2 section jälkeen raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisuli

Vieras
onko ketään jolle tehty 2 sectioo ja kolmas edessä. miten raskausaika meni? kauanko oli sektioiden välillä?
mulle on tehty sectiot 2007 lokakuussa ja 2009 lokakuussa. nyt olen raskaana(5 viikko). vähän jännittää,kun ei vuotta vielä viime sektiosta.

Mulle tehty sektiot 2005, 2007 ja 2008. Hiukan jännäsin miten käy ton viimeisen kanssa kun oli non pieni väli... mutta hyvin sujui ja kolme tervettä lasta tässä taloudessa. Tosin leikkaava lääkäri totesi ettei kannata enää enempää lapsia hankkia.. kohtu liiaksi ohentunut..

Alkuperäinen kirjoittaja 3 sektiota takana:
Mulle tehty sektiot 2005, 2007 ja 2008. Hiukan jännäsin miten käy ton viimeisen kanssa kun oli non pieni väli... mutta hyvin sujui ja kolme tervettä lasta tässä taloudessa. Tosin leikkaava lääkäri totesi ettei kannata enää enempää lapsia hankkia.. kohtu liiaksi ohentunut..

kiitos. helpotti kuulla,että kaikki voi mennä hyvinkin. =)

Muuten meni raskausaika ihan niinkuin aiemminkin, mutta loppuraskaudessa oli sellaista polttavia kipuja mahan sivulla kun käveli. Äitiyspolin lääkäri ei muuta syytä niille keksinyt kuin kiinnikkeet. Ja hemoglobiini tippui matalemmalle kuin aiemmissa raskauksissa, mutta siihen taisi olla syynä pitkä putki raskauksia ja imetyksiä. Lapset ovat syntyneet 9/03, 7/05 ja 10/07.

Niin ja neljännellekin vauvalle annettiin lupa, kohtu oli vain vähän ohentunut.

Minulle tehty 3 sektiota. 2004, 2008 ja 2010.
Kaikki menneet ihan hyvin. Eikä ole tullut kieltoa raskauksien suhteen eli neljäs meille varmaan ainakin vielä tulee muutaman vuoden päästä :)

Uusimmat

Yhteistyössä