2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.18

Huomenta kaikille..tai kohtahan jo puol päivä..

täällä pikkusen taas (yllätys yllätys) matalapainetta..jotenkin vaan ketuttaa ja pöhöttää kaikki..
olen sitten yrittänyt tätä huusholliakin kondikseen laittaa,ja vieraitakin eilen kävi..ja lenkillä on pitäny juosta..kun niin kupoliin on oma itteni ottanu..pakko jotakin tälle ruholle tehdä :eek:

kommentoimista on..(kaivaa esiin vihkon :D )

vakuutuksista meillä on se sairaus ja tapaturma vakuutus nordeassa.(siis venlan)ei ollu mitään onkelmaa sen saamisessa..miehellä kaikki vakuutukset nordeassa.ja isojen likkojen tapaturmavakuutus on tapoilassa,jossa minunkin muut vakuutukset..tapiolasta ekana tota venlan vakuutusta kysyin,mutta siellä olis pitäny olla kotivakuutus!niin sitten olis saanut ton lapsen vakuutuksen myös sinne. :eek:

dogtorin ja leyan pumpulat jo hyvissä mitoissa :D meijän tuo vanhin likka paino 1vuotiaana 10kg 300g :D

dirlittanille synde onnittelut :flower:

krisu kyseli vappusuunnitelmia..venlan kummit tulee meille..olis tarkotus grillata ja varmaan muutama siiderikin ottaa..tosin mie voin jo parin siiderin jälkeen olla valmis nukkumaan :D
vanhin tyty saapi venlan perään katella..ainakin lupas niin..no toinen jo kuitenkin jo kasilta nukkumassa,niin ei silleen ole vahtimista..lentämistä on vaan huomenna..aamulla kaupalla ja sitten koulun jälkeen tuo miun nuorempi tyttö vietävä kaverinsa luo yökuntiin.

kuka paistaa munkkeja? miulla tuolla munkkitaikina kohoomassa,ja kuori potut kiehumassa huomista peruna salattia varten.. :D

mutta nyt täytyy joutuu,isäntä lähtee kattelemaan autoja..ollaan päätetty myydä tuo miun diiseli passat pois,kun eipä niin kamalasti ole ajoja..turhaa kalliita käyttömaksuja maksaa..jos joku halvempi kosla löytys,meille kauppakassiksi =)
 
:attn: :attn: :attn: Te, joilla isompia lapsia :attn: :attn: :attn:

Miten ootte saanu pottailun sujumaan???
Meillä siis kolmas viikko manossa. Vaippaa pidetään päikkäreillä ja yöllä, mutta muuten pikkarit jalassa. Muutaman kerran on menny oma-alotteisesti pissille, mut yleensä pitää muistuttaa ja siltikin housut kastuu muutaman kerran paivässä. No, se ei nyt niin vakavaa ole. Mutta se tuhdimpi tavara...
Miten saan tuon tytön tulemaan potalle shitille??? Eilen siis oli ilman housuja ja täräytti vaatehuoneen lattialle. Yleensä kuitenkin menee kiireesti yläkertaan leikkimään ja sitten alkaa mellevä haju leijua alas.....
 
Mulla anoppi tuo kohta tuoreita munkkeja :D ja simaa. Mun äiti aikoi tuoda neitille vappupallon.

Meilläkin terassi alkaa olla lumesta sulanut ja kuiva. Vois vappuna järjestää terassin avajaiset. :D ainakin grillata pitää :p

Jaa, Aatu kakkaa vissiin taas karvalanka matolle, pitää rientää :headwall:
 
Saas nähä, kerkeekö ekana vappu, vai jäitten lähtö. Ompi vähän siinä ja siinä...
Nyttii on 11 raatia lämmintä.
Huomenna munkkendaaleja väsäämään. Illalla tytöillä kuoron esiintyminen ja Sannin kummit tulee meille grillaamaan ja laulamaan karaokee... :D


 
tin
pikasesti, Tatu aikoo suuttua matolla...

