[QUOTE="Maria";26351369]Eli tuossa iässä tahtoisin esikoiseni synnyttää. Toivottavasti kaikki menisi toiveiden mukaan.
Kuitenkin kun nuori olisin vielä, niin haluaisin myös näyttää hyvältä!
Kertokaas:
1. Minkalaiset rintanne olivat imetyksen jälkeen? mulla nyt pyöreät ja kiinteät 75B kuppikokoiset rinnat.
2. Entäs massukka? Jos ajatellaan että painonnousu on pysynyt siinä normaali rajoissa eli noussut sen 8-15kg. Nyt painan 50-53kg ja oon tosi hoikka mut muodokas, tossa vatsassa on kuitenkin tolleen "ylimäärästä" kun en jaksa siitä mitään lättävatsaa treenailla

nii vaikuttaaks se sit jotenkin negatiivisemmällä tavalla jos on tollanen plösö jo ennestään? entäs ootteko käyttäny vatsalla palautumisessa avittavaa sitä tuki vyötä?
3. Mites alakerralle kävi? Löystyikö pahasti, jäikö ongelmia pidättää virtsaa? vaikuttiko mitenkään lantiopohjalihasten treenaus tiukkuuteen ym?
4. Sit jotain muita muutoksia? oon kuullu et joillain on kasvanu esim. kengän kokoki... ? mä en haluu et mulla kasvaa, tää 38 on just sopiva ja joissain korkkareissa jopa se 37...
Laita myös ikäsi että milloin sait esikoisen! ja voit kommentoida myös jos sait toisen lapsen et mitenkä se sitten lisäsi muutoksia kehossasi! eikä tarvii tulla kommentoimaan mulle sit että ei sun pitäis mitään lapsia saada, koska olet vain pinnallinen, mikä ei pidä paikkaansa.

ulkonäöstä saa kysyä mun mielestä ilman et tarvii olla kamalan pinnallinen ihminen , normisti vaan kiinostaa
Kiva jos mahd. moni jakso vastata![/QUOTE]
Jos tuossa on sun huolenaiheet niin älä hanki lasta ollenkaan. Tulee lisää häiriökäyttäytyjiä maailmaan. Suomessa on ho ihan liikaa lapsia joiden vanhemmat ei ymmärrä kasvatuksesta mitään!!!