2 viikkoa ja silikonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väiski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väiski

Vieras
Tasan kaksi viikkoa ja sitten tulee silikoni rinnat! (en ota mitään super isoja vaan aa kupista b kuppiin)
Monta vuotta olen tätä odottanut. Tänään tein päätöksen kun juttelin kaverin kaverin kanssa juttelin jolla oli silikonit, oli hollannissa laittanut, maksanut 5000eu.
Alussa oli kuulemma hiukan kovat ja turvonneet. Mutta nyt myöhemmin ovat pehmeät kuten omat rinnat.
Kukaan ei ole koskaan arvannut että hänellä olisi silikonit, edes kumpikaan hänen poikaystävistään ei ole huomannut.
Siksi jäin joskus ihmettelemään kun jotkut kirjoittaa että ne on kovat ja tuntuu kuin olisi pussit rinnoissa?

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Paskat, silikonit kyllä huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun ne käsiinsä saa.

Oletko itse tunnustellut silikonirintoja sen jälkeen kun ne on ollut esimerkiksi vuoden rintojen sisällä? Koska nykyinen mieheni ei ainakaan tuntenut mitään eroa rinnoissani.

pieniä rinmtalihaksen alle asetettavia implantteja muuten ei huomaa, mikäli niihin ei tule kuroutumia tai koteloitumista leikkauksen jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:

Oletko itse tunnustellut silikonirintoja sen jälkeen kun ne on ollut esimerkiksi vuoden rintojen sisällä? Koska nykyinen mieheni ei ainakaan tuntenut mitään eroa rinnoissani.

Olen. Tunnustellut jopa 5 vuotta olleitta silikoneita, eikä kyse ole mistään lolloista. Useita rintoja on tullut käpälöityä.

Ei jumalauta miten turhaa touhua :laugh: . En oikeesti ite viittis rahojani moiseen touhuun haaskata ja sitä myrkkyä kehooni pumpata. Entäs sitte ku se silikoni lähtee vanhemmiten elämään ja valumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Ei jumalauta miten turhaa touhua :laugh: . En oikeesti ite viittis rahojani moiseen touhuun haaskata ja sitä myrkkyä kehooni pumpata. Entäs sitte ku se silikoni lähtee vanhemmiten elämään ja valumaan?

harvemmin ne mihinkään valuvat. Kiinteitä silikoni-implantteja tai keittosuolapusseja nykyisin käytetään pääosin ja ne eivät valu yhtään mihinkään.

Mikähän sinä muuten olet muiden ratkaisuja arvostelemaan edes?

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:

Olen. Tunnustellut jopa 5 vuotta olleitta silikoneita, eikä kyse ole mistään lolloista. Useita rintoja on tullut käpälöityä.

Taitaa olla amatööri lääkärin laittamia tai liian suuria tai huonolaatuisia silikoneita :)

Ja mihinkähän turhaan sinä tuhlaat rahojasi?
Poltatko? Juotko? Käytkö ulkona syömässä tms "turhaa" ?

Mä ymmärrän kyllä silarit ap:n tapauksessa. Ja kun kyse ei ole mistään "haluan näyttää Pamelalta" -päähänpinttymästä vaan omasta naisellisuudesta. Ei mun mielestä ole turhamaista, josko itestä ei tunnu olo hyvältä omassa vartalossa.

Höpsö, ei sitä pumpata elimistöön, vaan rintalihaksen alle laitetaan implantti, eli silikonipussi :) ei se mihkään valu :)

Onnea matkaan Ap.lle. Missä sinulle laitetaan silikonit?

Minä harkitsen myös. Tosin haaveilen toisesta lapsesta ja laittaisin mielelläni silikonit vasta pikkukakkosen jälkeen. Mies tosin ei pikkukakkoseen lämpene :(

Yhteistyössä