24 päivää sonisphereen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noona

Jäsen
26.10.2008
255
0
16
mulla on koko kesänä yksi vapaa vkl ja sitä odotan kun kuuta nousevaa :D lähihoitajan sijaisuutta teen ja siis tosiaan yksi vapaa. ja siitä otetaan kaikki irti. pakko alkaa hehkuttaa jo tässä vaiheessa. :D :heart:

Metallican kutsun kuulen myös, mulla sykkii jo pulssikin Master of Puppetsin tahtiin.. :) Silloin ekan kerran poika hoitoon, vähän jännittää meneekö koko reissu pelkkään jännäämiseen.. :P

Alkuperäinen kirjoittaja noona:
mulla on koko kesänä yksi vapaa vkl ja sitä odotan kun kuuta nousevaa :D lähihoitajan sijaisuutta teen ja siis tosiaan yksi vapaa. ja siitä otetaan kaikki irti. pakko alkaa hehkuttaa jo tässä vaiheessa. :D :heart:

Etukäteen kun hehkuttaa niin mitä tulee.....

luultavasti menee perseelleen :) mutta ei mahda mitään. toisaalta siis en niinkään välttämättä odota sitä sonispherea vaan ylipäätään sitä että pääsee kavereiden kanssa jonnekin ja sit viel kuuntelee hyviä keikkoja. eli siis kyseessä porin kirjurinluodolla järjestettävä yksipäiväinen festari missä esiintyy mm. metallica, linkin park, mastodon, diablo..... ja mä oon varmaan kavereiden kans ainoat kun tulee sinne katsomaan linkin parkia, metallica on vaan hyvä lisä :D

Alkuperäinen kirjoittaja 12 viikkoa vanha äiti:
Metallican kutsun kuulen myös, mulla sykkii jo pulssikin Master of Puppetsin tahtiin.. :) Silloin ekan kerran poika hoitoon, vähän jännittää meneekö koko reissu pelkkään jännäämiseen.. :P

hyvin se varmasti menee :) tietty pientä jännitystä varmaan ilmassa mut jos on hyvät hoitajat niin mikä siinä ollessa :)

Just joo, ei ihan meikäläisen musiikkia, ihmekös kun en ollut kuullut koko tapahtumasta ;)
Mutta teille, jotka sinne menette, niin hauskaa jammailupäivää! Hyviä bändejähän noi on, siis jos tykkää ;)

Yhteistyössä