2 vuotias päiväkoti turmasta teho-osastolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7 lasta ja kolme työntekijää? Jopas jopas. Mutta siinä se nähdään. Kaikenlaista sattuu vaikka kuinka monta valvovaa silmää olisi. Niin kotonakin, mutta se on vaan ikävää, kun jossain muualla kun sit se on heti "jonkun vika" ja syyllinen on löydettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Mun tyttö on 2v7kk ja en kyllä pistäis häntä sellaiseen rengaskeinuun. Keinuu kyllä sellaisessa "tavallisessa" keinussa (ei siis vauvakeinu) eikä putoa siitä.

Meidän herra (tiistaina tulee 3) on kyllä sellasessa rengaskeinussa keinunu paljon pienempänä kun tavallisessa lautakeinussa, siinä pysyy paljon paremmin :).

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kiva viedä huomenna lapsi hoitoon :(

Ihan sama tuli ekana mieleen, mutta sattuuhan niitä vahinkoja. Voi käydä vaikka omassa pihassa omassa keinussa, että ehkei pidä alkaa hysteerisesti pelkäämään kuitenkaan. Oma lapseni täyttää kuukauden päästä kaksi ja kotona keinuu edelleen ns vauvakeinussa. Sellaisessa Plaston punaisessa "tuolissa". Toivottavasti päiväkodissa ei pääse keinumaan isojen keinuun, koska ei siellä vielä pysy.

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Mun tyttö on 2v7kk ja en kyllä pistäis häntä sellaiseen rengaskeinuun. Keinuu kyllä sellaisessa "tavallisessa" keinussa (ei siis vauvakeinu) eikä putoa siitä.

Meidän herra (tiistaina tulee 3) on kyllä sellasessa rengaskeinussa keinunu paljon pienempänä kun tavallisessa lautakeinussa, siinä pysyy paljon paremmin :).

Musta tuntuu, että ne on jotenkin hepposempia, mutta ehkä se on vaan mun tunteeni. Tosin, ei täällä meilläpäin kyllä ole rengaskeinuja näkynytkään.....

Me asutaan täälä maalla ja melki jokaisen talon pihalla on rengaskiikku. Sekä päiväkodin pihalla.
Meillä 2v1kk ja 3v11kk keinunut pitkään jo ja pysyy paremmin kun tavallisessa.
Tosin kädet voi pikkusilla lipsua mistä vain :flower:

Yhteistyössä