Kommentoinnista: Peesaan Topsyä aivan täysin. Menis niin kauan aikaa jos kaikkiin alkais kommentoimaan ku yleensä kaikkien viesteistä ajattelee just tohon tyyliin mitä topsy laitto. Ja muutenki, onnitteluja laittelen jos satun sille päivälle kirjottaan. Nyt on jääny vähä vähäselle nää kirjotukset taas viime päivinä. Pitäs ehkä olla vihko niinku Niinukalla... :)

Dirlittan: Hyvää synttäriä ja Eemille kanssa. Imetysasiaan kommentoin, oon suunnitellu lopettavani tässä hyvin pian. Tatu syö tissiä enää aamuisin ja seki on välillä sellastaki tahtojen taistoa. Muuten ei tuu tissi kysymykseenkää. Iltasin pumppaan(hermohermo) yhen satsin seur. päivälle mut maitoo ei meinaa enää tulla ja on tosi turhauttavaa puuhaa...

Noni, nyt jo unohdin mitä piti sanoo... Vakuutusta meillä ei oo, munkit ostin kaupasta :D :saint: Mun äiti haluis Tatua kovasti yökylään vappuna mutta saa ny nähä maltanko..,.. jahas, täydellinen hermoromahdus... :wave:
 
mileko mie muistan sillo ku opetettii tota miun 13v tyttöä "sisäsiistiksi" niin meillä oli potti koko ajan olkkarissa,ja tyty rillutteli pikkuhousut jalassa ja välillä ilmankin (kun oli elokuuta ja oli tosi lämmintä) joka välissä kyllä piti muistuttaa,ja muistuttaa et jos pissittää niin potille..
kakat saatto vääntää housuun,niinkuin teki siskosakin,se tosin painu aina johonkin sohvan taakse ähistämään,ja siellä sitten saatto pitkänkin tovin kakat housussa kökkiä :D

tin ei miula itseasiassa täällä mitään vihkoo ole..paperii on tossa vieressä aina,joten saatan aina kirjoittaa..jonkun nimimerkin ja jonkun sanan..josta muistan sitten kommentoida.. :D isäntä sitten ihmettelee miun töherryksiä..
 
Heippa!

Neuvolassa käyty:

paino: 8450
pituus: 66.3
py: 43.5

Jouduttiin kasvuseurantaan koska pituutta vähän liian vähäsen painoon nähden muuten kaikki oli hyvin ja tyttö kehittynyt tosi hyvin. Neuvolakortissakin luki että ihana tyttö =) Minähän sillon viikko pari sitten soittelin sinne neuvolaan kun olin niin väsy ja Silja valvo yöt. Mietin että olikohan meidän neukkuaikaa tällepäivälle nyt tarkotuksella pidennetty kun oltiin sielä 45min eikä tuntunu mitään kiirettä olevan. Kyseli paljon meidän kuulumisia yms. mutta kuitenkaan ei tullu itelle mitään tettausfiilistä vaan todella mukava käynti oli!

Topsy kyllä ratsastus on urheilua :LOL: yritä nyt malttaa olla nousemasta heti sinne pollen selkään. Mulla ainakin kamala hiki tulee ratsastaessa ja ei varmasti tee hyvää jos angiina päällänsä. Mutta tiedän, itekki oon samanlainen malttamaton :D

Katjanna vitsi asuispa munki anoppi tässä lähellä, alko nimittäin tekeen mieli noita mainitsemiasi munkkeja ja simaa :p Eilen kun soiteltiin anopin kanssa niin sekin oli tehny just noita vappujuttuja. Ja hyvä että Aatukin nukku paremmin =)

Heidi minä en oo koskaan nähny kellään kuumekouristusta vaikka niistä aina kuuleekin. Ite kans varmaan säikähtäisin puolikuoliaaks :'( Onneks Annikalla alkaa olo helpottamaan! :hug:

Missäs muuten yksäiti luurailee, ei oo kuulunu hetkeen mitään :wave:

Mies meinaa olla vappuna töissä :headwall: :headwall: :headwall: se on ollut nyt koko ajan töissä, en ees muista millon on viimeks pitäny vapaapäivän :eek: pitää saada 2 projektia valmiiks kuun loppuun mennessä ja ylityökorvaukset juoksee. Vapulta tulis sitten niin hyvät korvaukset ettei malta pitää lomaa :kieh: Meidän oli huomenna tarkotus lähtee kotipaikkakunnalle lomien viettoon, mutta nyt sitten mietin että lähenkö tytön kanssa junalla eeltä vai mennäänkö sitten perjantaina kaikki yhessä :whistle:
Eilen kun soitin anopille niin valitteli flunssaansa puhelimessa mutta heti kun mainitsin että olin suunnitellu meneväni sinne huomenna niin johan muuttu ääni kellossa, olo ei kuulemma ollut enää yhtään niin huono kuin päivää aiemmin :LOL:
 
tin
noh, kyllähän sitä jämähti tähän. Dirlittanille piti vielä sanoo et mä täälä naureskelen sun mahatautikammoa. Mulla on meinaan IHAN samanlainen... Ja oon viä hoitsu :LOL:

Tiipii: meilläki kestää aina välillä neukut ton 45min, siis jutellaan lepposia. Ja välillä on kauhia kiire... :eek: Jos mietit junamatkustelua Siljan kans(siis jjos ette oo viä menny) Niin suosittelen =) Tatu tykkäs ihan hulluna ja ihanasti kohtelivat lapsia VR:llä.

Niinukka :LOL: Ukko varmaa ihan ihmeissää...
 
Kaffetauko :) Ja Minttu toisilla päikyillä. Tosin olen tänään jo YOdottajan kanssa kahvit juonut kun haki vaatetilauksensa ja naapurinkin kanssa lätissyt pitkät tovit... mut oon mä jotain tähdellistäkin myös tehnyt :D

Tiipii lähde ihmeessä edeltä! Itse ainakin aattelisin että vois olla tylsä vappuna ootella miestä töistä... siellä kotona sulla on seuraa ja vapputunnelmaa :) Ja ihana toi sun anoppi, kovasti odottaa teitä kun ihan tervehtyykin tiedolla että ootte tulossa :heart: J a kai se ratsastus pitää jättää... ootpa tylsä :p :LOL: Ei kun totta puhut :)

Pottailu meillä yritettiin ensin opettaa, eikä Anni oikein alkanut yhteistyöhön. Ajattelin että olkoot, ja pian alkoikin itse haluta potalle :) Pidin aina vaippaa, kestovaippaa yleensä. Kestoilijat muistaakseni oppii nopeammin potalle kun vaippa on märemmän oloinen. Eli ei kannata niin tiuhaan sitä vaippaa vaihtaakaan siinä vaiheessa kun haluaa niistä eroon lopullisesti. Samoin teen nyt tän yövaipan kanssa. Pois otetaan kun on kuiva tarpeeksi pitkään. En herätä yöllä tms. Ja nyt on alkanutkin olla kuiva, toivottavasti pian päästään eroon :)

Juu nyt jatkuu remontti. Ihana tämä Timbalandin Sceam joka soi kokoajan NRJ:ltä!

Vielä lopuksi Essille onnittelut! Vaikka tanssiva vauva kyllä oli aika karsea... :LOL:
 
Nyt ihan tosi tosi pikaseen. Ei ois pitäny ees tulla tänne sivulle kun ois taas niin paljon kommentoitavaa ja paaljon kivoja juttuja. Tosta muistilapuista tietokoneen vieressä tuli mieleen, että pitäkäähän varanne mitä lappuihin kirjoittelette.. Minä viime viikolla olin jättäny lapun pöydälle, kun susa niistä kassien tyhjentelyistä puhui ja sitä täällä naurettiin. Mies ei oikeen tajunnu kun lapulla oli vaan susa, miesten kassit.. :ashamed: .........No joo, mutta nyt oikeesti mentävä hakemaan esikkoa hoidosta ja sit pihahommiin. Tuun ehkä illalla takas :wave:

ai niin, meillä lähti jäät eilen.. TAi siis sunnuntaina lähti meidän rannasta (suli paikoilleen, harvinaista) mutta sitten ma-su yönä oli tuolta selältä puskenu hemmetinmoisen lautan meidän rantaan. Eli siis eilen illalla ei näkyny jäätä enää. KAunista toi paljas vesi.. mut joo MOIKKA :wave:
 
Meillä kans tänään neuvola! Neiti kyllä on nyt 6,5kk mut melkeestä saman kokonen neiti ku tin:llä; 8,8kg ja 67,5cm. Juu ja päänympärys oli 45cm.

Mie meinaan paistaa munkkeja elämäni ekaa kertaa, taitaa vaan mennä huomiselle paistot. Kahtotaan ny, on viä niin paljon hommaa ja ohjelmaa tälle päivälle et en taida ehtiä. Ja ei helpota yhtään se kun tuo neiti ei malta nukkua niitä päikkyjä juur ollenkaan! :headwall: |O En tajuu kuin jaksaa, no kai se on joku vaihe taas menossa.

Annikalle hyvin pikaista paranemista! Kuten myös muille sairasteleville! :hug:

Vakuutuksista meillä on pohjantähdessä kaikilla on vakuutus, esikolle saatiin aikoinaan omavastuuton, kakkoselle omavastuu on 20? ja tälle pikkumimmille tulikin sit jo omavastuuksi 50?. Mutta en oo katunu ottamista vaikka aika tyyriitähän noi on.

Jotain piti viä sanomani, mutta tuo hermoilee tuolla nälkää joten...Ei kauheesti tänne enää ennätä vaikka kovasti mieli tekis. Joka päivä pyrin kuitenkin pari kertaa lukemaan kuulumiset mutta omat kirjotukset jääkin sitten, mutta nyt siis menoks...

:wave:
 
Heipparallaa!

Kommentoinnista olen myös sitä mieltä, ettei millään voi muistaa mitä piti kommentoida, jos ei kirjoita niitä ylös.. Kun en itsekkään muista kommentoida kaikkien juttuja, niin en voi odottaa että minunkaan kaikkia juttuja kommentoitaisi. Jos/kun kommentoidaan jotain, niin mukavaahan se toki on. :D Ja (kuka se nyt olikaan...?) joka sanoi, että hormonimyllerryksessä ja väsyneenä tulee otettua nokkiinsa vähän kaikesta, niin pitää kyllä paikkansa täysin!

Muistan nyt kuitenkin tärkeimmän, eli meidän mussukka täyttää tänään puoli vuotta! :heart: :heart: Onnea äidin kullannupulle näin netinkin välityksellä! :D
Onnittelut muillekin tämän päivän puolivuotissankareille eli Eemille ja Essille!


Täällä maisteltiin tänään broileria ensimmäistä kertaa, ja hyvin maistui! En uskaltanut antaa kuin ihan pikkuisen (ehkä vajaa ½ tl) porkkanan ja perunan seassa. Olikos se suositus että alle vuoden ikäiselle lihaa n. 1tl?

Meidän ruokailut on menny vähä plörinäksi, kun pahanmakuiset soseet pitää päryytellä äidin naamalle ja vaatteille..

Eilen kyllä laitoin isin hommiin ja sai seki osansa


Dirlittanille joskus aikaisemmin kirjoitinkin, mutta kaksplussan sivut silloin sekosivat enkä jaksanut kirjoittaa uudestaan, joten näin hieman jälkikäteen osanottoni ukkisi poismenon vuoksi..


Tiipii mun anoppi on vähä samanlainen, eilen sano että on flunssa tulossa niin piti jäädä oikein töistä pois, mutta ku pyydettiin että tulisivat käymään tänään kahvilla, niin ei se tainnu ollakkaan sitä flunssaa!


Kylläpä on kivoja nuo hymiöt! Mun tuurilla en tietenkään osaa käyttää niitä, vaan tulee vaan linkkejä. No katotaan..

Täytyy varmaan poistua tästä koneelta marjapiirakan tekoon, illalla tulee ne mummut ja papat käymään kahvilla..
 
pikkumyy onnea hampaasta! :D Meillä on Siljalla hampaat alhaalla mutta ylös niitä oottelen kovasti, on nimittäin aikas kiukkunen tyttö ja ikenet ihan punaset ja pulleat |O

junamatkustelusta teiltä nyt kyselen jotka ootte sitä vauvojen kanssa kokeilleet. Eli pitääkö vauvalle ostaa oma lippu ja mihin laitoitte vauvanvaunut? Sielä on varmaan jotain sellasia isompia tiloja joissain vaunuissa mihin sais ne mahtumaan? En varmaan kyllä taia saada sellasta enää huomiselle jos ees ylipäätään on junassakaan tilaa :headwall: mun pitäis ottaa vaunut sekä turvakaukalo telineineen mukaan...jees! Anoppi sano ettei mitään turvakaukaloita tartte ottaa mukaan, hekin aina poikiaan sylissä vaan autossa pitivät. No minä kyllä oon tuosta vähän eri miltä... :whistle:
 
Onnittelut kaikille tasavuosia ja puolivuotta täyttäville :flower:
Vakuutuksia ei meidän lapsilla ole, kun täällä pienesssä kylässä asutaan niin yksityiset lääkärit on kymmenien kilometrien päässä joten paikallinen tk kelpaa oikein hyvin..
Vappua vietämme perheen kesken grillaten, munkkeja syöden ja simaa juoden (munkit paistan vasta huomenna)...
Minä olen tässä katsellut työpaikkoja syksyä ajatellen, mutta ei vielä ole löytynyt sellaista paikkaa jota haluaisi hakea...
Sitä viikonloppuna haettua ruokakalustoa on fiksailtu pikkuhiljaa ja pihalla riittää tekemistä, joten tulevaisuudessa täällä tulee "notkuttua" tavallista vähemmän...
Mutta HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!!!!! sillä tuskin tässä enää tämän kuun puolella tulee täällä kirjoiteltua :D
 
Tiipii kun varaat, ota ihmeessä paikka allergiahytistä tai perhehytistä! Saatte olla ovien takana ihan rauhassa! Allergiahyttiin ei tarvitse olla allergiaa, näin sanottiin ihan vr:ltä. Olen sitten ottanut mintulle kopan tai turvaistuimen tonne hyttiin, vaunujen kehikon laittanut kasaan välikköön tms. Niin ja noi hytit ei maksa mitään ylimääräistä! Siellä on hyvä nukkua päikkäritkin. Tosin niihin tulee muitakin kun olet yksin liikenteessä, niiden äänentasosta ei sitten tiedäkään :) Mutta meillä on toiminut noi hytissä matkustelut. Ja vauvasta ei mene mitään maksua, ellet halua sille omaa paikkaa. Niin ja meillä turvakaukalo sujahtaa vaunujen koriin alle, koitappa teilläkin. Olin aika ihmeissäni että mahtui, mutta siellä usein sitä kuljettelen :)
 
täällä olis nyt munkkeja jos joku haluis tulla kaffelle :D kahvikin on just tippunu.

eipä neiti nukkunut ku tunnin..tosin ei välisikään,kun papan luona lähetään käymään,niin nukkuu kuitenkin autossa reilun tunnin,kun mennen tullen nukkuu.

kyllä otti pattiin,miehen veljen emäntä toi 74cm ihanat farkut venlalle rotinoiksi..tässä yhen kerran koitin,niin olivat vielä isot..no sit tossa yhtenä päivänä yritin tunkee niitä toiselle jalkaan,niin eipäs menneetkään :headwall:
joten käyttämättä jäi..perskutarallaa..
 
