skorpioni07: Voi itku, onpas siellä täyttä.
Tsemppiä sinne kovasti, toivottavasti ei tarvitse käytävälle synnyttää... :hug: Kun esikoiseni syntyi niin sairaalassa oli sama homma (tosin oli elokuu), kun poika oli maailmassa niin samantein vaan ulos salista ja seuraava perään...eivät paljon ehtineet vointiani seurailla... : /
Epa_88, ihanaaa! :heart: Onnea plussasta, toivon sinulle oikein onnellista odotusaikaa!
Tervetuloa mukaan. :flower:
Huldasharks, onneksi pieni on pysynyt mukana ja (ilmeisesti) vuodotkin ovat pysyneet kurissa. :hug: Toivottavasti kaikkki menisi nyt loppuun asti niin hyvin kuin suinkin vain voi. Rankkaa on ollut kyllä odotuksesi.
Mango86: Mulle kävi kans tolleen, kun päivitin listaa... :kieh: Kaikki hävis jonnekin bittiavaruuteen...murrrr.
miimii10: Mulla ei tullut esikoisen aikana "synny jo" -fiiliksiä, olin asennoitunut että yli menee ja reippaasti, kun vedet menikin yllättäen 39+8 ja poika syntyi seuraavana päivänä.
Saa nähdä miten käy, jos tämä tyyppi päättääkin majailla piiiiiitkään masussa...
Maira: Oliko sulla esikoisen aikana noita supistuksia, tai siis oliko odotusaikana ja kuinka aikaisessa vaiheessa? Olen tässä miettinyt, kun esikoisen odotusaikana en kokenut supistuksen supistusta ennen kuin synnytys lähti käyntiin, että mitenhän käy tällä kertaa...
Olen huolissani lukenut noita juttuja sairaaloiden ruuhkautumisista, miten ei voida tarjota äidille tyyliin kuin epiduraalia kivunlievitykseen, miten yövuorossa on 4 kätilöä ja 20 synnyttäjää sitten (keskisuomen keskussairaalassa taisi olla näin), ettei kätilöt paljon kerkeä vointia kysellä...sitten ei ehditä antaa imetysneuvontaa kun vauva on maailmassa...
Kurjaa että mennään tähän, keskitetään vaan.
Miksei pienempiä yksiköitä (synnytys- sellaisia) olisi voitu säilyttää kummiskin? :headwall:
Vointi täällä hyvä. Odottelen aamuoksennusta.
Saas nähdä tuleeko.
Vatsa on kyllä kasvanut, tuntuu jo öisin kun yrittää vaihtaa asentoa (kylkeä) niin "kirraa vastaan", joutuu vähän tukemaan kädellä...
Ihanaaaaaa. :heart:
Lisey ja Lilliputti 14+3