2 kk vauva ei vaan nuku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g

Vieras
Miten ton nukkumisesta on tullu niin vaikeeta! Aamulla heräsi klo 8, ei millään nukahtanut sitten kun autoon klo 11.30. Noh, siinä nukkui 40 min kunnes tultiin kotiin. Ja sitten ei olekaan nukahtanut kun korkeintaan 3 minuutiksi pari kertaa. Ihan väsy mutta ei. Huuto vaan alkaa, kun olis nukahtamisen paikka. Ja tutti ei kelpaa millään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ihan tyytyväisenä silmät lumpsuttaen se tossa sätkii, mutta kun pitäs nukahtaa niin huuto alkaa...

Voi toista! Kuitenkin makuulla on muuten ok? Korvatulehdushan usein alkaa sattumaan korvissa selinmakuulla.

Jos on alkanut huomioimaan enemmän ympäristöään, eikä vain malta. :D
Meillä oli yhdessä vaiheessa vähän alle 3kuisena samanlaista. Vieläkään ei ole syy selvinnyt.

Hehe, meillä kans 2kk vauva ja päivänukkumisen kanssa vähän hankalaa. Vaunut ei kelpaa taas ollenkaan, alkaa huutamaan niissä hysteerisenä. Manducassahan tuo nukkuis, mutta missä ihmeessä mä pyörin esim. 2-3h, kun on vielä niin kuumakin! 1-1½h yleensä saa siinä unta, onhan sekin parempi kuin ei mitään. Yksin ei osaa nukahtaa, joten mä just istuin tässä sohvalla kaksi tuntia, vauva tissillä. Välillä heräsi tankkamaan.

Eilen taisi nukkua 2x1h päikkärit välillä 08-20. Ei tuo kuitenkaan väsyneenä huuda, että kai tuo riittää?!

Mun pitäis tässä samalla hoitaa 3v ja 1v lapset myös, joten ei olis hirveesti mahdollisuuksia syliin nukutella. Tai nukuttaa nyt just voi, mutta ei nukkua sylissä. Ja tuohan havahtuu heti kun sitä siirtää,.

Mun pitäis tässä samalla hoitaa 3v ja 1v lapset myös, joten ei olis hirveesti mahdollisuuksia syliin nukutella. Tai nukuttaa nyt just voi, mutta ei nukkua sylissä. Ja tuohan havahtuu heti kun sitä siirtää,.

mites se kantoliina, onnistuisko sen kanssa?

Sama täällä, tai jos yritän siirtyä pois vierestä. :/ Meillä onneksi vaan tämä yksi lapsi, niin mä voin vaikka ite ottaa samalla päikkärit.

Voin kyl sanoo, että oon katkera heille, joiden vauva nukkuu vaunuissa tyyliin kolme tuntia. :kieh: :D Meillä on mennyt viime vaunuilukerrat vauvan kantamiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:

mites se kantoliina, onnistuisko sen kanssa?

Mulla on tollanen olan yli tuleva kantopussi ja nukahtaahan se sinne, mutta herää taas kun yritän siirtää. En jaksa sitä kanniskella kauaa... Noh, ehkä mä sitten vaan annan sen valvoa enkä yritä väen vängällä nukuttaa. Torkahdelkoon nyt sitten, kai se yöllä taas nukkuu.

Voi, sympatiahalit teille! Tiedän tasan tarkkaan mistä puhutte, meillä tyttö 1v3kk oli ihan samanlainen! Olihan muuten raskasta, kun rupes 3kk ikäsenä myös heräilemään öisin 3-15krt. N. 5kk ikäsenä tottui taas vaunuihin ja alkoi päivisin vähän paremmin nukkumaan. Nyt kun ollaan siirrytty yhtiin päikkäreihin, saattaa joskus nukkua 2h heräämättä kertaakaan, mut välillä vieläkin saa heijata 1-2krt uudestaan unille, kun karjuu väsyneenä... Kaikki allergia, refluksi ym jutut on testattu.. Ei hajua mikä on.. Mut tollon ummikkona olin kyl ihan epätoivonen, että voimahalaus teille!!

Yhteistyössä