Nyt on leivottu 1 mutakakku, ja 1 tiramisu-kakku..nyt vaan odotellaan että tuleeko kahville vieraita.. :whistle:

Kiitos taas onnittelijoille, mun muo molemmat isommat oli tehnyt mulle lahjaksi itse tyynyt, tosi liikuttavaa:)

TIN: Kiva kuulla että en ole ainoa pöpö-kammoinen..

MINSU: Kiitokset osanotosta, ja onnittelut sinnekin puolivuotiaalle!

Puolivuotis-onnittelut myös Essille!

Mitoista: Joo, en mä sen neuvolantädin käyristä perusta, Eemillä ihan tasainen toi kasvu, eikä tosiaan näytä mitenkään laihalle..kuhan se höyryää niiden käyriensä kanssa..

Pottailusta:meillä nuo isommat kun opetteli potalle, niin meillä oli potta lähes aina olkkarissa tms. siinä missä puuhasteltiin..Lapsi yleensä ilman housuja, koska pikkarit hämäsi luulemaan että on vaippa..sitten tauotta kyseltiin että onko hätä..Meillä aika nopeesti ne tajusi mikä on jutun juoni, mutta toki niitä vahinkoja alkuun sattui.

Ai niin ..anoppi toi kukkia kimpun, ja 150? lahjakortin Instruun, jos vaika haluan aurinkolasit..hmm..melko vaatimatonta.. :p :p ;) :eek: :D :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Huomenta!

Minttu söi alkuyöstä yhdesti ennenkuin me oltiin laitettu nukkumaan ja sitten yhdesti yöllä :O Ihmetten aika ei ole ohi. Ensi yönä sitten varmaan taas kahden tunnin välein.

Räsynukke, minä voin suosiolla myöntää että en ehdi/jaksa vastata kaikkiin kirjoituksiin, synttäreihin, neuvolakuulumisiin jne. Haluan lukea kaikki palstan viestit, joten siihen menee jo kovasti aikaa. Sitten minusta on kiva kirjoitella tänne omia kuulumisia. Siihenpä se aika oikeastaan jo menee, ja kotihommat taas kutsuvat. Olen kuitenkin ajatellut että muut palstalaiset mieluummin varmaan lueskelevat toisten kuulumisia kuin onnitteluja jne. Koen siitä välillä huonoa omaatuntoa, etten ehdi kaikille vastailla, mutta sellaistahan se lapsi perheessä. Luen kuitenkin kaikki viestit todella tarkkaan ja usein mietin että "onpas anska kivasti kasvanut" tai "no ilmestyihän se Heidi ja Annikakin taas paikalle ja toivottavasti Annika tervehtyy pian", tai esimerkiksi Rontin viestejä on kiva lukea, mutta tuskin ikinä olen niihin vastannut? Tai teidän Tilda jututkin kiinnosti, vaikka ikinä en kommentoinut kuinka hienoja juttuja osaatte tehdä! Eli niin vain kun alan sitten viestiä lukemisen jälkeen kirjoittamaan, on hankala muistaa mitä kukin on kirjoitellut ja nopeimmin selviää kirjoittelemalla vain omat kuulumiset. Toki, kun usein palstalla käyn, tulee sitten vastailtuakin yksittäisillä viesteillä kysymyksiin jne. Mutta yleensä onnittelut jne jätän kirjoittelematta. Mutta tiedoksi, mielessä ja jo sydämessäkin olette ja iloitsen jokaisen syntymäpäivästä, hyvästä yöstä ja hampaasta hiljaa mielessäni ja hymyillen :heart: Ja näin ajattelen teidänkin ajattelevan minun kirjoituksistani, enkä todellakaan pety jos minun kirjoituksiini ei kommentoida :)

