Huomentapäivää!
Meillä on villityksenä kaappien tyhjentäminen, kohta on erkkateippi kulutettu loppuun kun on teipattu kaapit umpeen... Siis roskiksista lähtien kaikki perataan lattialle. |O Äiti ei tykkää.
Noonien Vilholle onnittelut uudesta taidosta! Wilmakin on ne muutamat askelet ottanut, mutta ei vielä oikein innostunut asiasta. Itsekseen seisoskelee kylläkin, mutta thats it sitten. Ehtiihän tuo. Oskari juoksee siskonsa puolesta sitten...
Täällä kanssa kireä -20 asteen pakkanen. Ulkoilut jäänee siis melko lyhykäisiksi. Sitä kummastelin että eikö nykypäivänä ole kouluissa mitään pakkasrajaa? Tuolla nimittäin välkällä tenavat pihalla värjöttelivät kun katsoin. Muistan ite kun oli ala-asteella (siis vuonna miekka ja kirves...) niin pakkasraja oli -15 astetta, sitä kovemmalla pakkasella sai olla välkät sisällä. Mutta ei kait sitten nykyään... Onneksi ne välkät eivät pitkiä ole.
Voi että te ootte käteviä käsistänne! Oon kade! Mulla meni tässä yks päivä hermo kun piti Artturin uuteen reenipaitaan ommella yksi Ilveksen pieni merkki, siis kirosin ja huusin ennenkuin merkki oli paikallaan... :ashamed: Mä en siis ole kovin hyvä tässä lajissa...
Ihanaa, nyt on toinen päivä ilman päänsärkyä. Mulla oli
10 päivää putkeen pää kipeä- koko ajan. Yölläkin. Lääkäri oli fiksuna sitä mieltä että kysessä on pitkittynyt migreeni (10 päivää? Haloo...), mutta tilanne laukesi kun ukkeli kunnolla hieroi yksi ilta ja tein kunnon jumpan ja venytykset. Mutta oli aika tuskaista. Ei enää ikinä, kiitos.
Meidän piti ostaa Oskarillekin jo isommat talvisaappaat kun nuo edelliset kävi pieneksi. Ne oli kokoa 20 ja sinne ei mahtunut kun yksi sukka, ja vaikka kuinka superfitit oli niin varpaat oli aina jäässä. Nyt ostin perinteiset Kuoman MustaMöröt kokoa 22! Mutta mahtuupa villasukka. Wilmalle menee hienosti vielä ne samankokoiset superfitit ja villasukkakin mahtuu, mutta neidillä on huomattavasti sirompi ja pienempi jalka kun Oskulla. Osku on vähän tuollanen mallia kuulantyöntäjä. Ihan samasta muotista valettu kun isot veljensä, ne oli kanssa tuonne parivuotiaaksi tuollasia rotevia poikia, sitten alkoi venyminen ja nyt ovat kun kaksi elämänlankaa, pitkiä ohuita tikkuja.
Voisinpas mennä nauttimaan kupin kahvia kun kaksikko tuijottaa pesukonetta (sivustatäytettävä, ihan paras "lapsenvahti" ). Tuota voisivat harrastaa puolikin tuntia putkeen
pöhköt. Mutta kivaa perjantaita kaikille!
HM ja hurja kaksikko