2 taaperoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIKÄ LAPSIA VAIVAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIKÄ LAPSIA VAIVAA

Vieras
mulla on kaksi ihanaa taapero tyttöä molemmat 2v. olemmat rakastaa leikkimistä molemmilaa on 1 nukke ja 3 koira-pehmolelua muita leluja ei ole. kun. pästän tytöt pois syöttö tuolista kumpikaan ei liiku minnekkään kun kysyn miks te ette leiki!!!!!!!!!!!!( huudan) tytöt alkaa itkeä sitte vien ne pinna sän kyyn rauhoittumaan kerran toinen pinnasänky kaatui kun siella oli tyttäreni kun hän oli 3viikkoa se oli ihan hirveää MIKÄ MINUN LAPSIA VAIVAA AUTTAKAA ENSAA NUKUTTUA YÖLLÄ

Alkuperäinen kirjoittaja MIKÄ LAPSIA VAIVAA:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
öö.. mikset leiki niiden kanssa?

EI OO AIKAA PITÄÄ KÄYDÄ TÖISSÄ HERÄÄN 6,00 TUUN 23,00 LASTEN ISÄ ON SIELLÄ 30MIN ILLAL

Heh. onko ne sitten muun ajan yksin, vai? tarkoitin että mikset leiki silloin kun otat pois syöttiksestä, miksi huudat?

Osta nyt hyvä ihminen lapsillesi vähän lisää leluja! Palikoita,duploja, leikkiastioita yms...Jos ei oo varaa ostaa uusia saa kirppareiltakin ihan kivoja. Lapsi tarvitsee tossa iässä jo vähän muitakin virikkeitä kun yhden nuken ja koiran.

Tää nyt varmaan on provo, mut oikeesti kyllä kylmää ajatella, että ap:n kaltaisille höyrypäillekin suodaan lapsia, ja jotka jopa saattavat olla sen päivän (tai vaikka osan päivästä) yksin pinnasängyssä. Lapset on mukautuvaisia... :/

Alkuperäinen kirjoittaja MIKÄ LAPSIA VAIVAA:
mulla on kaksi ihanaa taapero tyttöä molemmat 2v. olemmat rakastaa leikkimistä molemmilaa on 1 nukke ja 3 koira-pehmolelua muita leluja ei ole. kun. pästän tytöt pois syöttö tuolista kumpikaan ei liiku minnekkään kun kysyn miks te ette leiki!!!!!!!!!!!!( huudan) tytöt alkaa itkeä sitte vien ne pinna sän kyyn rauhoittumaan kerran toinen pinnasänky kaatui kun siella oli tyttäreni kun hän oli 3viikkoa se oli ihan hirveää MIKÄ MINUN LAPSIA VAIVAA AUTTAKAA ENSAA NUKUTTUA YÖLLÄ

Sinä vaikutat aika kipeältä ihmiseltä. Mitäs jos lakkaisit tekemästä näitä aloituksia ja menisit vaikka puutarhaa kuokkimaan?