2,5v tyttö ihanasti miettii aina vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv28

Vieras
Olen raskaana siis, viimeinen kolmannes aluillaan. Jos tyttö tulee aamuyöllä omasta sängystään väliimme niin sanoo unisena siinä heti tullessaan, että tahtoo katsoa vauvaa. Sitten kurkkaa mahaani ja alkaa nukkua. Aamulla herätessään tahtoo aina halata ja katsoa vauvaa.

Jotenkin hellyyttävää, että se vauva on noin mielessä, vaikka ainut konkreettinen asia vauvasta on vasta tuo iso maha. :)

Moikka!
Ihanaa tuo siskon huolehtiminen!!
Meillä ikäeroa vähän vajaa 2 vuotta ja oikein ihanasti on mennyt!!
Isosisko on kovin huolehtivainen eikä missään vaiheessa ole ollut mustasukkaisuutta.
Vaippaa tuo ja vaatetta,poika pulauttelee kovasti niin rätti kädessä sisko kulkee.
Eilen lauleskeli,pysy aina pikkuveljenä ja lintuna,älä koskaan muuta poooiss...
Silittää ja paijaa,on se niin ihanaa kattoa."mun pikkuveli" sanoo ja halaa.

Onnea kovasti teille odotukseen ja sen jälkeenkin!! :wave:
Ai joo,tyttö on siis nyt 2,5 vee ja poika 7 kk.

Kiitos. :) Meillä onkin ennestään myös 4,5v poika, joka oli siis 5 päivää vaille 2 vuotias pikkusiskon tullessa. Ei tullut mustasukkaisuus ongelmia tai mitään, kaikki meni hienosti ja uskon, että niin menee nytkin. Tosin tyttö on enemmän kiinni minussa mitä poika oli tuolloin. Nyt olen ollut koko ajan kotona ja lisäksi tytön kanssa tissiteltiin 2v4kk ikäiseksi eli olin tuolloin jo rv17 raskaana. Tyttö oli myös 6kk-9kk ikäisenä lonkkalastassa ja sen hoidon aikana liimautui minuun entistä tiukemmin, mutta onhan noista nyt aikaa. Saattaa kuitenkin olla, että kaipaa sylittelyä eri tavalla minulta mitä esikoinen tytön vauva-aikana.

Nyt on vain niin erilaista tämä raskaus, kun molemmat lapset osaa jo odottaa vauvaa. Kakkosta odottaessa poika oli niin pieni, että ei ennakkoon niin paljon osannut odottaa ja puhua asiasta, vaikka toki mahaa halaili ja pussailikin. Mutta nyt molemmat jo pohtii kovasti, että onko meillä vauvalle varmasti vaatteita ja mitä sitten puetaan. Sitä sairaalassaoloakin pohtii varsinkin isompi.

Ihanaa aikaa ja kohta aletaan laittaakin vauvalle tarvikkeita valmiiksi. :)

Meillä oli myös tuo napanuora tooosi lyhyt!
Luulen että mulla oli vaikeempaa luopua siitä että tytöstä tulee isosisko ja pienen paikka menee toiselle.
Itkin monasti kun tytön kanssa oli niin ihanaa ja mietin kuinka kohta tää kaikki loppuu!

Vaan kaikki meni kyllä hienosti,äitikin selvisi!! :wave:
Meillä on isompia sisaruksia ja uskon että se oli myös iso apu sillä he touhusivat ja leikkivät tyttösen kanssa tuon kesän.

Voi että,ihanaa aikaa sulla siellä!!
Meille ei enää vauvaa tule ja kaameesti nyt jo suruttaa vaikka poika on vielä "vauva"!!
Mutta nautiskelen tästä ajasta nyt kun lapset alkaa olemaan vähän isompia jo.

Kaikkeee hyvää!!! :wave: