2-vuotias tahtoisi kynsilakkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piika-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piika-äiti"

Vieras
Tänään yllätin itseni. Olen aina ajatellut, että pienten tyttöjen meikit, korvikset, kynsilakat ja vastaavat ovat mauttomia ja vääristävät tätä muutenkin yhä repaleisempaa maailmaakuvaa entisestään ja entistä varhemmin.

Mutta kun 2-vuotias ladymme näki kynteni lakassa pienille kasvoille tuli maanittelevin hymy minkä tuo osaa itselleen loihtia. "Sormiväriä minullekin, äiti anna!" Hetken ajatus värjätä 2-vuotiaan kynnet oli oikein herttainen ja suloinen. Sitten muistin mitä mieltä olen asiasta ollut viimeiset 39 vuotta ja peräydyin.

Mutta en hämmästy jos huomenna tyttäremme kynnet ovat pinkit. Mutta yön yli tätä asennemuutosta pitää miettiä.

Meillä on pienellä pojallakin tehty mm. varpaankynsiin pinkkejä perhosia :whistle: kynsilakalla siis.

Muutenkin olen laittanut varpaankynsiin jos johonkin, sormet on niin paljon suussa etten oikein pidä ajatuksesta sen lakan kulkeutumisesta sinne.

Meillä on pienellä pojallakin tehty mm. varpaankynsiin pinkkejä perhosia :whistle: kynsilakalla siis.

Muutenkin olen laittanut varpaankynsiin jos johonkin, sormet on niin paljon suussa etten oikein pidä ajatuksesta sen lakan kulkeutumisesta sinne.

Kynsilakkaperhosia niihin pienenpienien varpaiden vielä pienempiin kynsiin? Tuohon en kykene koskaan...

Muutenkin voi olla, että joudun miettimään asiaa vielä pitkään. Mutta ehkä kesällä varpaankynsiin hyvinkin.

[QUOTE="Piika-äiti";25910546]Kynsilakkaperhosia niihin pienenpienien varpaiden vielä pienempiin kynsiin? Tuohon en kykene koskaan...

Muutenkin voi olla, että joudun miettimään asiaa vielä pitkään. Mutta ehkä kesällä varpaankynsiin hyvinkin.[/QUOTE]

Coctailtikulla :D

Yhteistyössä