2-vuotias kuoli kuumaan autoon - vanhemmat shoppailemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkytyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkytyin

Vieras
Ranskalaiset vanhemmat kertoivat, että unohtivat lapsen autoon.

2-vuotias poika koki eilen kauhean kohtalon, kun vanhemmat jättivät hänet henkilöautoon ja lähtivät itse ostoksille Ranskan Pont-de-Chéruyssä, The Daily Mail -lehti kertoi.

Ulkona oli 25 astetta lämmintä, ja lämpö kohosi autossa 45 asteeseen. Ohikulkijat kiinnittivät huomion poikaan, kun tämä oli ollut autossa kolme tuntia. Paikalle hälytettiin poliisit, jotka rikkoivat auton ikkunat. Liian myöhään. Lapsi oli kuollut nestehukkaan.

Vanhemmat kertoivat viranomaisille, että unohtivat lapsen autoon.

Poliisi ei ole vielä kuulustellut vanhempia, koska nämä ovat liian järkyttyneitä.

He voivat saada syytteen heitteillejätöstä ja kuolemantuottamuksesta.

ANTTI HONKAMAA
antti.honkamaa@iltalehti.fi

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807167958095_ul.shtml

:'(

Miten oman lapsen voi UNOHTAA autoon? :o Siis perhe lähtee shoppailemaan, ajaa autolla keskustaan tms, vanhemmat nousee pois autosta mutta ne unohtaa että lapsikin oli mukana? Ei, ei voi olla noin....
Surullinen tapaus :(

Aivan käsittämätöntä.
Miten musta tuntuu että lapsi on nukahtanut ja vanhemmat ajatelleet vaan käyvänsä asioilla, tosin on sitten ajantaju kadonnut ja pahasti. :/
Ei kukaan täysjärkinen unohda lasta pariksi tunniksi autoon!

mutta eivät ole ohikulkijatkaan olleet välkymmästä päästä. Todella tuskallinen, turha kuolema. mutta näitähän on joka maassa, joka hemmetin kesä, näkee lapsia yksin autoissa ja mammat on kaupoissa..

Minä en voi jättää lasta yksin autoon vaikka kävisin vaan maitopurkin pikana kaupasta juoksemassa. Jos nukkuu niin herätän mukaan tai sitten käydään myöhemmin kaupassa.
Just ja just voi pankkiautomaatilla käydä jos lapsi on itestään autossa... Mulla on kohta 2-vuotta täyttävä poika

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Minä en voi jättää lasta yksin autoon vaikka kävisin vaan maitopurkin pikana kaupasta juoksemassa. Jos nukkuu niin herätän mukaan tai sitten käydään myöhemmin kaupassa.
Just ja just voi pankkiautomaatilla käydä jos lapsi on itestään autossa... Mulla on kohta 2-vuotta täyttävä poika

Näin myös! Pienempi harmi lapselle on sillon tällön keskeytyneet päiväunet kuin herätä yksin, kuumissaan, janoissaan...

samantapanen juttu sattu italiassa muutama vuosi sitten. isän piti viedä pieni hoitoon, ei yleensä vienyt, lapsi alle 2 vee, ja unohti koko päiväksi työpaikan parkkipaikalle lapsen...taitaa olla väsyneitä jokku vanhemmat, ku eivät muista, että heillä on lapsi. todella ikäviä nämä.

Yhteistyössä