2 vuotiaan pojan huone

Eli tarkoitus olisi aloittaa poitsun huoneen remppa. Poika on nyt 2v3kk. Nyt huone on ruskea-vaaleansininen. En keksi millään edes värejä lastenhuoneeseen. Sen tiedän, että en halua kirkkaita värejä kuten punaista tai sinistä. Pidän neutraaleista ja raikkaista väreistä. Turkoosia hieman ajattelin. Tilasin jenkeistä juna seinäkuvia, mutta niissä on keltaista, punaista ja vihreää, ei sittenkään ollut hyvä idea.
Kaipaan todella hyviä ideoita!!! Olo on nyt seuraavanlainen: :headwall:

meillä myös remppa tulossa pojan 2v7kk huoneseen ja päätin et seinät tehdään vaalealla turkoosilla sillai utusena ja joko vaaleaa vihreää töpötellen joukkoon tai sitten sellaista taivaansinistä, ei kuitenkaan ihan mitään babysinistä.

Aiheena tulevassa hunoneessa on avaruus, on aivan innoissaan siitä. Verhot tulee olemaan laskoskaihtimet, kangas on tummaa aidon näköistä avaruutta ja reunat kanttaan n.15cm leveällä kaistaleella raidallista kangasta. Tuon reuna kankaan löysin Ikeasta, on turkoosia ja vaaleanvihreetä pystyraitaa, pohja valkoinen. Mattoa en vielä ole löytänyt, mutta ajatellut olen vaaleanvihreetä, sellaista nukkamattoa, ehkä pyöreä.. Päiväpeitto tulee olemaan sinertävää ja turkoosia kait ja siihen tulee avaruusalusten tai jotain lentäviälautasia, tähtiä ja planeettojen kuvia. Varmaankin joudun ne aplikoimaan, valmista peittoa en ole mieleistä löytänyt. Edes ilman noita kuvia. Pojille on alarvoisen vähän kauniita ja laadukkaita sisustustuotteita ja tekstiilejä myynnissä.
Seinille olen ostanut avarauus aiheisia tarroja ja kattoon pimeässä loistavia tähtiä, kattolamppu on puinen aurinko, osa noista seinä tarroistakin on pimeässä hohtavia.

Tälläistä meille on tulossa..

:wave:

Väinötär: Hienoa, että teillä on teema. Itse en teemaa keksi, poika tykkää muumeista mutta sellaista huonetta en tee. Se on niin ohi menevä innostus. Huoneiden malli on meillä muutenkin haasteellinen. Katto on mansardikatto, ikkunat on kahdella seinällä, yhdellä tulisija ja ovi ja yhdellä alkovi. Ei siis ole yhtään ehjää seinää. Asumme 1920 luvulla rakennetussa hirsitalossa.
Valkoista pohjaa ajattelin, siihen sitten, noh turkoosi, lime ja ruskea kuullostaa hyvältä. Edelleenkin olo on :headwall:
Kai mä sitten jotain keksin. Olen kova sisustamaan, se on mun intohimo mut tää huone on yhtä tuskaa!!

Eikö voisi laittaa jotain väriä mistä lapsi tykkää? Lapset yleensä tykkää kirkkaista väreistä. Meidän pojan huoneen seinät maalattiin turkoosilla ja limellä. Lelut ja lelukopat ovat värikkäitä ja vielä pitäisi saada lisää pojan lempiväriä, kirkkaanpunaista! Matto on värikäs automatto jossa voi kätevästi leikkiä. seinillä ei toistaikseksi ole mitään muuta kuin itse tehtyä taidetta, mutta sekin on ihanan värikästä.

Yhteistyössä