M
Merita
Vieras
Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä! 
Kiitos A. Heikkilä!
Kiitos A. Heikkilä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra::hug: kunhan vaan jatkat samaan malliin ruokailua,ettei tuplaannu :/ mulla -10 kg/4 kk :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Onnea :flower: Hieno saavutus
Millaiset oireet sulla oli tossa ärtyvässä paksusuolessa? MUlla on meinaan masun kanssa onkkelmia...
Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Millaiset oireet sulla oli tossa ärtyvässä paksusuolessa? MUlla on meinaan masun kanssa onkkelmia...
Kramppimaisia kipuja ja jatkuva ripuli ja verta ulosteessa ( joka kuitenkin osoittautui harmittomaksi fissuuraksi eli haavaumaksi peräaukon alueella ) Lekuri määräsi tähystykseen kun epäili Chronin tautia.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Kramppimaisia kipuja ja jatkuva ripuli ja verta ulosteessa ( joka kuitenkin osoittautui harmittomaksi fissuuraksi eli haavaumaksi peräaukon alueella ) Lekuri määräsi tähystykseen kun epäili Chronin tautia.
Okei, eipäs vaikuta mun oireet siltäkään siis....
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Kannattaa mennä lääkäriin =) Oireet saattaa olla erilaisia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Merita:Saavutin tavoitteeni tänään... -20 kg puolessa vuodessa + ärtyvä paksusuoli tipotiehensä!
Kiitos A. Heikkilä!
Kannattaa mennä lääkäriin =) Oireet saattaa olla erilaisia =)
Juu, lääkärissä on käyty, mut ku tää tutkiminen on niin hemmetin hidasta ku ei oo akuutti ja sairaalakeissi, niin tässä edetään hjyvin hjyvin hitaasti....
:headwall: