2+ tapaaminen PORISSA!!!!

• Viestiketjun aloittaja neidin äiti
  • Ensimmäinen viesti
neidin äiti
Dodiin...Aloitetaas alusta...Eli jos mennään syömään yhdessä..ja sellaseen paikkaan jos joku haluaa ottaa lapsokaisensa mukaan ja tutustutaan toisiimme MILTÄS KUULOSTAA????

Lilja04
Kuulostaa hyvältä!!!!!
Minä olen tulossa jo vaan ajankohta sitten osuu niin että pääsen.

Yritän kaikin tavoin sen kyllä järkätä, olis kauheen mukava tavata ja tutustua.... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 11:20 Lilja04 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!!!!!

Yritän kaikin tavoin sen kyllä järkätä, olis kauheen mukava tavata ja tutustua.... =)
Joo, mie tuun kans, jos työvuorot osuu sopivasti ja tuo Lilja ottaa mut kyytiin... :whistle: ;)

Lilja04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 22:09 kissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 11:20 Lilja04 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!!!!!

Joo, mie tuun kans, jos työvuorot osuu sopivasti ja tuo Lilja ottaa mut kyytiin... :whistle: ;)
Kyllähän minä.... :kieh:
Ei vaan. Tottakai pääset kyydillä!!!! :D

anskuli-80
Voisin kanssa tulla..On tota omaa aikaa nii vähän et ois kiva päästä vähän irti arjesta..Mikäs se kiva paikka sit ois?Eikös rosso oo ainakin lapsiperheille kiva paikka jos niitä lapsosia nyt sitten mukaan tulee? =)

Lilja04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 19:06 mimi kirjoitti:
mitenkäs tää porin tapaaminen on edistynyt?onkos se ihan kaikillw äideille avoin?
Mitä tarkoitat "kaikkille äideille"????
Tietysti on!!!!!!!!!!!!!!

Taitaa pikkuhiljaa edistyä. =)

Lilja04
Minä ehdotan Tammikuulle tapaamista... ???
Joulukuukin käy, mutta epäilen että onko kaikilla joulu kiireet???
Miten on???
Ottakaa kantaa!!!!
Kumpi kuukausi parempi?????

Eipä juur oo kysymys merkkejä... :LOL: :D

lellu-79
Käy näillä näkymin tammikuu, tietty riippuu päivästäkin (kun on vaan parina päivänä varmasti auto käytettävissä :/ )
Juu tuo joulukuu on kyllä aika kiireistä kun on joulu tohinat & meillä vielä tuon nuorimman synttäritkin =)

anskuli-80
Mulle sopii tammikuu mainiosti.On kanssa vähän tohinaa tässä kun neiti Jouluna täyttää vuoden ja muutenkin on tätä Joulu "häsää".
Olis kiva silti joskus alkukuusta kun tästä nii kauan on jo täällä puhuttu ja asiaa vatvottu.Mulle sopii tammikuussa mikä päivä tahansa :wave:

Tammikuu...Heitämpäs teitä päivämäärillä B)
8.1.05
15.1.05
nää on lauantaipäiviä...mut mulle henk.koht.sopii kyllä viikollakin..Heittäkääs TE nyt muutkin päivämääriä..Et saadaan JOTAIN aikaseksi B)

Yhteistyössä