2.v yksityiseen leikkikouluun 3.h/pvä. Meneekö kotihoidontuki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Kelan sivuilla kuitenkin sanotaan ettei lapsi voi olla KUNNALLISESSA hoidossa ja saada tukea? Mut miten tällänen mahtaa olla? 3.h on tosi lyhyt aikakin et yksityisen kotihoidontukeenkin tarvitaan vähintään 5.h/pvä.
Mä olen ihan pihalla näistä..

Ei mene tuki. Kotihoidontukea saa alle kolmevuotiaasta lapsesta, jolla ei ole kunnallista hoitopaikkaa. Lukekaa niitä Kelan nettisivuja ennen kun puhutte roskaa täälä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mun mielestä tos tilantees kotihoidontuki vaihtuu yksityisen hóidon tukeen. Mutta en oo varma.

Näin minäkin olen käsittänyt.

Muttaku siel lukee et yksityiseen kotihoidontukeen tarvitaan vähintään 5.h/pvä hoitoo..
Naurettavaa toi sinäänsä on et kauheen vaivanhan mä lapsen eteen näen jos alan sitä kuskaamaan 3.h takia. Itse ei ehdi ku takas kotiin ja taas tarvii lähteä..

Alkuperäinen kirjoittaja E:
Ei mene tuki. Kotihoidontukea saa alle kolmevuotiaasta lapsesta, jolla ei ole kunnallista hoitopaikkaa. Lukekaa niitä Kelan nettisivuja ennen kun puhutte roskaa täälä.

Voiko kotihoihontukea ja yksityisen hoidon tukea siis saada yhtäaikaa samasta lapsesta? Meillä kyllä lakkasi kotihoidontuki kokonaan...

Yhteistyössä