se vastannut hoitaja sanoi, että lääkäri antaa lähetteen.. eli joku muu sen papa-kokeen tekee.. viimeksi ku kävin tk:n lääkärissä tossa kokeessa tulos oli luokka 3 ja sen jälkeen olen ollut muualla niissä testeissä.. viime vuonna tulos oli toisen kerran peräkkäin luokka 1, niin sen takia minun pitää nyt mennä tk:n lääkärin vastaanotolle.. joten sen takia minulla ei ole tietoa noista uusista tavoista.. no, kuitenkin tärkeintä nyt on, että pääsen sanomaan sille lääkärille tästä lapsettomuudesta.. viime vuonnakin olisin mahdollisesti saanut suoraan ajan sieltä missä kävin papa-kokeessa siihen lapsettomuus-tutkimukseen, mutta ajattelin saada ensin koulun pois ja sit katsoa jos tärppäis.. nyt vähän harmittaa ku en ottanut suoraan sitä aikaa sieltä, mihin nyt sit ehkä saan lähetteen.. :headwall:
 
Peppi1981: No mut menee se kumminkin nyt eteenpäin. Toivotaan peukkuja et saatte apua ja tärppää pian...
Mulla on Papa ens syksynä taas tiedossa, viimeksi oli 2 ja pitää vuoden päästä uusia. Sitä odotellessa.
 

Yhteistyössä