2- vuotiaalle kesäksi kengät ja hellehattu. mistä ja minkälaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kerma

Jäsen
23.02.2008
874
1
16
kun täällä näkyy jo kesävaatteista olevan puhetta vaikkei olla vielä edes päänsisäistä vietetty B)

muksulle on jo sandaalit ainakin alkukesäks. loppukesäks voi jäädä jo pieniksi. niiden lisäksi ostan siis numeroa isommat crocsit. oli ne sitten viime- tai toissakesän muotia!

mutta mitkä tennarit/lenkkarit?(saa suositella merkkiä, tunnustaudun pieneksi merkkifriikiksi :ashamed: )

entäs mistä leveälierinen hattu? viime kesänäkään ei tahtonut sellasta löytyä :headwall:

Olen kanssa joskus tuskaillut että kumma kun ei mistään meinaa löytyä lapsille nättejä lierihattuja... höh. Viime viikonloppuna löysinkin tytölle oikein sievän punasen lierihatun kirpputorilta :)

Kirpputorit roks :)

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Parhaimmat alkaa minusta vasta koosta 26-28.. mä haluisin valkoset tennarit mutta ei saa koossa 24-25 ainakaan minä löytänyt..

oon kans katsellut sellasia pieniä puma-tennareita, muttei varmaan vielä tän ikäiselle :D

Pienet karhu-tennarit olisivat muuten aina rok :)

Meillä oli aina hattu ongelma ennen parin vuoden ikää varsinkin.. täällä ole kun pari pikkukauppaa ja ketjuliikkeet.. kaikissa aina se 1-2 hattua, erittäin vaikea oli saada. Vauvalle etsin kaikki kaupat yks kesä lippalakkia suojaksi ja lopulta löyty joku kallis tutan.. pakkoha se oli ostaa kun koko kaupungissa muuta ollutkaan. Joku puuvillapipo on helteellä nimittäin aivan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Parhaimmat alkaa minusta vasta koosta 26-28.. mä haluisin valkoset tennarit mutta ei saa koossa 24-25 ainakaan minä löytänyt..

oon kans katsellut sellasia pieniä puma-tennareita, muttei varmaan vielä tän ikäiselle :D

Pienet karhu-tennarit olisivat muuten aina rok :)

ne ois!

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Olen kanssa joskus tuskaillut että kumma kun ei mistään meinaa löytyä lapsille nättejä lierihattuja... höh. Viime viikonloppuna löysinkin tytölle oikein sievän punasen lierihatun kirpputorilta :)

Kirpputorit roks :)

ei tahdo löytyä ei. haluaisin kans nimenomaan sellaisen lierihatun mikä suojais kasvoja ja niskaa. en lippistä. viime kesänä kiersin kaikki hennesit, kappahlit, marketit, lastenvaateliikkeet, halpahallit läpi ja ehkä kaks tyydyttävää lakkia löyty :o

Yhteistyössä