2-v vaatteet hautajaisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sulta löytyy jotain slipoveria, siistejä samettihousuja tai muita tummia siistejä housuja niin sellaset on ihan sopivat lapselle ellei sitten paikalla satu olemaan jotain tosi tosi tarkkoja tätejä. Paidaksi saattais käydä ihan joku siisti neule/villapuserokin.

Mustaa ei tarvitse pikkulapsilla olla, juhlavaa kylläkin. Olin lentää perseelleni, kun näin 12-vuotiaat pojat mummonsa hautajaisissa lenkkareissa, shortseissa ja printti-t-paidoissa. Kai nyt jokaisella 2-vuotiaalla on jotain vähän collegea siistimpää?

Mietin vain kun ei meillä ole kuin punainen "joulumekko" ja lapsi menee isänsä kanssa hautajaisiin - isän sukulainen kuollut ja olemme eronneet. Kun kysyin oletko hankkinut hautajaisvaatetta lapselle meinasi ettei noin pieni tarvi mitään erityistä. Pitää kai itse hankkia nekin vaatteet kun minustakin pienen pitäisi olla tilaisuuteen sopivasti pukeutunut.

Jotain siistiä ja vähän juhlavampaa. Tytölle voi laittaa jonkun mekon, ei tarvitse olla musta ja pojalle tosiaan kauluspaitaa/neuletta/slipoveria ja jalkaan siistimmät samettihousut/farkut. Itse ostin omalle 2 v:lle harmaan mekon, jota voi käyttää nyt joulun aikaan punaisen paidan ja punaisten sukkiksien kanssa. Kesällä hautajaisissa oli joku jo valmiina ollut mekko päällä ja ei ollut tumma.