Niin ja vakuutuskysymyksen käsitin niin että kaipasit vastauksia heiltä joilla se oli hylätty. Meillä on vakuutus turvassa ja olemme olleet todella tyytyväisiä. Kilpailutin kaikki firmat ennen syntymää ja Turvassa oli halvin samoilla ehdoilla.

Mutta nyt minä suljen päiväksi koneen ja alan hommiin. Anni meni tänään mummulaan, joten meillä mintun kanssa tiedossa vessaremonttia, ulkoilua, pyykin pesua ja kodin siistausta niin että kun Anni kotiutuu voidaan laittaa serpentiinit ja ilmapallot paikalleen. Kesä tulee, jeee! :D
Kiitos kaikille vastauksista ja paranemis toivotteluista!!
Topsy olit kyllä hyvin kirjottanut, näin se kyllä taitaakin olla :hug:
Ja toki se on kovasti kiinni omasta aktiivisuudestakin että miten kommentoidaan, mutta kun mä olen sellanen ihminen etten paljon kirjottele, mielelläni kyllä luen =)
Ja en mä niosta kommentoimattomuuksista ole suuttunut, vaan ehkä vähän harmistunut kun täälä kuitenkin on kaikkia tapana onnitella =)
Ja nyt kun pikku tyttö on niin huonossa kunnossa niin kaikki pienetkin zempit on tervetulleita =)

Uusien hampaiden omistajille onnittelut. Meillä ei vieläkään yhtään hammasta eikä ole edes tulossakaan. Jostain kuulin, että mitä vanhempana hampaat tulee niin sitä vähemmän ne sattuu, onkohan tossa jotain perää?

Ja paljon onnea Dirlittan ja kaikki puoli vuotiaat!!!

Tuutilulla ollaan käyty lääkärissä mutta mitään ei löytynyt eli tavallinen virus oli. Ajan kanssa menee ohi ja voi kuulemma kestää pari-kolme viikkoakin :eek:

No mutta aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!
Ja oikein hauskaa vappua myös toivottelen nyt kun en varmaan koneelle tuu ennen vappua. Me taidetaan viettää vappu ihan kotona sairastellen ja syödä perunasalaattia =)
 
piti muuten kysymän.. nipisteleekö kenen muiden mukulat?..meillä venla nipistelee miun käsivarsia kun on sylissä,ja jos viekussa on,niin sitten kaulalla on koko ajan kädet..siis jatkuvasti saapi olla kynsiä leikkaamassa toiselta..sillä aikas kamalalta tuntuu kun tarrautuu kaulaan tai naamaan noilla näppilöillään :eek:
 
RäsyNukke juu eihän noitte hampaitten tulolla vielä oo mitään kiirettä! Meillä Siljalla noita on, mutta ihan tyytyväinen olisin vaikkei vielä oliskaan, imetys ainaskin ois helpompaa :whistle:

niinukka meillä kyllä nipistellään jatkuvasti :eek: ja kyllä ottaa oikeesi kipeetä kun noilla terävillä pikkukynsillä raapii tai puristelee naamasta tai kaulassta!!!
 
Silja oppi äsken ryömimään!!! :D
eilen huomasin kun vetas muutaman vedon itteensä liikkeelle, ja nyt sitten treenasin sitä tuossa lattialla. Siirtelin leluja kauemmas niin tyttö lähti sitten niitten perään.
Vielä tosin aika pientä tuo meno, mutta hiljalleen sitten varmaan vauhti kiihtyy ja matkat pitenee ;)
 

Yhteistyössä