2 vuotias ja syöminen takkuaa

vinkkejä äiti kullat k ehiinkiitos...

Eli tuntu että neiti ei söis mitään jos sais ite valita..... Ja sit 90 prosenttisesti pitää syöttää. Osaa kyllä syödä ite mutta nyt ei ota kuin muutaman lusikallisen ja sit sanoo kiitos....

Miten sais syömään paremmin ja toisaalta mitä keksis antaa kun tuntuu että mikään ei kelpaa.....
 
En tiedä. Minä tulin vasta siihen tulokseen, että syötä en enää. Jos ei neiti (noin tasan 2 v) syö itse niin sitten on syömättä. Kun kerran oikeasti osaisi kyllä.

Ei se nyt pelkällä napostelulla varmaan kovin kauan jaksa ja uskon että syö kyllä kun on nälkä. Pääruoat on menny aina aika kiitettävästi itse, mutta se hitaus on rassannut minua, ja se sotkukin :ashamed: . Nyt haluan että menee itse syöden myös aamupala, välipala ja iltapala (siis murot, jogurtit ym.). Vaikka menisikin enemmän aikaa.
 
vieras
älä syötä, syö itse kun tulee nälkä jollet sä syötä. anna sitä ruokaa mitä itse haluat, jollei syö, niin koita parin tunnin pästä uudestaan.älä anna välipalaa
 
ap
Korvatulehdusta tuskin on kun on putket ja vähän aikaa sitten kontroloitu...

Itse meitin että voisko olla esim maitoallergiaa. PErusteluna se että olis vatsa koko ajan vähän kipee.... Vatsakin on kovalla ja saa siihen movicolia....
 

Yhteistyössä