2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

lauantaina 13.2

Niin ja ilman lapsia ollaan tulossa, mutta ei lapset haittaa tietenkään jos ei muuten pääse.
Harmaat, olisi kiva jos kirjautuisitte ja ilmoittaisitte mulle yksityisviestillä kun teidän tulo varmistuu.
Näillä näkymin jäätäisiin myös syömään, että halukkaat kertokaa sekin 7.2 mennessä niin tiedän vähän lukumäärää pöydän varausta varten. :wave:

Laitan tähän nyt näin alustavasti keitä ois tulossa :

Grace
Turkilmas
BKM
chef
Åbo
nellaa
Tytsi
very important baby
ver-de
Sssalla
hedona
CrystalBlue
Jessiinah
Huumekoira

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ketkä vois tulla vaikka Turkuun Skanssiin 2+ äitien tapaamiseen vaikka joku viikonloppu helmikuussa?
Oiskohan tää pitänyt laittaa tuonne tavataan- palstalle, mut jos mä ihan vaan huvin vuoksi tässä nyt ensin kyselen tulisko sinne edes kukaan.
Mä todennäköisesti itse siellä venailisin yksinäni jossain subwayn kulmilla ja kasa harmaita palstalaisia hirnuisi vähän matkan päässä :D
tai minä B)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Ketkä vois tulla vaikka Turkuun Skanssiin 2+ äitien tapaamiseen vaikka joku viikonloppu helmikuussa?
Oiskohan tää pitänyt laittaa tuonne tavataan- palstalle, mut jos mä ihan vaan huvin vuoksi tässä nyt ensin kyselen tulisko sinne edes kukaan.
Mä todennäköisesti itse siellä venailisin yksinäni jossain subwayn kulmilla ja kasa harmaita palstalaisia hirnuisi vähän matkan päässä :D
tai minä B)
sut kyl erottaa hyvin B)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
muuten voisin tullakki ehottomasti muttaku on justiinsa tuona päivänä synttärihulinat meillä niin häätyy passata :)
No voihan :/ Mut jos ei kauheesti ole porukkaa tulossa - mitä aattelinkin kun laitoin aloituksen - niin vaihdetaan se toiseen päivään jos monella sattuu just tuolloin 13 pv. olemaan menoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök :eek:
Tai homo?
Mitä siinä nyt on ihmeellistä kaikki vaan mukaan =)
Oletko siis parantunut homofobiasta?
Ei mulla sellaista ole koskaan ollutkaan.
Mutta mä en oikeesti jaksaisi tässäkin ketjussa siitä jauhaa, joten jos vaan mahdollista niin tule mun kanssa juttelemaan asiasta ihan naamatusten.

Yhteistyössä