Se sinulle suokoon.vielä hienommalta kuullostaa, epäilen miehen mielenterveyttä kyllä
Se sinulle suokoon.vielä hienommalta kuullostaa, epäilen miehen mielenterveyttä kyllä
Missä viipyy se maaaaaailman parhaan kalakukon resepti??Se sinulle suokoon.
Minä 60v, elänyt eroni jälkeen yksin lasteni kanssa 25 vuotta, toki jotain sutinaa ollut välillä, mutta kenenkään kanssa en ole asunut 17 vuoden avioliiton jälkeen. Toivottavsti vielä jotain, kun kuopuskin muutta omilleen.No minä en ole löytänyt vielä 40-vuotiaanakaan pysyvää suhdetta...Ehkä löydän, ehkä en.
Minä 60v, elänyt eroni jälkeen yksin lasteni kanssa 25 vuotta, toki jotain sutinaa ollut välillä, mutta kenenkään kanssa en ole asunut 17 vuoden avioliiton jälkeen. Toivottavsti vielä jotain, kun kuopuskin muutta omilleen.No minä en ole löytänyt vielä 40-vuotiaanakaan pysyvää suhdetta...Ehkä löydän, ehkä en.
Tämä tulkintasi on kyllä aivan omasta päästäsi, eikä pidä lainkaan paikkaansa... Ei kyllä sitten näin ollen liene ihme, jos menee sukset ristiin miesten kanssa, kun tulkitset toisten aatteita ihan mitä omasta pääkopastasi sattuu kunakin hetkenä löytymään.No nyt luit tekstini, kuin se olisi kettuilua ja vanhaksi piiaksi haukkumista.
No näinhän se on, mutta pysytäänkö aiheessa vai haluatko jutella enemmän minusta? Olen kyllä kiinnostava, mutta en välitä olla keskipiste. Palataan aiheeseenTämä tulkintasi on kyllä aivan omasta päästäsi, eikä pidä lainkaan paikkaansa... Ei kyllä sitten näin ollen liene ihme, jos menee sukset ristiin miesten kanssa, kun tulkitset toisten aatteita ihan mitä omasita pääkopastasi sattuu kunakin hetkenä löytymään.