20 pistettä 30stä,mitähän se vastais arvosanana?

  • Viestiketjun aloittaja Maarit
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn myös:
no entäs 25/30, mitäköhän se vastais?
8-9 vastaa tuo.
No kerro se kaava!
Tarkistelin juuri vähän aikaa sitten tokaluokkalaisten matikankokeita ja maksimi oli 30. Nykyäänhän ei anneta enää numeroita ja jos joku kysyy yleensä sanotaan kiitettävä tai hyvä.
Muistaakseni se oli niin, että 27 ylöspäin oli sitten ysi ja kymppihän on vain jos on kaikki oikein.

 
Koululla töissä
Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn myös:
no entäs 25/30, mitäköhän se vastais?
8-9 vastaa tuo.
No kerro se kaava!
Tarkistelin juuri vähän aikaa sitten tokaluokkalaisten matikankokeita ja maksimi oli 30. Nykyäänhän ei anneta enää numeroita ja jos joku kysyy yleensä sanotaan kiitettävä tai hyvä.
Muistaakseni se oli niin, että 27 ylöspäin oli sitten ysi ja kymppihän on vain jos on kaikki oikein.
Miten niin ei anneta numeroita. Kyllä koeesta annetaan nrot.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Koululla töissä:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn myös:
no entäs 25/30, mitäköhän se vastais?
8-9 vastaa tuo.
No kerro se kaava!
Tarkistelin juuri vähän aikaa sitten tokaluokkalaisten matikankokeita ja maksimi oli 30. Nykyäänhän ei anneta enää numeroita ja jos joku kysyy yleensä sanotaan kiitettävä tai hyvä.
Muistaakseni se oli niin, että 27 ylöspäin oli sitten ysi ja kymppihän on vain jos on kaikki oikein.
Miten niin ei anneta numeroita. Kyllä koeesta annetaan nrot.
Meillä ei anneta täällä numeroita ollenkaan =) vain ja ainoastaan nuo pisteet ?/?
mutta epäilemättä käytäntö vaihtelee kunnittain.
 
ainakin me saatiin koulusta kotiin semmonen lappunen missä oli eri maksimipisteitä ja siitä näki millä pisteillä saa minkäkin numeron,ehkä tämä kaava-tyyppi meinaa sitä.Ei mulla tosin enää sitä lappua oo..ite veikkaisin tota 25/30 numeroks 8
 
Alkuperäinen kirjoittaja nebraska:
ainakin me saatiin koulusta kotiin semmonen lappunen missä oli eri maksimipisteitä ja siitä näki millä pisteillä saa minkäkin numeron,ehkä tämä kaava-tyyppi meinaa sitä.Ei mulla tosin enää sitä lappua oo..ite veikkaisin tota 25/30 numeroks 8
Itse olen tuon ei numeroita kannalla, koska elämä on muutenkin yhtä suorittamista ja numeroita. Eihän toisenluokan todistuksessakaan ole numeroita, joten nuo pisteytykset riittävät vallan hyvin.
 

Yhteistyössä