Olen tässä taannoin huomannut että ystävät on käynyt aika vähiin lapsen ja yleisen rauhoittumisen myötä. Nyt olisi siis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisesti jopa löytää elämänkumppani. Minulla on siis 4 vuotias lapsi joka on luonani melko paljon. En ole kovinkaan innokas baareissa juoksia ja muutenkaan alkoholi ei kuulu merkittävästi elämääni enään. Olen pitkä ja ihan komeaksi kehuttu urheilullinen nuori mies. Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olen melko sosiaalinen. Nyt kaikki vaan ihan rohkeasti viestiä pistämään ja tutustumaan!! samisaarijarvi@luukku.com