2-vuotiaan yöimetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Imettääkö täällä kukaan enää 2-vuotiasta tai vanhempaa öisin? Meillä 2v4kk nukkuu perhepedissä ja käy kyllä edelleen tissillä pari kertaa yössä, yöstä riippuen. Päivisin imetän kerran-pari.

ja meillä perkele pitää antaa 2vlle maito pullosta niinku jollekin vauvalle. hermot kohta menee mutta itestä kiinni saano loppumaan vai en. ruokaa kyllä saa ja syökin kuink hevonen mut maitopullo jääny tavaksi:(

No joo, ittestähän se on kiinni. Minäkään en ole vain jaksanut alkaa vierottamaan, kun tuo ei kuitenkaan itteäni millään tavalla häiritse, enkä edes herää, kun toinen käy tissillä. Ja onhan se vielä pojalle tosi tärkeää. Oon ajatellut, että imetys loppuu 3v. päivään mennessä, eli onhan tässä vielä aikaa... :D

[QUOTE="alkup.";24997415]No joo, ittestähän se on kiinni. Minäkään en ole vain jaksanut alkaa vierottamaan, kun tuo ei kuitenkaan itteäni millään tavalla häiritse, enkä edes herää, kun toinen käy tissillä. Ja onhan se vielä pojalle tosi tärkeää. Oon ajatellut, että imetys loppuu 3v. päivään mennessä, eli onhan tässä vielä aikaa... :D[/QUOTE]

sama täällä,mutta silti joskus vähän ärsyttää...mutta eiköhän se sen luputtamisen joskus lopeta:D että et ole ainoa jolla noin vanha käy tissillä ,meillä tosin pullolla mutta melkein sama sia,kun minä joudun jopa sen pullon antamaan:D vai olio nyt väärin verrata pulloa ja tissiä? :D isommat jättäny noin 2vuoden ikäisinä pullot pois yöllä.

Juu, sama asia kai se melkein on! :D Mutta tosiaan se, että itse en jaksaisi lähteä pulloa hakemaan jne. :D Oon niin laiska! Esikoisella oli tuo pullomaito johonkin 1,5v. saakka, se oli kyllä aika rasittavaa. Aamuyöllä oli aina sitä vailla, ei jatkanut unia, ennenkuin sai sen.

Yhteistyössä