21.12.2012 sitten on kaikkien viimeinen päivä. sitten heitetään hyvästi tälle maailmalle.

• Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
Hely
Aijjaa. Jos on, niin sitten on. JOs ei, niin sitten ei. Mitä väliä sillä on? Jos oikeasti maailmanloppu tulisi, sille ei voisi yhtään mitään. Siispä asiasta länkyttäminen on täysin turhaa. Eletään kunnes kuollaan ja sitä rataa.

juu

No heipat sulle :)
Mä ajattelin kyllä selvitä siitä ja jatkaa elämääni mielenkiinnolla sinne uuteen aikaan =)

Eikä maa kyllä tuhoudu mihinkään (paitsi ehkä miljardien vuosien päästä auringon räjähtäessä ) Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun maapallo kohtaa katastrofin ja eläimiä kuolee massoittain, joitakin jopa sukupuuttoon. Viime kerran jälkeen ihmisen esi-isien kehitys otti vauhti harppauksen eteenpäin. Ehkä nyttenkin? Jos ihmisestä vaikka jalostuisi väkivallaton muoto?

m
Mitkä kirjat? Raamatun mukaan sitä päivää e tiedä kukaan etukäteen.

Olkaa valmiina

1 Aikamääristä teille ei tarvitse kirjoittaa, veljet,
2 sillä te tiedätte itse aivan hyvin, että Herran päivä tulee kuin varas yöllä. [Ap. t. 2:20; 1. Kor. 5:5 | Matt. 24:43+]
3 Juuri kun ihmiset sanovat: "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", tuho kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, ystävät, ette elä pimeydessä, eikä tuo päivä pääse yllättämään teitä kuin varas.

Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:
Miksi 21pv, eikä 12?
Musta taas olis hienompi, jos päivä olis 20.

Eikös maailmanloppu oo tullu jo pariin kertaan tällä vuosituhannella? Hitto, ku mä en pysy perässä enää, koska on loppu ja koska on alku...

vieras
ai hitsi, otanko riskin ja jätän kaikki joululahjat ostamatta sinä vuonna vai kuolenko siihen kun 22.12.2012 juoksen kieli vyönalla etsien sen joulun hitti lahjoja ja jotka tietenkin on jo myyty marraskuussa loppuun.. tjaah, mitäpä teen, sitä nyt sitten pohdin seuraavat pari vuotta ja taidan saada vatsahaavan..

km
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mitkä kirjat? Raamatun mukaan sitä päivää e tiedä kukaan etukäteen.

Olkaa valmiina

1 Aikamääristä teille ei tarvitse kirjoittaa, veljet,
2 sillä te tiedätte itse aivan hyvin, että Herran päivä tulee kuin varas yöllä. [Ap. t. 2:20; 1. Kor. 5:5 | Matt. 24:43+]
3 Juuri kun ihmiset sanovat: "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", tuho kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, ystävät, ette elä pimeydessä, eikä tuo päivä pääse yllättämään teitä kuin varas.
Aamen.

Yhteistyössä