Meidän pari kuukautta yli kaksivuotias on hieman yli 90 cm ja painaa noin 12-13 kiloa. Puhuu mielellään ja paljon

- 5-6 sanan lauseita tulee heittämällä. Pitää musiikista, tanssii ja laulaa lauluja - ilmiömäinen sanamuisti! Piirtää pitkään ja hartaasti, samalla kertoo mitä piirtää. Tussit ovat nyt IN

. Muovailee, luetuttaa kirjoja sekä "lukee itse niitä" - lempikirjoja katselee ja "lukee" juonen ulko- ja kuvamuistista. Luettelee numerot yhdestä kymmeneen.
Pukee mahdollisimman paljon itse ja riisuu myös. Syö itse. Pottaillaan ahkerasti ja käytetään vaippoja, tosin pieniä merkkiä pidätyskyvyn lisääntymisestä on ilmassa

. Juoksee, kiipeilee, kulkee rappusissa vuorotahtiin ja ihan itse tietysti - ei missään nimessä saa ottaa kädestä kiinni ja ontaa tukea

...saa moisesta hepulit! Ui käsipohjaa

. On sosiaalinen, hakeutuu seuraan ja on halukas tutustumaan uusiin ihmisiin. Yleensä iloinen ja aurinkoinen, mutta osaa suuttuakin - ja isosti. Temperamenttinen ja topakka siis!
Nukkuu yönsä hyvin, vähintään 10 tuntia yössä - lisäksi tunnin parin päikkärit. Syö hyvin ja on kaikkiruokainen. Rakastaa ulkoilua, onkin ensimmäisenä aamupalan jälkeen hihkumassa "mennään ulos!" ja sitten tuleekin kiire valitsemaan sopivia vaatteita.
Loistava ihmisenalku :heart:!