2 Vuotiaan nukkuminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hattivatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä toi 2v nukkuu yöunia n. 12 tuntia ja päikkyjä 2 tuntia. Tuohon verrattuna nukkuu vähemmän yöunia. Miltä se näyttää, nukkuuko tein lapsi riittävästi, onko väsyny päivällä jaksaako herätä reippaana aamulla?

viikonloppuisin meillä nukutaan 21:30-9:30..ja sit vielä päikkärit siihen päälle..muuten viikolla yöunet 8,5-9h ja päikkärit 3,5h..

Eilen illalla neiti nojaili kyynärpäihinsä ja yritti muka katsella telkkaa mun vieressä..tönäsin nurin sängylle:)

Mä olen tuskaillut tässä jonkun aikaa pikkuherran lyheneviä öitä. Nyt nukkuu n. 9 - 9,5 tuntia yössä eikä tunnu riittävän, kun aamupäivisin väsyttää. Päikkärit keskimäärin 1,5 tuntia. Mutta minkäs teet. Ei sitä tahdo saada jatkamaan unia aamulla millään konstilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
viikonloppuisin meillä nukutaan 21:30-9:30..ja sit vielä päikkärit siihen päälle..muuten viikolla yöunet 8,5-9h ja päikkärit 3,5h..

Eilen illalla neiti nojaili kyynärpäihinsä ja yritti muka katsella telkkaa mun vieressä..tönäsin nurin sängylle:)

Teillä sunnilleen samanlainen rytmi.. Meillä viikonloppuisin herätään samoihin aikoihin kun arkena.Olemme jakaneet päivät minä saan nukkua lauantaina pitkään ja mieheni sunnuntaina tämä toiminut meillä...

Yhteistyössä