2,5v, ja influessa:( Muilla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Olen lukenut kaverien fb. päivityksiä ja näyttää olevan paljon liikkeellä tällasta flunssaa mitälie joka kestää ja kestää:( meidänkin tytöllä kova kuume jo 5 pvä. ja räkänen ja röhänen on. pe. käytin jo lääkärissä ja totes että influessaa... Ei mit. korvissa tms. Mietin että pitäskö käyttää vielä uudelleen viim. ke. jos kuumeilu vaan jatkuu ja ei parannusta olotilaan näy?

Meillä oli myös molemmilla lapsilla viime viikolla. Mä kävisin näyttää jo ehkä tänään uudestaan noit korvia. Me käytiin tiistaina lääkärillä illalla, jolloin korvat ihan hyvät ja perjantaina aamulla uudestaan niin molemmilla muksuilla ärhäkkä korvatulehdus päällä. Meillä oli jopa kuume hieman jo laskenut torstaina, ja silti noi tulehdukset.

meillä on lapset rokotettu. joku tauti niilä silti on nyt päällä, mutta varsin lievä, pientä lämpöä vaan.
mutta edellistä kompaan siinä että vaikkei perjantaina oo ollu korvatulehdusta niin ei tarkoita etteikö nyt oo..

Juurikin näinä influenssa kausina olen TODELLA iloinen ettei meidän pikkaset ole vielä päiväkodissa.

Paranemisia teille! Influensa voi kestää usemamma viikon! Nyt kaikki extra vitamiinipitoset kehiin. Mustikoita, mansikoita, puolukoita yms. jaksaa pienen kroppa parantua!

[QUOTE="annika";25656846]meillä on lapset rokotettu. joku tauti niilä silti on nyt päällä, mutta varsin lievä, pientä lämpöä vaan.
mutta edellistä kompaan siinä että vaikkei perjantaina oo ollu korvatulehdusta niin ei tarkoita etteikö nyt oo..[/QUOTE]

Vaikka olisit rokotuttanut lapsesi se ei takaa etteikö hän influensaa saisi. Rokote ei suojaa 100%:sti.

Niin, voihan sitä tulehdusta korvissa toki ollakin.... Täytyy vissiin sitten huomenna koittaa saada aikaa, että pääsis lääkärille asti. Tosi kurjaa kun pikkanen on niin kipee....:(

[QUOTE="vieras";25656866]Vaikka olisit rokotuttanut lapsesi se ei takaa etteikö hän influensaa saisi. Rokote ei suojaa 100%:sti.[/QUOTE]

juu tiedän, sen takia epäilenkin että tämä nykyinen tauti saattaa influenssaa olla. influenssaksi kuitenkin tämä nykyinen tauti on melko lievä, kuume on ollut korkeimmillaan 38, yleensäottaen vain pientä lämpöä

[QUOTE="vieras";25656860]Juurikin näinä influenssa kausina olen TODELLA iloinen ettei meidän pikkaset ole vielä päiväkodissa.

Paranemisia teille! Influensa voi kestää usemamma viikon! Nyt kaikki extra vitamiinipitoset kehiin. Mustikoita, mansikoita, puolukoita yms. jaksaa pienen kroppa parantua![/QUOTE]

Ei meidänkään tyttö ole hoidossa. isoveljiltään taudin sai:( Ja kun ei oikein mikään tahdo maistua, niin paraneminenkin hitaampaa.

Yhteistyössä