Olin ERITTÄIN kipeä koko yön kestäneistä valtavista suppareista ja vielä oli kaksi tuntia aikaa ennekuin sain luvan ´ryömiä´synnytyssaliin. 7 pisteen tyttö lapsi syntyi klo.12.49 :heart: :heart: :heart: :heart: Niin se aika menee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onnea pienelle 2-vuotiaalle! :flower: Meil on hyvin samanikäiset tytöt, mun tyllerö täytti eilen 2 vuotta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onnea pienelle 2-vuotiaalle! :flower: Meil on hyvin samanikäiset tytöt, mun tyllerö täytti eilen 2 vuotta =)
Onnea teillekin :flower: Mun tyttösen piti tulla vasta 17.3 mutta ottiki varaslähdönAsiasta kukkaruukkuun; Herttilee mikä masu sulla on profiilissa
:heart: Mulla ei noilla viikoilla ollu ku sellanen pikkukumpu minkä pysty hyvin peittää jos halus.*kade*
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onnea pienelle 2-vuotiaalle! :flower: Meil on hyvin samanikäiset tytöt, mun tyllerö täytti eilen 2 vuotta =)
Onnea teillekin :flower: Mun tyttösen piti tulla vasta 17.3 mutta ottiki varaslähdönAsiasta kukkaruukkuun; Herttilee mikä masu sulla on profiilissa
:heart: Mulla ei noilla viikoilla ollu ku sellanen pikkukumpu minkä pysty hyvin peittää jos halus.*kade*
Joo tämmösellä lyhytselkäisellä tuppaa maha näkymään hyvissä ajoin :xmas: Vähän kieltämättä kiusallistakin, kun ihmiset kattelee raskausviikot kuullessaan mahan seutua pää kallellaan ja kyselee, onko lapsivettä varmasti ihan normaali määrä yms. :| Sama homma oli esikoista odottaessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Oon mäki lyhytselkänen :kieh: *katkerana* Esikosta just joskus rv 20 jälkeen pullahti ulos ja sitten oli selvästi nähtävillä että pullat on uunissa.Nyt mulla rv jotain vähän alle 5 ja turvotuksesta johtuen maha samankokonen kun esikosta jotain 12*sitä oikeaa masua ootellessa*