Sisustusvinkkejä vastaanotetaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lola B
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lola B

Vieras
Saiskos täältä ideoita?

Kotimme on 100+m2 ysäritalo. Teimme täällä ison remontin muuttaessamme kolmisen vuotta sitten. Tällä hetkellä täällä on rauhallisia sävyjä; valkoista, ruskeaa, harmaata, terästä ja tummaa puuta. Harmonista ja mielikuvituksetonta. Ihan jees, eipähän kyllästy. Mut nyt vihdosta viimein olis aikaa suunnitella sitä sisustusta mitä mä oon puoliääneen pyöritellyt alusta lähtien. Värejä, punaista, sinistä, keltaista, vihreää. Ja pari keltaista koristetyynyä ei ole se mitä haen. Sisustussuunnittelijaan ei ole varaa, mutta pelkään, että ilman apua lopputulos on sekasorto.

Tyyli, jota haen, löytyy mm. lastenohjelmista, kuten Good luck Charlie, Austin & Ally, Shake it up, Wizards of Waverly Place. Mä arvostan ekologisia materiaaleja, kuten puuta, kiveä, terästä, mutta en siinä perinteisessä mielessä. En halua kivitasoja, vaan jotain leikkisää. Laatoitettu taso, keltainen tai punainen pyöreä ruokapöytä, kivoja tuoleja. Olohuoneessa saisi olla pehmeä upottava kangassohva, (siellä nököttää seuraavat viisi vuotta vielä ainakin jykevä ja kallis, iso harmaa divaanisohva), josta löytyisi erilaisia vilttejä ja värikkäitä tyynyjä (eivät oikein sovi tuohon tämänhetkiseen designiin...).

Edellä luettelemani värit ovat kirkkaita, syviä, ei mitään hailukoita tai pastellisia. Joku joskus sanoi Disney-tyylistä, mutta sellaista ei oikeasti taida olla olemassa, en ainakaan ole löytänyt. Oheisessa linkissä http://aimg.disneystore.com/content/ds/skyway/2014/category/full/fwb_bestofmickey_20140401.jpg löytyy niitä värejä, keltainen tosin saisi olla hieman kirkkaampi.

Ikealla on paljon samantyylisiä juttuja, kuin toivon, mutta esimerkiksi kankaissa ei mitään. Tämänhetkisellä budjetilla ei koko sisustusta todellakaan pistetä uusiksi, enkä sitä tosta noin vaan voikaan tehdä, mutta pikku hiljaa. Vinkkejä?

Yhteistyössä