2114?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Tuli tässä mieleen, että eikö kaikilla ole tapana tarkastaa tiliote kuukausittain?
Siinähän lukee mukavasti kuukauden otot ja panot... Ei minusta niitä tarvitse erikseen ynnäillä, pankki on sen mulle tehnyt valmiiksi.
En tarkasta. Ja mä kyllä tykkäsin plarata noiden kuittien kanssa, ja laittaa ylös :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tuli tässä mieleen, että eikö kaikilla ole tapana tarkastaa tiliote kuukausittain?
Siinähän lukee mukavasti kuukauden otot ja panot... Ei minusta niitä tarvitse erikseen ynnäillä, pankki on sen mulle tehnyt valmiiksi.
En tarkasta. Ja mä kyllä tykkäsin plarata noiden kuittien kanssa, ja laittaa ylös :)
Niin kyllähän mäkin plärään kuittien kanssa, sillä tarkistan tunnollisesti että tiliote täsmää ;)

Samalla se on valaistumista, mihin ihmeeseen ne rahat hupenevat. Joskus jaksan kirjottaa kommentit tiliotteeseen ja sitten on hupia myöhemmin lukea miten 5 vuotta sitten pärjäsi niin vähällä rahalla... Tai ainakin miten lapsettomana vuokralla asujana raha meni ihan erilaisiin juttuihin kuin nyt.

Niin kyllähän mäkin plärään kuittien kanssa, sillä tarkistan tunnollisesti että tiliote täsmää ;)

Samalla se on valaistumista, mihin ihmeeseen ne rahat hupenevat. Joskus jaksan kirjottaa kommentit tiliotteeseen ja sitten on hupia myöhemmin lukea miten 5 vuotta sitten pärjäsi niin vähällä rahalla... Tai ainakin miten lapsettomana vuokralla asujana raha meni ihan erilaisiin juttuihin kuin nyt.
Siis mullehan ei oo tullu tiliotetta paperista siis, herran aikoihin enää. Enkä mä niitä kyllä koskaan sen kummemmin katsonut/säilyttänyt :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Siis mullehan ei oo tullu tiliotetta paperista siis, herran aikoihin enää. Enkä mä niitä kyllä koskaan sen kummemmin katsonut/säilyttänyt :ashamed:
Kyllä mun on säilytettävä esim verotuksen takia. Tietty pankista saa tiedot tarvittaessa maksua vastaan... Mä oon vanhanaikainen ja en jätä tietoja vain pankin järjestelmiin.

Mulle ei tule enää paperista tiliotetta, tullu pitkään aikaan...

Vähän väliä käyn netissä kattomassa. Omalta tililtä menee niin vähän rahaa, että tiedän kyllä mihin menee ^^ Siskon kanssa jaetulta tililtä kattellaan kuitteja välillä, kun kyseessä on 99% ruokaostoksia (jos vuokraa ei lasketa, mutta se on aika helppo nähä)

Kun niitä tulojakin on vain 900-1200 ? kuussa ja siitä 100-200 säästöön niin on helppo pitää kirjaa kuluista! Ei mulla muita säännöllisiä laskuja ole ku puhelin & vauvauinti, + tyttösen vakuutus kerran vuodessa. Niin ja 567? menee suoraan meidän kotitilille josta menee vuokrat ja ruoat.

Yhteistyössä